پادکست ارز دیجیتال چین پاد (اپیزود ۳ زمستان ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست چین پاد این هفته…سلام خدمت شما هستیم با  پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۳ زمستان ۹۹) امروز ۱۶  دیماه  99 هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۴ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم ( داغ ترین ها ) به بررسی ارزهای ترند و پر جستجو در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ و نهایتا در بخش چهارم ( وقت خرید ) به بررسی ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ /پس باما همراه باشید.

چه خبر پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۳ زمستان ۹۹)

درحالیکه بیتکوین به سمت ۳۵ هزار دلار رفت ، اتریوم رکورد ۱۱۰۰  دلار را شکست

رالی ناگهانی بیتکوین تعجب آور است، زیرا در ۲ ژانویه به شدت اصلاح شد و به حدود۳۰,۳۰۰  دلار رسید. در عرض ۲۴ ساعت، بیتکوین از۳۰,۳۰۰  دلار به ۳۴،۷۷۸ دلار رسید، که یک جهش ۱۴٪ بود.

شکسته شدن رکورد تاریخی ارزش بازار رمز ارزها با رسیدن به ۸۸۳ میلیارد دلار

سرمایه بازار تمام دارایی های رمزنگاری شده در بازار جهانی به بالاترین رقم خود یعنی ۸۸۳ میلیارد دلار رسیده است.

جریان بازارهای صعودی در درجه اول با حرکت شدید بیتکوین و اتریوم تقویت شده است. در حالیکه بسیاری از ارزهای رمزپایه جایگزین از بیتکوین عقب مانده اند، اتریوم یکی از معدود ارزهایی بوده است که روند صعودی داشته است.

قیمت داج کوین بیش از ۱۰۰٪ افزایش یافت

حجم بازار DOGE اکنون ۱.۵ میلیارد دلار است و آن را به بیست و چهارمین ارز رمزنگاری شده تبدیل می کند. در حالی که DOGE فقط در یک روز گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است، در دو هفته گذشته بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

به نظر می رسد این رالی دوره ای است.

قیمت تتا طی دو هفته ۱۸۰٪ افزایش یافته و حتی از بیتکوین نیز بهتر عمل کرده است

Theta Network  پروتکلی است که کاربران را قادر می سازد با استفاده از بلاکچین ، محتوای دیجیتالی مانند esports را مشاهده کنند. نقشه راه Theta Mainnet 3.0 کاتالیزور اصلی بود. ارتقا پروتکل این امکان را به شبکه می دهد تا علاوه بر مشاهده فیلم های دیگر در سیستم عامل، فیلم زنده را ضبط کند و جریان مستقیم را فعال کند.تیم توسعه دهنده Theta Mainnet 3.0 توضیح دادند که فناوری “EdgeCast” امکان پخش مستقیم و بدون سرور مرکزی را فراهم می کند.

علاقه رسانه های اجتماعی به بیتکوین به اوج خود رسیده است

داده های تجزیه و تحلیل توییتر نشان می دهد که در حالی که بیتکوین به بالاترین سطح بالغ بر ۳۰،۰۰۰ دلار می پردازد، علاقه رسانه های اجتماعی به ارز دیجیتال نیز به همین ترتیب رکوردهای جدیدی را در بسیاری از معیارهای کلیدی ثبت می کند.

شنبه شب در یک توییت، دفتر رسمی TIE ، یک شرکت داده ارزهای رمزنگاری شده، نشان داد که تعداد توئیترهای منحصر به فرد توییت های مربوط به بیتکوین به بالاترین سطح خود در تاریخ رسیده است.

۴۰۰ میلیون دلار بیتکوین در ۱۵ دقیقه لیکوئید شد

در زمان نوشتن این مقاله، بیتکوین بیش از ۵ درصد با قیمت فعلی ۳۱,۳۰۰ دلار معامله می شود. این یک افت قابل توجه از بالاترین قیمت های اخیر نزدیک به ۳۵,۰۰۰  دلار است که فقط چند روز پیش تعیین شده است.

مشکل کمبود دستگاه استخراج بیتکوین همچنان ادامه دارد

در اواخر نوامبر ، قیمت Bitmain’s Antminer S19  1,897 دلار بود. اکنون، همین دستگاه به قیمت ۳،۷۶۹ دلار به فروش می رسد. Kevin Zhang، معاون توسعه تجارت شرکت استخراج معدن مستقر در نیویورک، گفت که قیمت های Bitmain افزایش یافته است و خاطرنشان کرد که هیچ نشانه ای از کاهش تقاضا برای ASIC های جدید وجود ندارد.

Polkadot’s DOT در یک هفته ۵۰٪ افزایش یافت و از اتریوم پیشی گرفت

  Parachains یک فناوری است که به توسعه دهندگان امکان می دهد تا از برنامه های مبتنی بر فناوری Polkadot استفاده کنند. بسیاری معتقدند که این باعث می شود پلتفرم به عنوان یک رقیب بالقوه برای اتریوم که مدتهاست در دنیای قراردادهای هوشمند و DeFi حکمرانی می کند، کشش ایجاد کند.

داغ ترین ها پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۳ زمستان ۹۹)

جایی که ۵  ارز ترند و پرجستجو در جهان در هفته ای که گذشت رو بررسی میکنیم:

کی چی میگه

مدیر عامل باینانس : قیمت بیتکوین به ۱۰۰ هزار دلار تا سال ۲۰۲۲ خواهد رسید

در طی رالی کریسمس که بیتکوین را به بالاترین سطح ممکن افزایش داده است ، توییت های اخیر نشان می دهد که یک منتقد سابق ارز دیجیتال در حال برداشتن گام هایی در جهت تبدیل کامل به یک هودلر است.

جک دورسی : مقررات FinCEN کاربران رمزنگاری را از کشور خارج می کند

“جمع آوری و گزارش دهی نام و نام تجاری طرف مقابل برای CTR یا نگهداری سوابق [ارز مجازی] لازم نیست، همانطور که امروز برای پول نقد لازم نیست.”

تحلیل هفته پادکست ارزدیجیتال چین پاد (اپیزود ۳ زمستان ۹۹)

ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند

BTC, ETH, XRP, LTC, DOT, BCH, ADA, BNB, LINK, BSV

خب این قسمت از برنامه چین پاد هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment