پادکست چین پاد (اپیزود ۴ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست چین پاد پاییز اپیزود ۴ …سلام خدمت شما هستیم با اپیزود سوم تابستان ۹۹ برنامه چین پاد امروز ۲۳ مهرماه ۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۵ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ / و نهایتا بخش ( از من بپرسید ) بخش پنجم ما هست که به سوالات پرتکرار شما پاسخ خواهیم داد. پس با ما در چین پاد پاییز اپیزود ۴ همراه باشید.

چه خبر چین پاد پاییز اپیزود ۴

 طبق معمول با خبرای استخراجی برنامه رو شروع میکنیم

سودآوری استخراج اتریوم ۳ برابر بیت کوین؛ قدرت پردازش شبکه دوباره رکورد زد

نرخ هش شبکه اتریوم برای اولین بار از اوت ۲۰۱۸ (مرداد ۹۷) به این سو، از مرز ۲۵۰ تراهش برثانیه عبور کرد.

به گزارش کوین تلگراف، نرخ هش اتریوم که بیانگر توان رایانشی این شبکه است، پس از هفته‌ها نوسان پیاپی، اکنون به اوج تاریخی تازه‌ای دست یافته است. علاوه بر این، داده‌های استخر استخراج F2Pool نشان می‌دهد که در حال حاضر، سودآوری استخراج اتریوم، سه برابر استخراج بیت کوین است.

صدور مجوز جعلی استخراج ارز دیجیتال؛ مجوز را فقط وزارت صنعت صادر می‌کند

مرکز توسعه تجارت الکترونیک طی بیانیه‌ای اعلام کرد، سندی که این روزها به عنوان مجوز این مرکز برای استخراج ارزهای دیجیتال منتشر شده، جعلی بوده و صدور این مجوز، فقط از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان‌پذیر است.

به گزارش ارز دیجیتال و به نقل از ایرنا، مدتی است گواهی جعلی منتسب به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای استخراج ارزهای دیجیتال در فضای مجازی منتشر شده است

رقم تراکنش‌های آزمایشی ارز دیجیتال چین به ۱۶۲ میلیون دلار رسید

گفتنی است این اولین باری است که مقامات رسمی چین جزئیات خاصی از یوان دیجیتال ارائه می‌دهند. معاون بانک مرکزی چین همچنین تأیید کرد که برنامه‌های آزمایشی که در چندین شهر بزرگ از جمله شنژن (Shenzhen) و شیانگ‌آن (Xiongan) در حال اجرا هستند، «پیشرفت‌های مثبتی» داشته‌اند. وی گفت که این برنامه‌های آزمایشی در المپیک زمستانی سال ۲۰۲۲ نیز اجرا می‌شوند.

بانک مرکزی ژاپن برای آزمایش ارز دیجیتال ملی تا ۲۰۲۱ آماده می‌شود

به گزارش دیکریپت، بانک مرکزی ژاپن ضمن اعلام این مسئله که برنامه‌ای برای عرضه یک ارز دیجیتال ملی ندارد، افزود:

[اما] عرضه چنین ارزی را پراهمیت می‌دانیم و خود را برای آن آماده می‌کنیم. با توجه به افزایش تقاضای عموم برای [عرضه] یک ارز دیجیتال ملی و با در نظر گرفتن سرعت بالای توسعه فناوری، در حال مهیاکردن شرایط برای راه‌اندازی چنین سیستمی در موقع ضروری هستیم.

با ما در چین پاد پاییز اپیزود ۴ همراه باشید.

بانک‌های کریپتویی تا ۳ سال دیگر با بانک‌های سنتی رقابت خواهند کرد

در سال‌های آینده، نسل جوان مشتریان بانک‌ها دیگر سراغ بانک‌های سنتی نخواهند رفت؛ مگر آنکه در این بانک‌ها بتوانند به خدمات مبتنی بر ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.

به گزارش کوین تلگراف، در آینده‌ای نه‌چندان دور، نسل جدید مشتریان امور مالی می‌توانند در بانک‌ها از خدماتی همچون محصولات اعتباری، حساب‌های پس‌انداز و سپرده‌گذاری‌ بهره‌مند شوند که مبتنی بر هر دو ارز فیات و دیجیتال هستند. در واقع، مقدمات آنچه درنهایت به تحقق این اتفاق می‌انجامد، هم‌اکنون نیز در حال شکل‌گیری است.

احتمالاً می‌دانید که کراکن (Kraken)، صرافی ارز دیجیتال مستقر در سان‌فرانسیسکو، اکنون نخستین کسب‌وکار فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است که در حال تبدیل‌شدن به یک بانک است

شرکت جک دورسی، مدیرعامل توییتر بیش از ۴,۷۰۰ بیت کوین خریداری کرد

سران شرکت اسکوئر (Square)، پنج‌شنبه گذشته اعلام کردند که یک درصد از دارایی کل این شرکت را به خرید ۴,۷۰۹ بیت کوین اختصاص داده‌اند. گفتنی است جک دورسی، بنیان‌گذار سرشناس توییتر، سکان هدایت اسکوئر را نیز در دست دارد. اسکوئر، سخت معتقد است که ارزهای دیجیتال، ابزارهایی کارآمد برای توانمندسازی اقتصادی هستند. این پدیده‌های نوظهور می‌توانند دری را به سوی برپایی یک نظام پولی جهانی بگشایند و این درست همان هدفی است که اسکوئر دنبال می‌کند.

ارزش بازار استیبل کوین‌ها به ۲۰ میلیارد دلار رسید

مجموع ارزش بازار تمامی استیبل کوین‌ها از مرز ۲۰ میلیارد دلار عبور کرد. تا همین سه سال پیش در فوریه ۲۰۱۷ (بهمن ۹۵)، ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال برابر با این عدد بود.

به گزارش کریپتوپوتیتو، به‌تازگی ارزش بازار ارزهای دیجیتال باثبات از آستانه ۲۰ میلیارد دلار گذشته است. داده‌ها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۷ و پیش از وقوع روند انفجاری آن سال، ارزش بازار تمامی ارزهای دیجیتال برابر با این میزان بود. علاوه بر این، کل حجم معاملات استیبل کوین‌ها نیز به ۲۶ میلیارد دلار رسیده است.

۹۶ درصد تراکنش‌های دیفای روی اتریوم انجام می‌شود

در این میان، پروتکل‌های یونی‌سواپ (Uniswap)، میکردائو (MakerDAO) و کرو (Curve) از نظر جذب سرمایه‌های کاربران، پیشتاز هستند.

شمارش معکوس اتریوم ۲.۰؛ شبکه آزمایشی زینکن (Zinken) عرضه شد

زینکن آخرین برنامه آزمایشی برای ایجاد بلاک جنسیس اتریوم ۲.۰ قبل از فعال‌سازی شبکه گواه اثبات سهام اِتریوم است. زینکن به دنبال شبکه آزمایشی قبلی به اسم اسپادینا (Spadina) عرضه شده است. اسپادینا به دلیل مشارکت کم کاربران و چند مورد خطای کلاینت نتوانست که طبق برنامه‌ریزی در روز ۲۹ سپتامبر عرضه شود.

رایان گفت با عرضه موفق زینکن، تیم‌ کلاینت‌ها در حال پایان دادن حسابرسی و آماده‌سازی‌های نهایی برای عرضه شبکه اصلی هستند.

خالق یرن فایننس پروژه خود را ترک می کند؛ توکن YFI حدود ۱۵ درصد کاهش یافت

با ما در چین پاد پاییز اپیزود ۴ همراه باشید.

داغ ترین ها چین پاد پاییز اپیزود ۴

معرفی ۵ ارز ارزهای ترند چین پاد پاییز اپیزود ۴

کی چی میگه چین پاد پاییز اپیزود ۴

میلیونر بیت کوین: شرکت‌های بزرگ به‌زودی بیت کوین می‌خرند

تایلر وینکل واس (Tyler Winklevoss) ضمن اشاره به خرید ۵۰ میلیون دلار بیت کوین توسط اسکوئر، پیش‌بینی کرده است که به‌زودی شرکت‌های بزرگ دیگری نیز به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین روی خواهند آورد.

سرمایه‌گذار برجسته تسلا: ارزش بازار بیت کوین به ۱ تریلیون دلار خواهد رسید

بیت کوین یکی از ترغیب کننده‌ترین شرایط ریسک به پاداش را در میان دارایی‌های مختلف دارد. به طوری که تحلیل‌های ما نشان می‌دهد ارزش این ارز دیجیتال طی ۵ الی ۱۰ سال آینده به ۱ الی ۵ تریلیون دلار خواهد رسید. اوایل سال جاری شرکت ARK با تایید نظرات ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا بیان کرد که بیت کوین در جایگاه نخست پول دیجیتال جهانی قرار دارد.

تحلیل هفته چین پاد پاییز اپیزود ۴

طبق گزارش هفتگی ارائه شده توسط وب‌سایت کوین‌تلگراف یه سری ارز بعنوان مهمترین های هفته اعلام میشه هر هفته که ما درین این قسمت به اونها اشاره میکنیم.

بیتکوینریپل– کاردانو – مونرو – کازماس

با ما در چین پاد پاییز اپیزود ۴ همراه باشید.

از من بپرسید چین پاد پاییز اپیزود ۴

۱-اینیشیتیو کیو (Initiative Q)

۵۶  درصد از ایران -هرمی-پانزی

خب قسمت اول برنامه هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع: cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment