اتریوم به ۵۴۷ دلار رسید

پس از آنکه امروز آلتکوین ها به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۰ و اتریوم به ۵۴۷ دلار رسید، معامله گران انتظار دارند قیمت اتریوم بالاتر نیز برود. قیمت اتر ، رمزارز بومی اتریوم ، از ۵۴۷ دلار فراتر رفته است. پس از شکست ، معامله گران به چندین سطح مقاومت کلیدی در کوتاه مدت علاقه نشان دادند. در کوتاه مدت ، معامله گران به طور کلی ۶۰۰ دلار را به عنوان منطقه مقاومت عمده در برابر اتر پیش بینی می کنند، زیرا این آغاز روند نزولی از ماه می ۲۰۱۸ است. به همین ترتیب ، ۶۰۰ دلار می تواند به عنوان یک منطقه مورد علاقه فروشندگان عمل کند.

اما ، معامله گران همچنین معتقدند که اگر اتر از ۶۰۰ دلار بگذرد ، احتمالاً در محدوده ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار قرار خواهد گرفت. به علاوه ، مقاومت کمی تا بالاترین حد همیشگی وجود دارد.

نمودار قیمت هفتگی اتر منبع : TradingView.com

چشم انداز اتریوم همچنان مثبت است

اتریوم به ۵۴۷ دلار رسید

شبکه اتریوم در ماه های اخیر شاهد ورود کاتالیزورهای بی شماری بوده است.

اول ، به روزرسانی شبکه اتریوم ۲.۰ در حال پیشرفت است ، زیرا تعداد زیادی اتر همچنان به آدرس قرارداد سپرده سرازیر می شوند. اتریوم ۲.۰ یک ارتقا قابل توجه برای انتقال اتریوم از الگوریتم  اثبات کار (PoW) به الگوریتم اثبات سهام (PoS) است. اساساً ، ماینرها را از شبکه حذف می کند تا تسویه معاملات را بهینه کند.

دوم ، داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ ها همچنان به جمع آوری اتر ادامه می دهند. این روند همزمان با افت ذخایر ارز اتر است ، به خصوص که دارندگان بیشتری دارایی دیجیتال را به قرارداد سپرده Eth2 واریز می کنند.

 محققان زمانی که اتر در ابتدا ۵۰۰ دلار فروخته می شد در سانتیمنت  نوشتند: ” افزایش ذخیره این رمزارز از سوی ۱۰ دارنده برتر اتریوم ، همراه با عرضه سکه در صرافی ها ، به این افزایش قیمت دامن زده اند.

کاتالیزورهای بنیادی قوی برای اتریوم و ساختار فنی مطلوب اتر ، معامله گران را نسبت به روند قیمتی کوتاه مدت اتر خوش بین کرده است. مایکل ون دو پوپه ، تاجر در بورس سهام آمستردام ، گفت که احتمال رسیدن به قیمت ۶۰۰ دلار وجود دارد. اما علاوه بر آن ، او گفت که راه به سمت ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار باز است.

چرخه احتمالی قیمت اتر با سطوح مقاومت. منبع : TradingView ، مایکل ون دو پوپه

یک تاجر معروف به ‘Rookie’ ، گفت احتمال دارد اتر تا پایان سال به ۷۰۰ برسد. اتر از ژوئیه سال ۲۰۲۰ روند صعودی سهمگینی را مشاهده کرده است و احتمال انفجاز تا سال ۲۰۲۱ را افزایش می دهد.

آیا اتر قیمت بیتکوین را دنبال خواهد کرد؟

در طی افزایش قیمت ۲۰۱۷ ، زمانی که بیتکوین در صرافی های بزرگ به ۲۰ هزار دلار نزدیک شد ، آلتکوین ها نسبتاً راکد بودند. اتر و سایر ارزهای رمزپایه اصلی در ژانویه ۲۰۱۸ ، پس از اوج گرفتن قیمت بیتکوین ، شاهد سیر صعودی قیمت قابل توجهی بودند. اتر با دیدن حرکت جدید در سال ۲۰۲۱ مطابق روندی است که در چرخه پس از هاوینگ ۲۰۱۷ مشاهده کرد. اگرچه داده های تاریخی کمی وجود دارد که نشان دهد اتر و آلتکوین همان روند سه سال پیش را دنبال خواهند کرد ، اما روایت صعودی آلتکوینها در ژانویه ۲۰۲۱ همچنان قوی است. برای اینکه اتر روند صعودی طولانی مدت را ببیند ، ابتدا باید سطح مقاومت ۶۰۰ دلار را بازیابی کند زیرا بسیاری از تحلیلگران این سطح را بزرگترین حرکت در کوتاه مدت می دانند.

منبع : cointelegraph

آلتکوینآلتکوین هااتریومبازارهابروز رسانی بازارقیمت اتریوم
Comments (0)
Add Comment