بیتکوین (BTC) همچنان سود میدهد. حرکت بعدی بیتکوین چه خواهد بود؟

پادشاه ارزهای رمزنگاری شده یعنی بیتکوین (BTC) همچنان پر بازار یکه تازی میکند و به فکر فتح قله های جدید در ماجراجویی های خود میباشد. همانطور که قبلا در رسانه ایران بلاکچین اعلام شد؛بیتکوین در‌هفته های اخیر چندین بار بالاترین رکورد تاریخی خود رو بهبود بخشید و اینبار سددقیمتی ۲۴ هزار دلار را شکست.

معامله گران در حالی که قانون گذاران ایالات متحده در مورد بسته محرک دوم ویروس کرونا به توافق رسیدند، همچنان قیمت پیشنهادی بیتکوین را بالاتر نگه داشتند . نرخ ارز BTC / USD درجلسه صبح آسیایی به بالاترین قیمت روز یعنی ۲۴،۰۷۲ دلار افزایش یافت. در همین حال، معاملات آتی متصل به بازار بیتکوین نیز به ۲۴۲۱۰ دلار صعود کردند و این امر به خریدهای بالاتر از قراردادهای معمولی اشاره داشت، که بیشتر تعصب صعودی معامله گران برای ارز رمزپایه برجسته را منعکس می کند.

معاملات آتی بیتکوین در روز دوشنبه در منطقه مثبت معامله شد. منبع : BTCUSD در TradingView.com

محرک بیتکوین چیست؟

رهبران کنگره آمریکا توافق نامه بسته محرک تقریباً ۹۰۰ میلیارد دلاری را که شامل تسکین برای مشاغل کوچک و متوسط ​​و پرداخت مستقیم برای خانوارهای آمریکایی است و از نظر اقتصادی در میان ویروس کرونا رنج می برند، نهایی کردند. این معامله همچنین به افرادی که به دلیل محدودیت ها کار خود را از دست داده اند نیز کمک خواهد کرد.

دلار آمریکا پس از سقوط به پایین ترین سطح دو ساله خود در هفته گذشته ، ۰.۱۳ درصد در برابر همتایان اصلی خود رشد کرد. بازگشت اخیر آن به عنوان نوعی اصلاح فنی کوتاه مدت ظاهر شد، که با رد شدید در بالاترین سطح روزانه خود یعنی ۹۰.۱۳ اوایل دوشنبه ، تأیید شد. این بیشتر باعث افزایش پتانسیل بیتکوین – که به طور معکوس با دلار معامله می شود – برای ادامه روند صعودی خود می شود.

منبع : bitcoinist

بیتکوینقیمت بیتکوینکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment