پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۳ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۳ پاییز ۹۹) ..سلام خدمت شما هستیم با  13 امین و اخرین اپیزود پاییز ۹۹ برنامه چین پاد امروز ۲۶  اذر ۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۴ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ و نهایتا در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ /پس باما همراه باشید.

چه خبر پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۳ پاییز ۹۹)

معامله گران رمزنگاری می توانند خرید بیتکوین و اتریوم با Apple Pay را انجام دهند

راه اندازی رمزنگاری Lumi این امکان را برای هرکسی که از Apple Pay استفاده می کند برای خرید بیتکوین ، اتریوم و یک لیست طولانی از آلتکوین ها فراهم می کند. ویژگی جدید کیف پول iOS Lumi به معامله گران اجازه می دهد تا خرید بیتکوین و اتریوم با Apple Pay خریداری کنند.

قیمت توکن ووز-ایکس ارز رمزپایه جدید موسس اپل در مدت کمی ۲۸ برابر شد!

“Woz”  تأثیر بزرگی در فضای رمزنگاری ایجاد می کند زیرا قیمت توکن تازه راه اندازی شده آن، پس از تنها پنج روز معاملات ؛ ۲۶ برابر شد. رمز ارز جدید بنیانگذار اپل ، استیو وزنیاک ، (Efforce (WOZX، امروز پس از یک اجرای حیرت انگیز که شاهد افزایش قیمت حدود ۲۶ برابر در هفته گذشته بود (قیمت توکن ووز-ایکس ارز جدید اپل) ، تقریباً دو برابر شد.

هدف از آن این است که Efforce  کاهش مصرف انرژی را به روشی معنی دار ترغیب کند درحالی که رفتار یا روال زندگی فعلی انسان را مختل نکند.

غول بازی های رایانه ای آتاری با NFT ها به برنامه Enjin می پیوندد

بانک ملی سوئیس و BIS Enjin  یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که طیف وسیعی از ابزارها را برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا به راحتی ویژگی های بلاکچین را در بازی های خود ادغام کنند.

معرفی توکن های Chiliz PSG – JUV در Lunchpool توسط باینانس

۱۴ دسامبر در یک پست، صرافی اعلام کرد که ، به عنوان اولین نقطه عطف این همکاری ، هواداران Chiliz برای باشگاه های فوتبال (Paris Saint Germain (PSG  و (Juventus  (JUV آخرین مواردی هستند که در پلتفرم Lunchpool آن معرفی می شوند.

سهام PayPal از زمان امکان خرید بیتکوین ۱۷ درصد افزایش یافته است

پلتفرم پرداخت آنلاین، تجارت رمزنگاری برای مشتریان ایالات متحده را از ۱۲ نوامبر آغاز کرد. سهام PayPal روز دوشنبه به بالاترین رکورد رسید و یک دوره عملکرد عالی نسبت به Nasdaq و بازار سهام گسترده ایالات متحده را رقم زد.

از ۱۲ نوامبر، Nasdaq متمرکز بر فناوری، حدود ۶.۵٪ سود کسب کرده است. شاخص گسترده سهام  S&P 500 نسبت به مدت مشابه ۳.۵٪ افزایش یافته است.

ویزا کارت های باینانس برای مشتریان اروپایی ارسال می شود

باینانس ، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان، حمل و نقل کارت های فیزیکی باینانس ویزا خود را در منطقه اقتصادی اروپا آغاز کرده است. طبق اعلامیه ۱۴ دسامبر، کاربران منطقه EEA به زودی کارت های ویزای باینانس فیزیکی خود را دریافت می کنند. مشتریانی که قبلاً کارت را سفارش داده اند اکنون می توانند مراحل تحویل کالا را در کیف پول کارت خود انجام دهند.

مردم چین در رویداد آزمایشی یوان دیجیتال ۲۰ هزار معامله انجام دادند

گفته می شود که دولت این شهر تقریباً ۱۰۰۰۰۰ ” پاکت قرمز” – یک روش سنتی ارائه هدایا در چین – به مبلغ ۳ میلیون دلار یوان دیجیتال در یک قرعه کشی برای ساکنان، به آنها داده است. در ماه اکتبر ، شهر شنزن یک برنامه آزمایشی مشابه را برای تبلیغ ارز دیجیتال با بازده عمومی ۱.۵ میلیون دلار به ۵۰ هزار برنده قرعه کشی آغاز کرد.

Airbnb می تواند بیتکوین را تقویت کند

جدا از اینکه میکرواستراتژی هفته گذشته ۶۵۰ میلیون دلار بیتکوین جمع آوری کرد ، یکی از بزرگترین اخبار مالی در توییتر ، عرضه سهام Airbnb بود. پس از ماه ها و حتی سال ها پیش بینی ، خدمات جهانی اجاره همتا به همتا در بورس سهام عمومی عرضه شد.

تبدیل شدن استارت آپ BitPay به بانک ایالات متحده

شرکت Crypto BitPay  برای تبدیل شدن به یک بانک ملی در ایالات متحده اقدام کرده است.طبق اعلامیه حقوقی ۸ دسامبر که توسط Atlanta Journal-Constitution منتشر شده است ، BitPay  برای سازماندهی بانک تحت نظارت فدرال تحت عنوان بانک اعتماد ملی که دفتر مرکزی آن در جورجیا است، به دفتر کنترل کننده واحد پول (OCC) مراجعه کرده است.

ونزوئلا پرداخت بیتکوین را برای واردات از ایران و ترکیه افزایش می دهد

نیکولاس مادورو ، رئیس جمهور ونزوئلا ادعا می کند که این کشور “از همه ارزهای رمزپایه جهان استفاده خواهد کرد” تا تحریم های ایالات متحده را دور بزند. بر اساس یک گزارش تحقیقاتی از RunRun.es ، ونزوئلا قصد دارد برای دور زدن تحریم های مالی اعمال شده توسط ایالات متحده ، استفاده از بیتکوین را برای پرداخت هزینه واردات افزایش دهد.

با ما همراه باشید با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۳ پاییز ۹۹)

داغ ترین ها پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۳ پاییز ۹۹)

جایی که ۱۰  ارز ترند و پرجستجو در جهان در هفته ای که گذشت رو بررسی میکنیم:

کی چی میگه

Jeremy Allaire، مدیر عامل  :Circle; صدها میلیون مشتری به زودی از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند

” ما درست در آستانه چیزی هستیم که دوست دارم به آن فکر کنم .”

“کاربران خواهند گفت : چطور ممکن است تا حالا چنین چیزی نداشتیم! ” ​​

تایلر وینکلووس : “باهوش ترین افراد بی سر و صدا بیتکوین می خرند”

تایلر وینکلووس اضافه کرد:

“همچنین ، شما شرکتهای عمومی معامله ای مانند Square و MicroStrategy دارید که پول خزانه خود را در بیتکوین می گذارند، زیرا آنها نگران تورم در حال آمدن و آفت تورم با تمام پول های چاپ  شده و محرک های ناشی از قرنطینه برای بیماری همه گیر COVID هستند.”

جی پی مورگان : خرید بیتکوین توسط MassMutual نشان می دهد تقاضای ارز رمزنگاری رو به افزایش است

استراتژیست های JPMorgan نوشتند ، “خریدهای بیتکوین MassMutual نشان دهنده یک نقطه عطف دیگر در تصویب بیتکوین توسط سرمایه گذاران نهادی است. […] می توان تقاضای بالقوه ای را که ممکن است طی سال های آینده به وجود بیاید در حالی که سایر شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی از MassMutual  پیروی می کنند ، مشاهده کرد. “

با ما همراه باشید با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۳ پاییز ۹۹)

تحلیل هفته

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

BTC, ETH, XRP, LTC, BCH, LINK, ADA, DOT, BNB, XLM

خب اخرین  قسمت پاییزی از برنامه چین پاد هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment