تحلیلگران: قیمت Bitcoin میتواند به ۶۳ هزار دلار برسد همچنین افزایش تسلط BTC بر بازار رمزارزها میتواند برای آلتکوین ها خطرناک باشد

قیمت Bitcoin بطور مداوم افزایش می یابد اما برای ادامه روند صعودی باید یک سطح پشتیبانی کلیدی داشته باشد. روند فعلی قیمت بیتکوین (BTC) در حال حاضر تقریباً غیرقابل توقف به نظر می رسد زیرا BTC در ۱۷ فوریه به بالاترین سطح جدید رسیده است.

مانع روانشناختی ۵۰۰۰۰ دلار سرانجام دیروز پس از آزمایش های متعدد در این سطح در هفته گذشته شکست. علاوه بر این ، بانک ها علاقه خود را به BTC نشان می دهند و شرکت های عمومی بیشتری شروع به جستجوی باند بیت کوین می کنند زیرا اولین شرکت آلمانی موقعیت خود را امروز در این زمینه نشان داد.

اکنون این صعود می تواند تا ۶۳۰۰۰ دلار ادامه داشته باشد. در همین حال ، در حالی که تسلط بیت کوین دوباره بالا می رود، آلتکوین ها در جفت های BTC خود بشدت سقوط می کنند. سوال اصلی این است که آیا بیتکوین این روند را ادامه می دهد و آیا آلتکوین ها در جفت های BTC کاهش می یابند؟

بیتکوین پس از حفظ سطح بحرانی بیشتر نوسان میگیرد

نمودار ۴ ساعته XBT / USD. منبع: TradingView

قیمت Bitcoin در چند هفته گذشته در حال افزایش بود و در صورت عقب نشینی برخی از مناطق بالقوه پشتیبانی را ایجاد می کنند.
پس از شکست به بالای ۴۰،۰۰۰ دلار ، ۴۳،۰۰۰-۴۳،۵۰۰ دلار به سرعت به سطح جدیدی از پشتیبانی به عنوان صفحه پرتاب برای صعود بیشتر تبدیل شد.
نمودار بالا نشان می دهد که این ادامه در حالی است که BTC به سمت نقطه بعدی مورد علاقه صعود میکند. این منطقه در سطح ۱.۶۱۸ فیبوناچی در حدود ۵۰۰۰۰ دلار یافت می شود. این سطح کلیدی همچنین یک مانع مهم روانشناختی است. قیمت بیتکوین این منطقه مقاومت را با موفقیت پاک کرده و در حال حاضر سعی در صعود بهدقیمتهای بالاتر دارد.

اکنون ، منطقه حیاتی برای تماشا بین ۴۷،۲۵۰-۴۸،۰۰۰ دلار است. تا زمانی که این پشتیبانی را ادامه دهد ، قیمت بیتکوین می تواند تا ۵۴۰۰۰-۵۵۵۰۰ دلار در روند صعودی قرار داشته باشد.

منبع : cointelegraph

بازارهابیتکوینتحلیل قیمتقیمت بیتکوین
Comments (0)
Add Comment