با افزایش TVL و بهبود اصول بنیادی، قیمت AAVE به بالاترین سطح خود یعنی ۱۲۳ دلار رسید

افزایش ارزش کلی Aave قفل شده، بهبود مبانی و علاقه مجدد به توکن های DeFi باعث افزایش دو رقمی قیمت AAVE شد. با ادامه جذب بازار صعودی، قیمت توکن بومی Aave ، (AAVE)  به سمت بالاترین قیمت جدید پیش می رود.
به نظر می رسد با بهبود اصول، رشد مداوم ارزش کل قفل شده بر روی سیستم عامل و ایجاد یک رمزارز و مجموعه رمزنگاری مبتنی بر DeFi ، توسعه پلتفرم وام غیرمتمرکز به نام Aavegotchi تقویت شده است.
بدون چون و چرا، Aave  یکی از داستانهای موفقیت DeFi در سال ۲۰۲۰ بود ، زیرا قیمت آن از ۲ دلار در ژانویه ۲۰۲۰ به بالاترین رقم امروز خود یعنی ۱۲۳.۹۲ دلار رسید.

نمودار ۴ ساعته AAVE / USDT. منبع: TradingView.com

جدیدترین شکست در ۳ روز گذشته با افزایش ۵۲.۶ درصدی روبرو شد و تعدادی از تحلیلگران علت اصلی پیشرفت را “Coinbase ffect” اعلام کردند ، پس از آنکه بورس اوراق بهادار برتر ایالات متحده قصد داشت لیست شدن AAVE را در ۱۵ دسامبر اعلام کند.

AAVE  پیشرفت بیتکوین را دنبال می کند

طبق امار ، Aave  با معیار ارزش قفل شده به مجموع ۲.۴۱ میلیارد دلار در حال حاضر به دومین پلتفرم DeFi تبدیل شده است.

ارزش کل قفل شده است (USD) در Aave. منبع: defipulse.com

به نظر می رسد این پلتفرم همبستگی بین ارزش کل قفل شده در سیستم عامل و حرکت قیمت بیتکوین را نشان می دهد. همانطور که در نمودار قیمت زیر نشان داده شده است ، وقتی قیمت بیتکوین افزایش می یابد ، مقدار قفل شده بر روی سیستم عامل Aave نیز افزایش می یابد.

قیمت BTC / USD (3 ماه). منبع : Cointelegraph.com 

به نظر می رسد گسترش این رمز ارز فراتر از اتریوم به اقتصاد غیر متمرکز  ، و توانایی تجارت بیتکوین پروتکل اتریوم از طریق راه حل های لایه ۲ ، بخشی اساسی در موفقیت روزافزون Aave و گسترش پیشنهادات مالی غیرمتمرکز آن بوده است.

منبع : cointelegraph

آلتکویناتریومارزدیجیتالبازارهادیفایرمزارزقیمت اتریومکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment