پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۲ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست چین پاد این هفته…سلام خدمت شما هستیم با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۲ پاییز ۹۹) امروز۱۸ اذر ۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۴ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ و نهایتا در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ /پس باما همراه باشید.

چه خبر پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۲ پاییز ۹۹)

بیتکوین به وال استریت می رسد

داو جونز شاخص های رمزنگاری را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی می کند. در آخرین اقدام بزرگ مالی سنتی برای استفاده از رمزنگاری ، از سال آینده ۵۵۰ سکه در شاخص های جدید ظاهر می شود و بیتکوین به وال استریت می رسد.

تولید ارز رمزنگاری استیو وزنیاک ، یکی از بنیانگذاران اپل آغاز شد

رمزارزهای WOZX دیروز برای اولین بار در صرافی HBTC ظاهر شدند و هفته آینده به Bithumb Global می آیند. در حال حاضر ، ارزش سکه چیزی بیش از یک دلار است و عرضه WOZX به ۱ میلیارد توکن می رسد.

بانک ملی سوئیس در حال راه اندازی ارز دیجیتال جدید خود

بانک ملی سوئیس و BIS نمی خواهند مزایای احتمالی بلاکچین را برای سیستم مالی از دست دهند. بانک تسویه حساب های بین المللی و بانک ملی سوئیس در حال بررسی مزایای اجرای ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC با استفاده از فناوری بلاکچین هستند (بانک ملی سوئیس در حال راه اندازی ارز دیجیتال جدید خود)

راه اندازی یورو دیجیتال تا سال ۲۰۲۱

هولگر نوهاوس ، رئیس بخش نوآوری و ادغام بازار در بانک مرکزی اروپا ، در ۷ دسامبر به جشنواره فین تک سنگاپور پیوست تا در مورد توسعه جهانی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی بحث کند.

بانک آلمان صندوق رمزنگاری دارایی دیجیتال راه اندازی کرد

گزارش شده است که صندوق دارایی دیجیتال  Hauck & Aufhäuser اکثر دارایی های رمزنگاری شده را پوشش می دهد. بانک خصوصی آلمان Hauck & Aufhäuser اولین صندوق رمزنگاری دارایی دیجیتال خود که ۱ ژانویه ۲۰۲۱ با نام HAIC Digital Asset Fund I راه اندازی شد را نقطه عطفی در رویکردهای آینده این بانک دانست. (آلمان صندوق رمزنگاری دارایی دیجیتال راه اندازی کرد)

هنگ کنگ  اولین پذیرنده یوان دیجیتال بانک مرکزی چین

گفتگوهای مقدماتی برای آغاز آزمایش e-CNY در منطقه ویژه اداری هنگ کنگ در حال انجام است. بانک مرکزی چین و سازمان پول هنگ کنگ یا HKMA ، در مراحل اولیه آزمایش یوان دیجیتال برای پرداخت های مرزی هستند . بانک مرکزی چین یوان دیجیتال را برای پرداخت به هنگ کنگ در نظر دارد.

پشتیبانی ویزا کارت از پرداخت های USDC

اینکار می تواند به میزان قابل توجهی موانع ورود به تراکنش های استیبل کوین ها را کاهش دهد . ویزا با شرکت خدمات بلاکچین Circle همکاری کرده تا تراکنش های استیبیل کوین هایی همچون (USDC) را با برخی از کارت های اعتباری سازگار کند.

بی بی سی با ” دکتر هو” وارد بلاکچین می شود

وبسایتی که از طریق آن می توان بسته های کارت را خریداری کرد ، از امروز تحت آزمایش بتا توسعه خصوصی قرار گرفت.

پس از ثبت نام در سایت ، کاربران می توانند اطلاعات بیشتری در مورد این بازی کسب کنند ، کل کارت ها را مرتب کنند (بر اساس تعدادی از ویژگی های اصلی قابل مرتب سازی هستند) ، یا مستقیماً به سراغ خرید برخی بسته های کارت بروند.

اسپاتیفای غول پخش صوتی آنلاین در حال بررسی پرداخت های ارزهای رمزنگاری است

اخیرا طبق یک درخواست شغلی ، این شرکت به دنبال یک مدیر برجسته برای پیوستن به بخش استراتژی پرداخت و نوآوری خود است. طبق اطلاعیه ای در لینکدین ، لیست شغل جدید چهارشنبه منتشر شد.

پیش بینی می شود موقعیت جدید، نقشی اساسی در تعریف و اجرای استراتژی پرداخت اسپاتیفای و همچنین پیشبرد مشارکت این شرکت (اسپاتیفای در حال بررسی پرداخت های ارزهای رمزنگاری) در پروژه رمزنگاری فیس بوک که اخیراً به Diem تغییر نام داده است؛باشد

جی- دی اولین پلتفرم آنلاین برای پذیرش ارز دیجیتال چین

شانگهای (رویترز) – شرکت تجارت الکترونیکی چینی JD.com Inc غول خرده فروشی چینی روز شنبه اعلام کرد، اولین پلتفرم مجازی این کشور برای پذیرش ارز دیجیتال داخلی پکن راه اندازی شده است

هارد فورک جدید کاردانو در راه است

IOHK  در حال برنامه ریزی برای “مسیر ارتقا نرم به  سمت گوگوین ” است. IOHK ، بازوی توسعه دهنده کاردانو ، اخیراً یک هارد فورک جدید از پروتکل برنامه ریزی شده برای اواسط دسامبر اعلام کرده است. هارد فورک برای معرفی کارایی های جدید به شبکه کاردانو و فعال کردن ویژگی “قفل کردن توکن” طراحی شده است که نحوه استفاده از رمز را در دفتر ثبت می کند

همکاری پولکادات و چین لینک ؛ بازگشت قوی دیفای

پولکادات در حال اقداماتی برای گسترش اکوسیستم خود، با اعلام یک دیفای جدید همراه با یک برنامه پشتیبانی جدید از اعتبار سنج ها است. پولکادات به آخرین رقیب اتریوم تبدیل شده است که اتحادیه مالی غیرمتمرکز را راه اندازی کرده است.

داغ ترین ها پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۲ پاییز ۹۹)

جایی که پرجستجو ترین ارزهای رمزنگاری در هفته گذشته را بررسی میکنیم:

کی چی میگه

Woo تحلیلگر مشهور می گوید بیتکوین میتواند در یک سال به ۳۰۰۰۰۰ دلار برسد

Woo تحلیلگر مشهور می گوید،  BTC / USD به لطف “چرخه صعودی گاوی” طی یک سال به ۳۰۰۰۰۰ دلار می رسد. وی افزود، بیتکوین میتواند در یک سال به ۳۰۰۰۰۰ دلار برسد و این اصلا “دور از ذهن نیست”.

ویلی وو می گوید که بیتکوین می تواند در سال  ۲۰۲۱  به ۲۰۰،۰۰۰ دلار برسد

سرمایه گذاران طولانی مدت اطمینان بیشتری به رالی پیش رو دارند. آنالیزها نشان می دهد هولدرهای بیتکوین بیشتر می شوند.

به گفته ویلی وو ، تحلیلگر بلاکچین ، قیمت بیتکوین (BTC) می تواند به هدف “محافظه کارانه” ۲۰۰،۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۱ برسد.

Novogratz : در حال حاضر پذیرش بیتکوین کلید اصلی است

در بخشی کوتاه ، مصاحبه کننده برنامه از Novogratz در موردرابطه بیتکوین (BTC)  با طلا سوال کرد. وی خاطرنشان کرد که سرمایه داران بزرگ پس از فروش سرمایه های طلای خود ، ظاهراً در حال خرید ارزهای رمزنگاری هستند ، به طوری که اخیراً طلا سطح بالایی از خروج را تجربه کرده است.

تحلیل هفته پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱۲ پاییز ۹۹)

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

BTC, ETH, XRP, LTC, BCH, LINK, DOT, ADA, BNB, XLM

خب این قسمت از برنامه هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph irblc

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment