نیم میلیون بیتکوین دراختیارGrayscale

شرکت سرمایه گذاری Grayscale اکنون بیش از نیم میلیون بیتکوین دارد که ارزش آن از ۸.۳ میلیارد دلار فراتر رفته است. مدیر صندوق سرمایه گذاری Grayscale اکنون بیش از نیم میلیون بیتکوین در Bitcoin Trust خود نگهداری می کند. طبق یک پست که در ۱۶ نوامبر منتشر شد، Grayscale در حال حاضر ۸.۳۵ میلیارد دلار بیتکوین دارد – معادل ۲.۶۹ درصد از عرضه و سقف بازار بیتکوین (BTC).

اما با تخمین Chainalysis که حدود ۳.۷ میلیون بیتکوین از بین رفته است ، Grayscale ممکن است در حال حاضر ۳.۳۷٪ از بقایای موجود در گردش بیتکوین را در اختیار داشته باشد. با توجه به سرمایه گذاران سازمانی که آماده پرداخت حق بیمه برای خرید و نگهداری ارز رمزنگاری شده از طریق امنیت یک صندوق تنظیم شده هستند ، سهام  Grayscale در حال حاضر هر یک به ارزش ۱۵.۶۲ دلار بیتکوین را نشان می دهد. که تقریباً معادل ۱۹ درصد حق بیمه است. مقیاس خاکستری همچنین سالانه هزینه ای ۲٪ را اخذ می کند.

شرکت سرمایه گذاری Grayscale در طی سال ۲۰۲۰ بیتکوین را به شدت انباشته کرده ، در شش ماه گذشته میزان بیتکوین نگهداری شده توسط صندوق تقریباً ۵۰٪ افزایش یافته است. این یک افزایش شدید در سال ۲۰۲۰ برای صندوقی است که هفت سال پیش راه اندازی شده است و نشان دهنده علاقه نهادی است. هفته گذشته ، این صندوق با در اختیار داشتن ۱۵،۹۰۷ بیتکوین به ارزش ۲۱۵ میلیون دلار ، بیشترین جریان هفتگی خود را در طول هفته گزارش کرد.

  شرکت Grayscale’s همچنین خریدهای خود را در سال ۲۰۲۰ افزایش داده و اکنون تقریباً ۱.۱۷۵ میلیارد دلار اتر یا ۲.۲۴٪ از کل سرمایه اتریوم را در اختیار دارد. هشت صندوق رمزنگاری شده دیگر Grayscale در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار دارایی را مدیریت می کنند و ارزش کل دارایی های دیجیتال تحت مدیریت شرکت را به ۹.۹ میلیون دلار می رسانند.

منبع : Cointelegraph

Grayscaleبیتکوین
Comments (0)
Add Comment