نظرسنجی های اخیر نشان می دهد ۷۳% میلیونرها مالک ارزدیجیتال هستند یا قصد سرمایه گذاری در آن را دارند

این نظرسنجی بیش از ۷۰۰ فرد از میلیونرها که تقریباً سه چهارم آنها یا مالک ارز دیجیتال هستند یا قصد دارند قبل از پایان سال ۲۰۲۲ در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند، را بررسی میکند. ۷۳% میلیونرها مالک ارزدیجیتال هستند.

این تحقیق که توسط سازمان مشاوره مالی deVere Group انجام شده است ، نشان داد که ۷۳٪ از پاسخ دهندگان نسبت به ارزهای دیجیتال نظر مثبت دارند (۷۳% میلیونرها مالک ارزدیجیتال هستند) که نسبت به ۶۸٪ در سال ۲۰۱۹ روند افزایشی داشته است.
شرکت کنندگان افرادی بودند که بیش از ۱ میلیون پوند درآمد داشتند که معادل تقریباً ۱.۳۲ میلیون دلار آمریکا است. آنها از طیف گسترده ای از مناطق از جمله ایالات متحده ، انگلستان ، آسیا ، آفریقا ، خاورمیانه ، استرالیا و آمریکای لاتین انتخاب شده اند.
مدیر عامل و بنیانگذار گروه DeVere ، نایجل گرین ، در این نظرسنجی اظهار داشت که بیتکوین با افزایش ۱۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته بار دیگر یکی از بهترین دارایی ها بوده است، و اضافه کرد :

“همانطور که بررسی ها نشان می دهد ، این عملکرد چشمگیر توجه سرمایه گذاران ثروتمندی را جلب می کند که به طور فزاینده ای درک می کنند که ارزهای دیجیتال آینده پول هستند”

حتی بدبینان سابق بیتکوین در وال استریت نیز به ارزهای دیجیتال خوش بین شدند. در طی کنفرانس اخیر نیویورک تایمز ، رئیس و مدیرعامل JPMorgan Chase ، جیمی دیمون گفت که وی “معتقد به فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ” با پشتیبانی مناسب است.
وقتی دیمون در سال ۲۰۱۷  از بیتکوین به عنوان کلاهبرداری یاد کرد بسیار خبرساز شد ، اگرچه او بعد از آن زمان تغییر موضع داد و دارایی های دیجیتالی را پذیرفته است.


ری دالیو میلیاردر ، مدیر صندوق سرمایه گذاری ، هنوز هم در مورد بیتکوین تردیدهای زیادی دارد ، اما شک و تردید خود را با انتشار توییتی در روز سه شنبه، زیر سوال برد:

“من ممکن است در مورد بیتکوین دچار اشتباه شده باشم، بنابراین دوست دارم نطرم را تصحیح کنم “

دالیو گفته بود که بیتکوین به عنوان ذخیره ارزش، مناسب نیست و دولت ها ممکن است ” آن را غیرقانونی اعلام کرده و استفاده از آن را بسیار خطرناک بدانند.” وی همچنین گفت که نمی تواند تصور کند که بانک های مرکزی ، شرکت های چند ملیتی و سرمایه گذاران بزرگ از آن استفاده کنند.
نظرسنجی از میلیونرها نشان داد که ارزش بازار بیتکوین به بالاترین رقم ۳۳۶ میلیارد دلاری رسیده و همچنین قیمت آن به بالای ۱۸،۰۰۰ دلار رسیده است و فاصله ای با بالاترین قیمت خود ۱۹،۷۶۳ دلار در سال ۲۰۱۷  ندارد.

منبع : cointelegraph

#بیتکوین#سرمایه گذاری#کریپتوکارنسی#نظرسنجیجیمی دیمون
Comments (0)
Add Comment