پادکست چین پاد (اپیزود ۸ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست چین پاد این هفته…سلام خدمت شما هستیم با اپیزود ۸  ام پاییز ۹۹ برنامه چین پاد امروز ۲۱ ابان ۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۵ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ / و نهایتا بخش ( از من بپرسید ) بخش پنجم ما هست که به سوالات پرتکرار شما پاسخ خواهیم داد. پس باما همراه باشید.

چه خبر چین پاد پاییز اپیزود ۸

سختی استخراج شبکه بیت کوین بیشترین کاهش در طول تاریخ خود را تجربه کرد

روز سه‌شنبه شاهد دومین کاهش بزرگ سختی ماینینگ بیت کوین در تاریخ این ارز دیجیتال بودیم که طی آن، سختی ماینینگ با کاهش ۱۶ درصدی نسبت به رکورد هفته گذشته به ۱۶.۷۸ تریلیون رسید

هش ریت شبکه بیت کوین در دو روز ۴۲ درصد افزایش یافت

قدرت پردازشی یا هش ریت شبکه بلاکچین بیت کوین در دو روز بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت. بسیاری از تحلیلگران علت این اتفاق را فعالیت مجدد ماینرهای چینی می‌دانند.

دولت به خواسته ماینرهای ایرانی پاسخ داد؛ ابلاغیه رسمی دولت برای رفع مشکل ماینرها اعلام شد

مطابق این مصوبه تمامی ماینرهای ایرانی ملزم به ثبت دستگاه‌های خود در سامانه بهین‌یاب شدند. از آن تاریخ باید تمامی دستگاه‌های ماینر ارزهای دیجیتال در این این سامانه به ثبت برسند. همچنین دستگاه‌هایی که پیش از این ابلاغیه وارد کشور شده‌اند، باید عوارض واردات را به گمرک پرداخت می‌کردند. ماینرهایی ایرانی نیز مطابق این ابلاغیه عمل کردند اما به دلیل زمانبر شدن روال اداری این مصوبه، بسیاری از ماینرها علی‌رغم ثبت‌نام در سامانه معرفی شده، مشمول پرداخت جریمه شدند. ستاد مبارزه با قاچاق اعلام کرده بود که هنوز ابلاغیه از طرف دولت به آنها اعلام نشده است.

بزرگترین شرکت نیروگاه برق آبی جهان به عرصه ماینینگ بیت کوین ورود می‌کند

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آلومینیوم و برق در جهان به اسم +En در حال سرمایه‌گذاری در عرصه ماینینگ ارز دیجیتال است.

میخائیل خاردیکوف (Mikhail Khardikov) مدیر ارشد مالی شرکت +En در این خصوص گفت که این شرکت پس از انجام آزمایش‌های مختلف، تصمیم گرفته است تا به عرصه ماینینگ ارزهای دیجیتال وارد شود. سه سال قبل، این شبکه به شرکت ماینینگ BitRiver در شهر براتسک برق می‌فروخت.

تحلیلگر معروف Plan B: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید!

Plan B، سازنده مدل انباشت به جریان (Stock to Flow)، در ۸ نوامبر اعلام کرد که بیت کوین در راه رسیدن به قیمت ۱۰۰.۰۰۰ دلار است. این تحلیلگر ناشناس انتظار دارد که قیمت ارز دیجیتال برتر تا دسامبر سال ۲۰۲۱، بین بازه ۱۰۰.۰۰۰ دلار تا ۲۸۸.۰۰۰ دلار حرکت کند.

ارزش بازار بیت کوین بیشتر از بانک آمریکا و نتفلیکس است

باتوجه به رشد قیمت بیت کوین در روزهای اخیر، در حال حاضر ارزش بازار اولین رمز ارز بازار ارزهای دیجیتال در شرف قرارگیری در میان ۲۰ شرکت بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است.

اولین ارز رمزنگاری شده غیرمتمرکز جهان در جایگاه ۲۱ در میان دارایی‌های برتر دنیا از نظر ارزش بازار قرار گرفت. در حال حاضر، ارزش بازار بیت کوین بالاتر از شرکت‌های بزرگی همچون مک‌دونالد، Netflix و Paypal قرار دارد

گزارش بانک جی‌پی مورگان: تقاضا برای بیت کوین بیشتر از ETF های طلا است

طبق گزارشی توسط مایکل سوننزهاین (Michael Sonnenshein)،جی‌پی مورگان چیس (JPMorgan Chase)

بزرگترین بانک آمریکا از لحاظ میزان دارایی، خاطرنشان کرد که بیت کوین در حال تصاحب سهم تقاضا برای ETF های طلا است. سرمایه‌گذاران سازمانی نظیر دفاتر اداری خانوادگی، بیت کوین را به عنوان جایگزین دیجیتالی برای طلا می‌دانند که دارایی امن در نظر گرفته می‌شد.

استقبال از اتریوم ۲؛ قرارداد هوشمند اتریوم تا این لحظه ۴۲,۰۰۰ اتر دریافت کرده است

راه‌اندازی اتریوم ۲ در سه فاز جدا صورت می‌گیرد. فاز صفر آن با ارائه Deposit Contract اتریوم آغاز شد. براساس اطلاعات موجود، قرارداد هوشمند اتریوم ۲ تا این لحظه ۴۲,۲۷۲ رمز ارز اتر  دریافت کرده است.

هارد فورک مهم بیت کوین کش تا ۶ روز دیگر اجرا می شود

شبکه بلاکچین بیت کوین کش در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی هاردفورک خود انجام می‌دهد. هدف از انجام این هاردفورک، افزودن ویژگی الگوریتم بازتنظیم سختی شبکه تحت عنوان DAA است.

ارزش بازار تتر به ۱۷ میلیارد دلار رسید

ارزش بازار تتر، استیبل کوین با پشتوانه دلار، امروز به ۱۷ میلیارد دلار رسید. این موضوع بدان معنا است که تقریبا ۱۷ میلیارد دلار واقعی در صندوقی وجود دارد که سرمایه‌گذاران به تبادل آن با تتر پرداخته‌اند.

داغ ترین ها چین پاد پاییز اپیزود ۸

معرفی ۱۰ ارز ترند و پرجستجو در هفته ای که گذشت

کی چی میگه چین پاد پاییز اپیزود ۸

خالق مدل S۲F: «شکی ندارم» قیمت بیت کوین سال آینده ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد بود!

پلن‌بی (PlanB)، خالق مدل پیش‌بینی قیمت انباشت به عرضه (S2F) بار دیگر تکرار کرده است که قیمت بیت کوین در مسیر فتح قله ۱۰۰ هزار دلار قرار دارد. این تحلیل‌گر پرآوازه می‌گوید که بیت کوین تا دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) می‌تواند خود را به محدوده قیمتی ۱۰۰ هزار دلار تا ۲۸۸ هزار دلار برساند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا: در روزهای آتی دستگاه‌های توقیف‌شده تعیین تکلیف خواهند شد

در حال حاضر رمزارزها به موضوع روز دنیا و کشور تبدیل شده است؛ برخی آن را صنعت اقتصادی و عده‌ای آن فعالیت صنعتی می‌دانند.

نزدیک به هزار پرونده در رابطه با رمز ارزها تشکیل شده است. نزدیک به ۵۰۰ هزار دستگاه رمز ارز متوقف شده‌اند و در حال تعیین تکلیف هستند. با این مقررات جدید که مصوبه ستاد و ابلاغیه ریاست محترم جمهوری است، ان‌شاالله در روزهای آتی همهٔ اینها تعیین تکلیف خواهد شد.

استراتژیست بلومبرگ: بیت کوین در سال ۲۰۲۱ از ۲۰,۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد

به گزارش دیکریپت، مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence)، می‌گوید که قیمت بیت کوین در ادامه روند روبه‌رشد خود به ۲۰,۰۰۰  دلار در سال ۲۰۲۱ می‌رسد.

پیام بایننس به کاربران آمریکایی: سریعاً سرمایه خود را برداشت کنید

به گزارش «The Block»، بایننس از جولای سال ۲۰۱۹، به صورت رسمی اعلام کرد که کاربران آمریکایی نمی‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند و از سپتامبر همان سال نیز محدودیت‌های خود را در پلتفرم اعمال کرد.

تحلیل هفته چین پاد پاییز اپیزود ۸

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

طبق گزارش هفتگی ارائه شده توسط وب‌سایت کوین‌تلگراف یه سری ارز بعنوان مهمترین های هفته اعلام میشه هر هفته که ما درین این قسمت به اونها اشاره میکنیم.

بیتکوین BTC  – اتریوم   ETHریپل ADA  – بیتکوین کشBCH  – چین لینک LINK – بی ان بی BNB  – لایتکوین LTC – پولکادات DOT – بیتکوین اس وی BSV

از من بپرسید چین پاد پاییز اپیزود ۸

کیف پول لجر

خب این قسمت برنامه هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment