پادکست چین پاد (اپیزود ۶ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست چین پاد این هفته…سلام خدمت شما هستیم چین پاد پاییز اپیزود ۶ امروز ۷ ابان ماه ۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۵ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ / و نهایتا بخش ( از من بپرسید ) بخش پنجم ما هست که به سوالات پرتکرار شما پاسخ خواهیم داد. پس باما همراه باشید.

چه خبر چین پاد پاییز اپیزود ۶

شایعات تایید شد: پی‌پل، غول پرداخت جهان، وارد حوزه ارزهای دیجیتال می‌شود

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس اعلام رسمی پی‌پل، کاربران این شرکت از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال از فروشگاه‌هایی که از خدمات پی‌پل بهره می‌برند، خرید کنند.

ارزش سهام پی پال به بالاتریم مقدار خود رسید و همچنان به دنبال خرید شرکتهای ارزدیجیتالی مثل بیت گو خواهد بود.

قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود در ۱۵ ماه گذشته رسید!

در روز چهارشنبه و پس از آن که پی‌پال پشتیبانی خود از ارزهای دیجیتال را اعلام کرد، قیمت بیت کوین ۷ درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح خود طی ۱۵ ماه اخیر، یعنی قیمت ۱۳,۰۰۰ دلار رسید.

۹۸ درصد دارندگان بیت کوین در سود هستند

براساس اطلاعات منتشر شده توسط Glassnode، به دنبال رشد قیمت رمز ارز BTC تقریبا ۹۸ درصد از تراکنش‌های خرج نشده بیت کوین در سود هستند. بیت کوین در سال ۲۰۱۷ و در زمان ثبت بالاترین قیمت تاریخ خود، در چنین وضعیتی قرار داشت.

تعداد آدرس‌های فعال بیت کوین در بالاترین سطح نسبت به رکورد قیمت ۲۰,۰۰۰ دلاری قرار دارد

به گزارش کوین دسک و بر اساس آمار گلاسنود (Glassnode)، تعداد نهادهای فعال یا مجموعه‌ای از آدرس‌ها که در اختیار یک نهاد واحد است، روز پنجشنبه با ثبت رکورد ۳۸۸,۶۹۷ واحد، به بیشترین میزان از ۹ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۸ آذر ۹۶) رسیده است.

اتفاقی بی‌سابقه در شبکه بیت کوین: ۱.۱ میلیارد دلار با ۳.۵ دلار کارمزد منتقل شد

بر اساس داده‌های درون‌زنجیره‌ای موجود، یکی از دارندگان بیت کوین، بیش از ۸۸,۸۵۷ بیت کوین را به ارزش تقریبی ۱.۱۵ میلیارد دلار با پرداخت تنها ۰.۰۰۰۲۷۸۴۷ کارمزد (معادل با ۳.۵۸ دلار) منتقل کرد. گفتنی است این بیت کوین‌ها در روز ۲۶ اکتبر (۵ آبان) در بلاک شماره ۶۵۴,۳۶۴ مورد تأیید قرار گرفته است.

میرسیم به بخش اخبار استخراجی هفته:

فایل کوین به‌ نفع ماینرها آپدیت شد؛ دریافت ۲۵٪ پاداش بلاک به‌صورت فوری

یکی دیگر از ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید، فعال‌سازی قابلیت FIP-004 است. این قابلیت به ماینر کمک می‌کند تا با دریافت آنی پاداش ذخیره‌سازی و بدون نیاز به واگذاری، توکن‌های خود را مجدداً سرمایه‌گذاری کند.

مهاجرت فصلی ماینرها در چین؛ هش ریت شبکه بیت کوین کاهش شدیدی یافت

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پس از پایان فصل بارندگی در ایالت سیچوان کشور چین، دومین تنظیم سختی بزرگ سال جاری رخ دهد. ارائه‌دهندگان اطلاعات ماینینگ، دلیل کاهش هش ریت بیت کوین را پایان فصل بارندگی در سیچوان می‌دانند. این موضوع باعث شده است که بسیاری از ماینرها به مناطق دیگر مهاجرت کنند.

با ما همراه باشید در چین پاد پاییز اپیزود ۶

داغ ترین ها پادکست چین پاد (اپیزود ۶ پاییز ۹۹)

معرفی ۱۰ ارز ترند در هفته ای که گذشت

کی چی میگه پادکست چین پاد (اپیزود ۶ پاییز ۹۹)

جک ما، بنیان‌گذار علی‌بابا: ارزهای دیجیتال آینده ما هستند

به گزارش دیکریپت، جک ما در این سخنرانی اعلام کرد که ارزهای دیجیتال در ایجاد سیستم مالی جدید در دنیا نقش خواهند داشت. صحبت‌های او در نشست باند (Bund) در شانگهای انجام شد.

سخنگوی صنعت برق: به زودی از رمز ارزها به عنوان ارز وارداتی کالا استفاده می‌شود

در این مصوبه آمده است رمز ارز‌ استخراج شده در واحد‌های مجاز، براساس مجوز‌های وزارت صمت و ورازت نیرو برای تامین برق، فقط برای تامین ارز واردات کشور صرف خواهد شد.

دوقلوهای ثروتمند وینکلواس: قیمت بیت کوین قطعاً به ۵۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید!

به گزارش کوین تلگراف، این دو برادر در مصاحبه اخیر خود با برنامه پیتر مک‌کورمک (Peter McCormack)، اعلام کردند که بالاخره شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰۰,۰۰۰ دلار خواهیم بود. تایلر وینکلواس در این مصاحبه گفت:

سؤالی که در ذهن ماست، این نیست که چقدر تا رسیدن به ۵۰۰,۰۰۰ دلار فاصله است، بلکه این است که این اتفاق چقدر سریع رخ می‌دهد. باید بگویم که در واقع ۵۰۰,۰۰۰ دلار محافظه‌کارانه است و بازی افزایش قیمت بیت کوین هنوز آن‌طور که باید آغاز نشده است.

مدیرعامل MicroStrategy: بیت کوین یک میلیون بار بهتر از طلا است

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) بار دیگر لب به تحسین بیت کوین و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال گشوده است. گفتنی است پیش‌تر خرید ۴۲۵ میلیون دلار بیت کوین از سوی این شرکت پرآوازه حوزه هوش تجاری بسیار خبرساز شده بود.

به گزارش دیکریپت، مایکل سیلور، سکان‌دار مایکرواستراتژی، هفته جاری طی اظهارنظری جنجالی گفته است که شرکت متبوعش قصد دارد بیت کوین‌های خود را به‌مدت ۱۰۰ سال نگه دارد.

تحلیل هفته پادکست چین پاد (اپیزود ۶ پاییز ۹۹)

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

طبق گزارش هفتگی ارائه شده توسط وب‌سایت کوین‌تلگراف یه سری ارز بعنوان مهمترین های هفته اعلام میشه هر هفته که ما درین این قسمت به اونها اشاره میکنیم.

بیتکوین – اتریوم – ریپل – لایتکوین – استلار

از من بپرسید پادکست چین پاد (اپیزود ۶ پاییز ۹۹)

بررسی کلاهبرداری شرکت آی ماینر

خب قسمت اول برنامه هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment