پادکست ارز دیجیتال چین پاد (اپیزود ۱ زمستان ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱ زمستان ۹۹) …سلام خدمت شما هستیم با  اولین اپیزود زمستان ۹۹ برنامه چین پاد امروز  3  دیماه  99 هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۴ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ و نهایتا در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ /پس باما همراه باشید.

چه خبر

یک روز دیگر، یک رکورد دیگر بیتکوین در موج آخر هفته به ۲۴ هزار دلار رسید

اطلاعات حاصل از بازارهای کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان داد که قیمت بیتکوین به دلار سطح رکورد جدیدی برای خود در این هفته ایجاد کرد و در کوین بیس قبل از تغییر قیمت به ۲۴،۲۱۰ دلار می رسد.

سهام فیسبوک ، آمازون، نتفلیکس و گوگل اکنون در دیفای موجود است

Injective ، بورس تجارت مشتقات سریع لایه ۲ با  Cosmos SDK ساخته شده است ، سهام سنتی را در روز پنجشنبه اضافه می کند.

در ابتدا، آنها امکان تجارت برای فیس بوک ، آمازون ، نتفلیکس و گوگل را در دیفای فراهم می کنند و سایر موارد در تاریخ بعد اضافه می شوند

ال جی به شبکه اصلی KardiaChain می پیوندد

بر اساس اعلامیه ۱۷ دسامبر ، LG CNS  شبکه اصلی KardiaChain را در کنار شرکت های بزرگ ویتنامی مانند شرکت چند ملیتی Geleximco ، تجارت جهانی فناوری HPT ویتنام و Mai Linh Group اعتبار سنجی خواهد کرد.

افزایش قیمت توکن های هواداران PSG وJUV پس از ثبت نام آنها در باینانس

در تاریخ ۱۴ دسامبر ،  باینانس دو توکن هواداران ورزش،  PSG و JUVE ، مربوط به باشگاه های فوتبال پاری سن ژرمن (PSG) و یوونتوس (JUV) را در لیست خود ذکر کرد. پس از ثبت لیست، هر دو توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ تا ۱۶۰ درصد افزایش یافت.

تعداد میلیونرهای بیتکوین با عبور قیمت آن از ۲۰ هزار دلار به اوج خود رسید

. داده های Glassnode نشان می دهد که تعداد آدرس های بیتکوین که حداقل ۱ میلیون دلار دارند در این هفته سر به فلک کشیده و به ۶۶۵۴۰ رسیده است – این یعنی افزایش ۱۵۰ درصدی!

افزایش کیف پول میلیونرها مربوط به معدنچیان اولیه است که بیتکوین خود را در طول سالها حفظ کرده اند و با آخرین افزایش قیمت این دارایی به بالای ۲۰ هزار دلار به اوج ثروت خود رسیده اند.

میکرواستراتژی ، با خرید ۲۹،۶۴۶ بیتکوین، اکنون بیش از دولت ایالات متحده بیتکوین دارد

مایکل سایلور اعلام کرد با کاهش قیمت در آخر هفته، ۶۵۰ میلیون دلار دیگر بیتکوین خرید. شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی با خرید ۲۹،۶۴۶ بیتکوین با مبلغ ۶۵۰ میلیون دلار یعنی میانگین ۲۱،۹۲۵ دلار برای هر بیتکوین ، به ذخیره بیتکوین  خود اضافه کرد.

ایلان ماسک بار دیگر بمب بیتکوین را در توییتر رها کرد

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا و اسپیس ایکس ، در یک توییت بی پروا که دقایقی پیش منتشر شد، دوباره از بیتکوین نام برد. ماسک با اشاره به اظهاراتی که قبلاً درباره ارز رمزنگاری شده برجسته ارائه داد :

” بیتکوین محل نگهداری ایمن من است “

کمپانی ریوت بلاکچین ۱۵۰۰۰ دستگاه ماینر بیتمین خرید؛ انتظار افزایش ۶۵ درصدی هش ریت شبکه بیتکوین

ریوت بلاکچین ،  شرکت رمزنگاری ذکر شده نزدیک ۱۵۰۰۰ دستگاه ماینر اضافی از Bitmain با قیمت ۳۵ میلیون دلار خریداری می کند. ریوت بلاکچین، یک شرکت استخراج ارز رمزنگاری شده ، قرارداد دیگری با غول استخراج رمزارز چینی بیتمین ، برای خرید ۱۵۰۰۰ دستگاه ماینر منعقد کرده است. طبق اعلامیه ۲۱ دسامبر، شرکت مستقر در کلرادو انتظار دارد که خرید جدید، ۶۵٪ افزایش در نرخ هش استخراج بیتکوین (BTC) ایجاد کند.

داغ ترین ها پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱ زمستان ۹۹)

جایی که ۱۰  ارز ترند و پرجستجو در جهان در هفته ای که گذشت رو بررسی میکنیم:

کی چی میگه پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱ زمستان ۹۹)

مدیرعامل میکرواستراتژی :میخواهم کتاب راهنمای بیتکوین را با ایلان ماسک به اشتراک بگذارم

مایکل سیلور روز یکشنبه در توییتر خود نوشت، برای ارائه مشاوره بیتکوین به بنیانگذار SpaceX اماده است. مایکل سیلور، مدیر عامل شرکت میکرواستراتژی که در اوایل سال جاری ۴۲۵ میلیون دلار شرط بندی بر روی بیتکوین انجام داد، به ایلان ماسک پیشنهاد می دهد که در مورد چگونگی شروع سرمایه گذاری در ارزرمزنگاری مشاوره دهد.

JPMorgan : بیتکوین “بیش از حد خریداری شده” اما سرمایه طلا را بزودی می مکد.

به گفته تحلیلگران JPMorgan ، موسسات باید به خرید خود ادامه دهند تا از افت قیمت جلوگیری کنند، اما این چشم انداز خوش رنگ است و به قیمت از بین رفتن اکثر سرمایه موجود در طلا تمام می شود. یک گزارش جدید از JPMorgan Chase ادعا می کند ، ممکن است همین سرمایه گذاران نهادی باشند که قیمت بیتکوین را افزایش می دهند.

تحلیل هفته پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۱ زمستان ۹۹)

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

BTC, ETH, XRP, LTC, BCH, LINK, ADA, DOT, BNB, XLM

خب اخرین  قسمت از برنامه چین پاد هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment