پادکست چین پاد (اپیزود ۷ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست چین پاد این هفته…سلام خدمت شما هستیم با اپیزود ۷  ام پاییز ۹۹ برنامه چین پاد امروز ۱۳ ابان ۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۵ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ / و نهایتا بخش ( از من بپرسید ) بخش پنجم ما هست که به سوالات پرتکرار شما پاسخ خواهیم داد. پس باما همراه باشید.

چه خبر چین پاد پاییز اپیزود ۷

بیت کوین ۱۲ سال پیش در چنین روزی به جهان معرفی شد

۱۲ سال پیش در چنین روزی، ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸، ساتوشی ناکاموتو مقاله‌ای تحت عنوان ” بیت کوین : یک سیستم پول الکترونیکی فرد به فرد” را منتشر کرد. جهان پس از انتشار این مقاله دچار تغییر شد و امروز سالگرد این اتفاق مهم و تاریخی است.

اگر تاریخ تکرار شود، هدف بعدی بیت کوین ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد بود

به گزارش کوین تلگراف، در حال حاضر قیمت بیت کوین تقریبا ۱۰۰ روز است که بالاتر از ۱۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شود و اگر تاریخ تکرار شود، جهش آینده این ارز دیجیتال بسیار گسترده خواهد بود.

شرکت تویوتا روی یک ارز دیجیتال و صرافی کار می‌کند

به گزارش کوین تلگراف، تویوتا سیستمز (Toyota Systems)، بازوی فناوری اطلاعات شرکت تویوتا، در حال همکاری با صرافی ارز دیجیتال ژاپنی دی‌کورت (DeCurret) است تا یک ارز دیجیتال با برند تویوتا ایجاد کند. تویوتا دو روز پیش و در تاریخ ۲۶ اکتبر (۵ آبان) طی اطلاعیه‌ای از قصد خود برای ایجاد یک ارز دیجیتال پرده برداشت.

بانک جی‌پی مورگان غول بانکدارای دنیا، رمز ارز اختصاصی خود با نام JPM coin را راه‌اندازی کرد

بر اساس گزارش CNBC، رئیس پرداخت‌های عمده بین‌المللی بانک جی پی مورگان، Takis Georgakopoulos، اعلام کرد که یک شرکت بزرگ فناوری از این هفته برای انجام پرداخت‌های جهانی از رمز ارز JPM استفاده خواهد کرد؛ نام این رمز ارز JPM کوین است.

بانک مرکزی استرالیا برای ارز دیجیتال خود از بلاک چین اتریوم استفاده می کند

بانک رزرو استرالیا (RBA) به بررسی کاربردهای بالقوه رمز ارز بانک مرکزی (CBDC) مبتنی بر بلاک چین اتریوم پرداخته است.

بدین منظور، RBA همکاری خود با دو بانک بزرگ استرالیا و شرکت نرم‌افزاری اتریوم کانسنسیس به ریاست جوزف لوبین را آغاز کرده است.

انتظار می‌رود نتایج این پروژه در اوایل سال ۲۰۲۱ ارائه شود.

سری گوشی جدید هواوی از کیف پول سخت افزاری یوان دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد

سری میت ۴۰ (Mate40) تلفن هوشمند همراه شرکت هواوی از کیف پول سخت‌افزاری یوان دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد. یوان دیجیتال رمز ارز بانک مرکزی کشور چین بوده که امکان ذخیره و نقل و انتقال آن از طریق محصول جدید شرکت Huawei فراهم شده است.

اجرای فاز دوم پروژه رمزنگاری کوانتومی فضای آزاد ایران کلید خورد

علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پس از بهبودی کامل و فائق آمدن بر بیماری ناشی از ویروس کرونا، از مرکز ملی فناوری‌های کوانتومی ایران بازدید و دستور آغاز فاز دوم پروژه رمزنگاری کوانتومی فضای آزاد را صادر کرد.

ارز Keep۳r، توکن جدید بنیان‌گذار یرن فایننس، در چند ساعت ۲,۰۰۰ درصد رشد کرد!

به گزارش کوین تلگراف، آندره کرونجی (Andre Cronje)، بنیان‌گذار یرن فایننس، توکن تازه‌ای را طراحی کرده که تنها پس از گذشت چند ساعت از راه‌اندازی اولیه با هجوم فارمرهای سودجو مواجه شد و افزایش قیمت انفجارگونه‌ای را تجربه کرد.

کاهش شدید قدرت پردازش شبکه بیت کوین با پایان فصل بارانی در چین

به گزارش کوین تلگراف، پایان فصل پرباران در استان سیچوان، باعث شده است تا بسیاری از ماینرها فعالیت‌های خود را برای مدتی متوقف و به مناطق دیگر این کشور نقل‌مکان کنند؛ این مسئله باعث کاهش هش ریت شبکه بیت کوین شده است.

داغ ترین ها چین پاد پاییز اپیزود ۷

معرفی ۱۰ ارز ترند و پرجستجو در هفته ای که گذشت

کی چی میگه چین پاد پاییز اپیزود ۷

رئیس بانک مرکزی کانادا: «دلار دیجیتال» مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد

به گزارش کوین دسک و بر اساس مصاحبه‌ای که رویترز روز پنج‌شنبه، ۸ آبان منتشر کرد، تیف مَکلِم (Tiff Macklem)، رئیس بانک مرکزی کانادا، اعلام کرده است که کانادا و سایر کشور‌های عضو جی ۷ در‌حال برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی ارز دیجیتال دولتی خود هستند.

رئیس بانک مرکزی چین: آزمایش ارز دیجیتال ملی موفقیت‌آمیز بود

به گزارش کوین دسک، یی گانگ (Yi Gang) با ابراز رضایت از روند پیشبرد طرح ارز دیجیتال ملی گفته است که این طرح در چندین شهر بزرگ چین با موفقیت مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته است.

به‌گفته یی، تاکنون بیش از ۴ میلیون تراکنش به ارزش بیش از دو میلیارد یوان با استفاده از یوان دیجیتال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز: مشکلی برای تامین برق استخراج ارزهای دیجیتال نداریم

مدیرعامل شرکت توزیع  برق استان البرز در اظهارنظر اخیر خود گفت تا کنون فرودگاه پیام، شرکت ماموت و چند واحد در شهرک‌های صنعتی استان مجوز استخراج ارز دیجیتال را دریافت و با پرداخت تعرفه مشخص شده برای استخراج، هیچ مشکلی برای تأمین و مصرف برق ندارند.

توسعه‌دهندگان اتریوم ۲: برای ارائه فاز صفر کاملا آماده‌ایم

بنجامین ادینگتون، توسعه‌دهنده سرشناس شبکه بلاکچین اتریوم در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده که به مرحله فاز صفر اتریوم ۲ بسیار نزدیک شده‌ایم. در اولین گام از این رویداد مهم، راه‌اندازی Deposit contract است که علت تاخیر آن وسواس توسعه‌دهندگان برای حسابرسی و ارزیابی این قرارداد هوشمند است

تحلیل هفته چین پاد پاییز اپیزود ۷

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

طبق گزارش هفتگی ارائه شده توسط وب‌سایت کوین‌تلگراف یه سری ارز بعنوان مهمترین های هفته اعلام میشه هر هفته که ما درین این قسمت به اونها اشاره میکنیم.

بیتکوین BTC  – باینانس کوین BNB  – کاردانو ADA  – بیتکوین کش BCH  – چین لینک LINK

از من بپرسید چین پاد پاییز اپیزود ۷

خرید وفروش ارز دیجیتال در گروههای تلگرامی

خب قسمت اول برنامه هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment