پادکست ارز دیجیتال چین پاد (اپیزود ۲ زمستان ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۲ زمستان ۹۹) سلام خدمت شما هستیم با  دومین اپیزود زمستان ۹۹ برنامه چین پاد امروز ۹  دیماه  99 هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۴ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ و نهایتا در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ /پس باما همراه باشید.

چه خبر پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۲ زمستان ۹۹)

سقوط ۶.۵ درصدی قیمت بیتکوین پس از رسیدن به ۲۸.۴ هزار دلار، در چند دقیقه

بیتکوین همچنان یکشنبه شاهد نوسانات شدیدی است. قیمت بیتکوین پس از رسیدن به ۲۸.۴ هزار دلار، در چند دقیقه ۶.۵ درصد سقوط کرد. بیتکوین (BTC) قبل از سقوط هزاران دلار در ۲۷ دسامبر، به بالاترین قیمت ۲۸،۴۰۰ دلار رسید – آخرین فصل از جنب و جوش تجارت کریسمس.

بیتکوین با رسیدن به ۲۵،۰۰۰ دلار در کل تاریخ خود، از سقف حجم بازار ویزا پیشی گرفت.

بیتکوین با ۴۶۰ میلیارد دلار از حد مجاز ویزا در بازار فراتر می رود، زیرا قیمت آن به بالاترین رقم یعنی ۲۵۰۰۰ دلار می رسد. قیمت بیتکوین (BTC) در تاریخ ۲۵ دسامبر از ۲۵۰۰۰ دلار فراتر رفت و در Bitstamp  به بالاترین قیمت ۲۵،۰۲۰ دلار رسید و از یک نقطه عطف تاریخی از سقف ویزا پیشی گرفت.

باینانس معاملات سهام برای تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و آ.س رم آغاز می کند

باینانس قرار است OG ، ATM  و ASR را در برنامه نوآوری خود لیست کند و معاملات این توکن ها را با ارزهای رمزپایه اصلی مانند BTC و USDT آغاز کند. باینانس ، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان از نظر حجم معاملات ، یک دسته دیگر از توکن های طرفداری یک پلتفرم بزرگ رمزارز ورزشی بنام Chiliz  را فهرست کرده است.

شرکت آمریکایی ماراتن ۷۰,۰۰۰ دستگاه استخراج بیت کوین می‌خرد

شرکت ماراتن پتنت (Marathon Patent) که سهامش به‌صورت عمومی در بازار نزدک معامله می‌شود و یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه استخراج بیت کوین در آمریکای شمالی است، به‌تازگی ۷۰,۰۰۰ دستگاه ای‌سیک اس ۱۹ از بیت کوین پیش‌خرید کرده است.

امکان ثبت دستگاه‌‌های استخراج رمزارز در سامانه بهین‌یاب فراهم شد

سامانه خوداظهاری دستگاه‌های استخراج رمز ارز به نام ” سامانه بهین یاب ” که چند ماه قبل تصویب شده ولی به مرحله اجرا نرسیده بود، بالاخره اجرایی شد. دارندگان دستگاه‌های ماینینگ ارزدیجیتال، می‌توانند از ۶ دی ماه ۹۹، دستگاه‌های خود را در این سامانه ثبت کنند و پس از پرداخت عوارض گمرکی، به طور قانونی شروع به استخراج کنند. ماینرها تنها تا ۴ بهمن فرصت ثبت دستگاه های خود را دارند.

کاربران پی‌پال تمام بیتکوین های ورودی به بازار را می‌خرند!

با فعال شدن پلتفرم پی‌پال، حجم معاملات شاهد رشد چشمگیری بود. افزایش حجم معاملات در itBit بیانگر آن است که طی دو ماهی که از فعالیت آن می‌گذرد، پی‌پال بیش از ۱۰۰ درصد موجودی واردشده به بازار را خریداری کرده است.

افزایش ۱۰۰٪ قیمت SNX در ماه دسامبر

کاتالیزور اصلی SNX  در لیست Coinbase  بودن است. در تاریخ ۱۶ دسامبر ، Coinbase  رسماً لیست توکن های AAVE پروتکل (Aave ، Bancor Network Token (BNT و Synthetix Network Token را اعلام کرد.

از دیگر عوامل می توان به افزایش سریع مقدار کل قفل شده و بهبود رابط کاربری از طریق آخرین نسخه نرم افزاری آن در ۲۲ دسامبر اشاره کرد.

باینانس پشتیبانی SegWit از واریز های بیتکوین را نیز امکان پذیر می کند

باینانس در بیانیه رسمی گفت، پشتیبانی SegWit به سپرده ها در شب کریسمس گسترش یافت. ارتقا پروتکل در ابتدا فقط برای برداشت امکان پذیر بود. بلافاصله ، کاربران باینانس می توانند با انتخاب شبکه بیتکوین  (SegWit)  وجوه را به آدرس (SegWit (bech32 منتقل کنند.

OKCoin جدیدترین صرافی برای تعلیق معاملات و سپرده های XRP

از زمان انتشار اخبار مربوط به اتهامات SEC ، قیمت XRP بیش از ۳۶ درصد کاهش یافته است زیرا برخی صرافی ها اعلام کرده اند که معاملات این توکن را متوقف می کنند ، از جمله OSL ، Beaxy  و CrossTower. تبادل دارایی دیجیتال Bitstamp همچنین قصد دارد تجارت XRP را متوقف کند، اما فقط برای کاربران مستقر در ایالات متحده.

با ما همراه باشید با پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۲ زمستان ۹۹)

داغ ترین ها پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۲ زمستان ۹۹)

جایی که ۵  ارز ترند و پرجستجو در جهان در هفته ای که گذشت رو بررسی میکنیم :

کی چی میگه پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۲ زمستان ۹۹)

Mark Cuban :

” می خواهید بیتکوین خود را در جایی خرج کنید … آن را در Mavs هزینه کنید و برای استفاده از بیتکوین ۲۵ درصد تخفیف بگیرید! “

در طی رالی کریسمس که بیتکوین را به بالاترین سطح ممکن افزایش داده است ، توییت های اخیر نشان می دهد که یک منتقد سابق ارز دیجیتال در حال برداشتن گام هایی در جهت تبدیل کامل به یک هودلر است.

بانک مرکزی روسیه: ارز دیجیتال بانک مرکزی جایگزین سوئیفت خواهد شد

بانک مرکزی روسیه معتقد است که با وجود ارزهای دیجیتال، سیستم سوئیفت، سیستم پرداخت بانکی بین‌المللی، کارایی خود را از دست خواهد داد و ارز دیجیتال بانک مرکزی می‌تواند جایگزین آن شود.

شرکت سرمایه گذاری: کمیسیون SEC پس از ریپل سراغ چین لینک می‌رود

شرکت سرمایه گذاری زئوس کپیتال، با بیان دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه ریپل، اعلام کرد چین لینک (LINK) و موسسانش به زودی به سرنوشت مشابهی دچار خواهند شد.

تحلیل هفته

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

BTC, ETH, XRP, LTC, BCH, DOT, ADA, BNB, LINK, XLM

خب این قسمت از برنامه چین پاد هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment