پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۰ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۰ پاییز ۹۹) … سلام خدمت شما هستیم با اپیزود ۱۰  ام پاییز ۹۹ برنامه چین پاد امروز۵ اذز ۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۴ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ و نهایتا در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ /پس باما همراه باشید.

چه خبر

قیمت بیتکوین به ۱۹۰۰۰ دلار رسید.حجم بازار بیتکوین رکورد تاریخی شکست!

در ۲۴ نوامبر ، بیتکوین برای اولین بار پس از دسامبر ۲۰۱۷ از مرز قیمت ۱۹۰۰۰ دلار فراتر رفت و یک رکورد دیگر در کل تاریخ خود را شکست. در زمان انتشار این خبر ، حجم بازار بیتکوین ۳۵۲ میلیارد دلار است ، در حالی که ۲۴ ساعت پیش ۳۴۵ میلیارد دلار بود.

آپدیت اتر ۲.۰ در ۱ دسامبر تأیید شد

فقط ۹ ساعت مانده تا پایان فرصت سپرده گذاری در قرارداد ؛ با مجموع ۵۲۴،۲۸۸ اتر ارسال شده خبر آپدیت اتر۲.۰ در ۱ دسامبر تأیید شد. به دنبال انتقال ۵۲۴،۲۸۸ اتر از ۱۶۳۸۴ اعتبار سنج به قرارداد سپرده  اتر ۲.۰  از ۴ نوامبر ،  انجام آپدیت اتر ۲.۰ برای ۱ دسامبر تأیید شد.

قیمت ریپل XRP به ۹۰ سنت رسید

قیمت ریپل XRP فقط در چند دقیقه در کوین بیس به بیش از ۰.۹۲ دلار رسید و بلافاصله پس از آن ۳۰٪ سقوط کرد.

قیمت XRP در صرافی رمزنگاری ایالات متحده کوین بیس در ۲۴ نوامبر به بیش از ۰.۹۰ دلار افزایش یافت و در عرض چند ثانیه تقریبا ۳۰٪ سقوط کرد. این بالاترین سطح قیمت از ماه می ۲۰۱۸ بود.

پس از مدتها بیتکوین در صفحه اول وال استریت ژورنال قرار گرفته است

این گزارش خاطر نشان می کند که بیتکوین اخیراً از جانب “میلیاردرهای وال استریت” پل تودور جونز و استنلی دراکن میلر ، در کنار سایر چهره های عمومی از جمله یک میزبان رادیو ورزشی حمایت شده است.

میزان جستجوی جهانی ارز دیجیتال بیتکوین نسبت به سال ۲۰۱۷ رکورد شکست

گزارش شده است که ماهانه جستجوهای جهانی برای بیتکوین ۳۵۰٪ بیشتر از اواخر سال ۲۰۱۷ است. با توجه به داده های جمع آوری شده توسط برد میشلسون ، مدیر ارشد بازاریابی تجارت و سرمایه گذاری در ” ای تورو”  ، حجم جهانی ماهانه جستجوهای بیتکوین در دسامبر ۲۰۱۷ نسبت به نوامبر ۲۰۲۰ کمتر بود.

افزایش درآمد استخراج بیتکوین به بالاترین میزان در سال جاری

افزایش درآمد استخراج بیتکوین به بالاترین میزان در سال جاری. درآمد استخراج بیتکوین از ۲۰ میلیون دلار در روز گذشته است ،که بالاترین میزان در سال جاری است.براساس تحقیقات اخیر ، معیارهای کلیدی زنجیره ای مانند درآمد استخراج بیتکوین به سطح قبل از هاوینگ بازگشت.

نظرسنجی های اخیر نشان می دهد ۷۳% میلیونرها مالک ارزدیجیتال هستند یا قصد سرمایه گذاری در آن را دارند

این نظرسنجی بیش از ۷۰۰ فرد از میلیونرها که تقریباً سه چهارم آنها یا مالک ارز دیجیتال هستند یا قصد دارند قبل از پایان سال ۲۰۲۲ در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند، را بررسی میکند. ۷۳% میلیونرها مالک ارزدیجیتال هستند.

این تحقیق که توسط سازمان مشاوره مالی deVere Group انجام شده است ، نشان داد که ۷۳٪ از پاسخ دهندگان نسبت به ارزهای دیجیتال نظر مثبت دارند (۷۳% میلیونرها مالک ارزدیجیتال هستند) که نسبت به ۶۸٪ در سال ۲۰۱۹ روند افزایشی داشته است.

بازگشایی تمام واریزها و برداشت های صرافی کوکوین

در ابتدا صرافی گفت که ضرر ۱۵۰ میلیون دلار بود ، اما غول تجزیه و تحلیل رمزنگاری این رقم را ۲۷۵ میلیون دلار اعلام کرد. این هک پاسخ گسترده ای را در سراسر دنیای ارزهای رمزنگاری شده به وجود آورد ، و چندین پروژه تصمیم گرفتند توکن های خود را مسدود کنند ، آنها را از دست هکرها بازپس بگیرند یا حتی فورک های سخت را برای کمک به مبادله برای بازگرداندن وجوه کاربر انتخاب کنند. در تاریخ ۱ اکتبر ، صرافی ادعا کرد که هم مهاجمان مظنون را شناسایی کرده و هم مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار وجوه سرقت شده را بازیابی کرده است.

در ادامه همراه باشید با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۰ پاییز ۹۹)

داغ ترین ها

جایی که معرفی ۵ ارز ترند و پرجستجو در جای جای دنیا در هفته ای که گذشت رو بررسی میکنیم:

کی چی میگه

بلومبرگ : طی دو سال آینده بیتکوین می تواند به ۱۸۰ هزار دلار برسد

به گفته مک گلون تحلیلگر ارشد بلومبرگ ، بیتکوین می تواند به ۱۸۰ هزار دلار برسد و هم ارزش طلا شود.

دن تاپیرو بنیانگذارGold Bullion International : “شکی نیست” که قیمت بیتکوین میتواند ۲۰ برابر طلا شود

“در پنج سال آینده ، من می توانم طلا را ۴۰۰۰ دلار ببینم ، بنابراین، این دو باهم برابری میکنند. اما اگر طلا ۴۰۰۰ دلار باشد ، بیتکوین احتمالاً چیزی بین ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار است ، بنابراین این ۲۰ ، ۳۰ برابر است. قیمت بیتکوین میتواند ۲۰ برابر طلا شود .”

الکس ساندرز : بیتکوین می تواند به ۱ میلیون دلار برسد

الکس ساندرز می گوید ، بیتکوین می تواند در طی چند هفته از بالاترین رقم ۲۰،۰۰۰ دلاری خود بگذرد (بیتکوین پتانسیل رشد صعودی تا قیمت ۱۰۰ هزار دلار را دارد.) ، در حالی که اتر برای شکستن رکورد خود به یک سال زمان نیاز دارد. الکس ساندرز ، مدیر عامل ناگت نیوز گفته است که بیتکوین می تواند در مدت ۵ سال ۱۰۰،۰۰۰ دلار و تا سال ۲۰۳۵ به ۱ میلیون دلار برسد.

شرکت سرمایه گذاری پنترا : کمبود بیتکوین در بازار واقعی است و علت آن پی پال است

به گفته پنترا ، بحران عرضه بیتکوین می تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت آن داشته باشد. ورود پی پال به بازار ارزهای رمزنگاری می تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت بیتکوین داشته باشد.

در گزارشی که به تازگی منتشر شده است ، شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری پنترا می گوید که کمبود بیتکوین در قلب افزایش قیمت اخیر است و بیشتر بیتکوین تازه استخراج شده توسط پی پال جمع می شود.

تحلیل هفته

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

کوین تلگراف نگاهی می اندازد به پنج تا از بزرگترین عاملان حرکتی ، که همه آنها حداقل به حجم یک میلیارد دلار تو بازار بازگشتند.

XRP  سود هفتگی بالای ۱۱۰٪ – Stumlar Lumen (XLM) بیش از ۹۰ درصد سود هفتگی – Cardano’s ADA که ۵۰٪ سود هفتگی –  IOTA (MIOTA سود هفتگی کمتر از ۵۰٪)- Dash سود نزدیک به ۴۰ درصد.

برای دستیابی به تحلیل کامل رمزارزها میتونید به سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com مراجعه کنید.

خب این قسمت از برنامه هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

ارزدیجیتالپادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment