پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۱ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۰ پاییز ۹۹) …سلام خدمت شما هستیم با اپیزود ۱۱  ام پاییز برنامه چین پاد امروز۱۱  اذر ۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۴ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ و نهایتا در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ /پس باما همراه باشید.

چه خبر

بیتکوین رکورد شکست

پس از نزدیک به سه سال انتظار بیتکوین رکورد شکست،حال سرمایه گذاران بیتکوین می توانند روز دوشنبه پس از معامله ارز رمزپایه پیشرو تا قیمت ۱۹،۷۸۶.۲۴ دلار ، یک رکورد قیمت جدید را جشن بگیرند ، و طبق داده های شاخص قیمت Bitcoin Bitcoin (BPI) رکورد قبلی که در دسامبر ۲۰۱۷ ثبت شده بود ، یعنی ۱۹۷۸۶.۲۴ دلار ، رو شکست.

افزایش چشمگیر قیمت طلا و بیتکوین به بالاترین سطح، در حالیکه این روند برای طلا ۴۰ سال طول کشید

با در نظر گرفتن کاهش ارزش دلار آمریکا ، طلا هنوز رکورد بالاترین قیمت خود در سال ۱۹۸۰ نزده است. افزایش چشمگیر قیمت طلا و بیتکوین به بالاترین سطح در حالیکه این روند برای طلا ۴۰ سال طول کشید. وقتی قیمت فلز زرد در بالاترین سطح  قیمتی خود قرار گرفت ،  Peter Schiff  فقط ۱۷ سال داشت. در همین حال بیتکوین، یک دارایی بسیار جوان تر، پس از تنها سه سال فشار نزولی نزدیک به بالاترین قیمت در تمام دوران خود قرار گرفت.

مسئولین، برق استخراج کنندگان بیتکوین در استان Yunnan چین را قطع کردند

گزارش های رسانه های محلی نشان می دهد که به تولیدکنندگان برق در Yunnan ، سومین استان بزرگ چین با نرخ هش بیتکوین ، دستور داده شده است که برق مزارع استخراج ارزهای رمزنگاری را تأمین نکنند. قطع برق استخراج کنندگان بیتکوین در Yunnan در تاریخ ۳۰ نوامبر ، خبرنگار رمزنگاری چینی ، کالین وو ، در توئیتر خود اعلام کرد که چندین استخراج کننده ممنوعیت را به وی اطلاع داده اند و نسخه هایی که به نظر می رسد اسکن شده اسناد رسمی صادر شده به تولیدکنندگان برق هستند را به اشتراک گذاشتند

آغاز استخراج بیتکوین توسط ارتش ونزوئلا برای تأمین مخارج خود

از طریق اینستاگرام ، یک تیپ مهندسی ارتش ونزوئلا “مرکز تولید دارایی های دیجیتال ارتش بولیواری ونزوئلا ” را افتتاح کرد. این مرکز تجهیزات مختلف استخراج ASIC را که برای شکستن الگوریتم های اثبات کار استفاده می شود ، در خود جای داده است.

اتریوم کلاسیک هارد فورکThanos” را برای بازیابی استخراج با پردازنده های گرافیکی قدیمی ، برنامه ریزی می کند

کارت گرافیک های چهار گیگابایتی به زودی می توانند مجدد اتریوم استخراج کنند. اتریوم کلاسیک (ETC) در حال برنامه ریزی است که هارد فورک Thanos را اجرا کند ، این یک ارتقا است که قابلیت استخراج چندین سال دیگر برای کارت های گرافیک با ۴ گیگابایت RAM را تضمین می کند.

Pizaa Hut ازین پس بیتکوین می پذیرد

فست فود های زنجیره ای مانند Burger King و Church’s Chicken از قبل پرداخت های رمزنگاری شده را در کشور آمریکای جنوبی می پذیرفتند. یک پیتزا فروشی زنجیره ای معروف مستقر در ایالات متحده پذیرش پرداخت ارز رمزنگاری شده را در تمام فروشگاه های خود در ونزوئلا آغاز کرده است. (Pizaa Hut ازین پس بیتکوین می پذیرد)

لیبرا از فیسبوک در ژانویه ۲۰۲۱ بعنوان سکه پایدار دلار راه اندازی می شود

لیبرا از نظر ارزش همیشه برابر با یک ارز فیات مشخص شده خواهد بود. بر اساس گزارش جدید ، لیبرا از فیسبوک در ژانویه ۲۰۲۱ بعنوان سکه پایدار دلار راه اندازی می شود. فایننشال تایمز در ۲۷ نوامبر گزارش داد ، پس از بیش از یک سال نظارت از سوی تنظیم کننده های مالی جهانی ، لیبرا به صورت یک ارز دیجیتالی با پشتوانه دلار آمریکا راه اندازی می شود.

انتظار افزایش قیمت بیتکوین تا ۳۲۰۰۰ دلار از طرف تریدرهای حرفه ای

call option

قیمت Stellar Lumens پس از آپدیت اخیر دو برابر شد

همزمان با افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت XLM در ۴۸ ساعت گذشته ، راه اندازی پروتکل جدید Stellar با استقبال مثبت بازار رمزنگاری روبرو شد.قیمت Stellar Lumens (XLM) در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰٪ افزایش یافت (قیمت Stellar Lumens پس از آپدیت اخیر دو برابر شد.) و برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۸ از مرز ۰.۲ دلار عبور کرد.به روزرسانی پروتکل ۱۵ در ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر در ۲۳ نوامبر به اجرا گذاشته شد و دو ویژگی جدید را معرفی می کند که هدف آنها کاهش سطح پیچیدگی ارائه شده به کاربران برنامه ها و سرویس های مبتنی بر شبکه Stellar است

پروژه ملی بلاکچین چین از Polkadot پشتیبانی می کند

شبکه خدمات بلاکچین چین سه زنجیره بلوک مهم دیگر را ادغام می کند. شرکت بلاکچینی با حمایت دولت چین در حال ارائه و پشتیبانی از پروتکل های اصلی بلاکچین است. پروژه ملی بلاکچین چین از Polkadot پشتیبانی می کند. در تاریخ ۲۶ نوامبر ، اعلام کرد که Polkadot ، Oasis و Bityaun را در ۳۰ نوامبر در اکوسیستم خود ادغام خواهد کرد.

بکارگیری بلاکچین اتریوم توسط اولین شهر درجهان “اولزتین” برای خدمات اضطراری

اولزتین ، شهری در لهستان، از کلید هوشمند ساخته شده بر روی  اتریوم برای ساده سازی خدمات اضطراری استفاده می کند.اولزتین ، برای کمک به پلیس ، آتش نشانی و خدمات آمبولانس ، یک اجرای آزمایشی موفقیت آمیز بر روی SmartKey را به پایان رسانده است. این فناوری پلی ست که بلاکچین را با دارایی های فیزیکی متصل می کند.

با ما در پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۱ پاییز ۹۹) همراه باشید.

داغ ترین ها

جایی که ۱۰  ارز ترند و پرجستجو در جهان در هفته ای که گذشت رو بررسی میکنیم:

کی چی میگه

رائول پال ، سرمایه گذار بزرگ : آخرین رالی بیتکوین فقط آغاز یک بازار صعودی (گاوی) است که توسط نهاد سرمایه گذار هدایت می شود.

طبق گفته رائول پال ، بنیانگذار و مدیرعامل Global Macro Investor و Real Vision ، امکان سوق بیتکوین به سمت ۲۵۰ هزار دلاری شدن توسط پول سازمانی در مدت یک سال وجود دارد.

اوکی ماتسوموتو ، رئیس غول خدمات مالی ژاپن Monex : ین دیجیتال، بازار رمزنگاری را “سرزنده تر” می کند

او گفت : ین دیجیتال، بازار رمزنگاری را “سرزنده تر” می کند. در اوایل پاییز ، بانک ژاپن اعلام کرد که برنامه های خود را برای آزمایش اثبات مفهوم ارز دیجیتال بانک مرکزی در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است. امروز ، رویترز گزارش داد که مدیرعامل غول خدمات مالی ژاپن Monex از موضع گیری فعالانه بانک مرکزی در قبال ارزهای دیجیتالی بانک مرکزی یا  CBDC  استقبال می کند.

مدیرعامل ویزا: ما به ارزهای دیجیتال علاقه‌مندیم

کریپتو بخشی در حال توسعه از پرداخت‌ها در جهان است و در حال حاضر صنعتی کاملا نوپا به شمار می‌رود. ما به ارزهای دیجیتال علاقه زیادی داریم؛ اما نه به کریپتویی که پشتوانه آن کالا باشد. ما به کریپتویی که سرانجام ارزهای فیات را به‌عنوان پشتوانه داشته باشد علاقه‌مندیم. درنتیجه زمانی که یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید کالا یا خدمات داشته باشیم، آنگاه می‌توانیم ارزش آن را به‌خوبی درک کنیم.

با ما در پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۱ پاییز ۹۹) همراه باشید.

تحلیل هفته

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

بیت کوین (BTC)

اتر (ETH)

آدا (ADA)

استلار (XLM)

(XEM) نم

خب این قسمت از برنامه هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment