بیتکوین به زیر ۲۳ هزار دلار می رسد، چرا خریداران هنوز راحت هستند؟

قیمت بیتکوین پس از کاهش گسترده ریپل به زیر ۰.۳۰۰۰ دلار تحت فشار قرار گرفت. BTC زیر ۲۳،۰۰۰ دلار معامله شد، اما هنوز هم بسیار بالاتر از پشتیبانی ۲۲،۰۰۰ $ است. بیتکوین پس از آنکه نتوانست منطقه مقاومت ۲۴۰۰۰ دلاری را رد کند، روند نزولی را آغاز کرد. قیمت در حال حاضر زیر ۲۳،۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. در نمودار ساعتی BTC / USD با پشتیبانی نزدیک به ۲۳،۳۵۰ دلار شکافی در زیر خط روند صعودی وجود داشت (اطلاعات مربوط به Kraken). این جفت ارز در روند نزولی نزدیک به ۲۲،۳۵۰ و ۲۲،۰۰۰ دلار به خوبی پشتیبانی خواهد شد.

قیمت بیتکوین به آرامی در حال کاهش است

تلاش دیگری توسط قیمت بیتکوین برای عبور از سطح مقاومت ۲۴۰۰۰ $ وجود داشت. با این حال ، بیتکوین برای به دست آوردن حرکت تلاش کرد و از قیمت ۲۴،۰۸۶ دلاری شروع به کاهش مجدد کرد.

وقفه ای در زیر سطح پشتیبانی ۲۳،۵۰۰ و ۲۳،۲۵۰ $ وجود داشت. در نمودار ساعتی جفت ارز BTC / USD نیز در زیر خط روند صعودی با شکست نزدیک به ۲۳،۳۵۰ دلار شکسته شد. این افت به زیر ۲۳،۰۰۰ دلار رسید و قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ رسید. معاملات آن تا ۲۲،۶۲۹ دلار انجام شد و در حال حاضر روند صعودی را طی می کند. یک مقاومت اولیه نزدیک به سطح ۲۲۹۵۰ دلار است که در آخرین سطح ۲۳.۶٪ Fib retracement کاهش یافته است و از پایین ترین سطح ۲۴،۰۸۱ دلار به پایین ترین سطح ۲۲،۶۲۹ دلار رسیده است.

منبع: BTCUSD در TradingView.com

یک خط روند نزولی نیز وجود دارد که با مقاومت نزدیک به ۲۳،۰۰۰ $ در همان نمودار تشکیل شده است. مقاومت عمده بعدی نزدیک به سطح ۲۳،۳۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. سطح ۵۰٪ اصلاحی نزولی اخیر از بالاترین میزان قیمتی ۲۴،۰۸۱ $ به پایین ترین سطح قیمتی یعنی ۲۲،۶۲۹ $ نیز نزدیک به ۲۳،۳۶۰ $ است.

قیمت بیتکوین باید خط روند را بشکند و سپس سرعت خود را بالاتر از ۲۳۳۶۰ دلار افزایش دهد تا یک افزایش جدید را آغاز کند. مانع اصلی روند صعودی (گاوها) هنوز نزدیک منطقه ۲۴۰۰۰ دلاری است.

منبع : newsbtc

ارزدیجیتالارزرمزنگاریبیتکویندلارکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment