توکن Swipe ( سوایپ ) به اختصار SXP چیست؟

SXP کارت اعتباری و بستر کیف پول برای پرداخت ارزهای رمزنگاری بصورت آنی.

 Swipe (اسوایپ) به اختصار SXP یک دروازه رمزنگاری به فیات است که باعث می شود ارزهای رمزنگاری به جای ارزهای فیات در لحظه هزینه شوند. مأموریت آن این است که ‘با اتصال شبکه های پرداخت موجود به ارزهای رمزنگاری شده ، جریان اصلی سرمایه گذاری در امور مالی را وارد کنید.

Swipe  ویژگی کیف پول را برای کاربران برای واریز ، ذخیره و برداشت ارزهای رمزپایه خود دارد. کاربران قادر به خرج کردن این رمزنگاریها با کارت اعتباری Swipe Visa در هر مکانی هستند که از پرداخت ویزا پشتیبانی می کند.

Swipe همچنین دارای یک برنامه ابزار ، SXP  است که می تواند برای پرداخت هزینه های معاملات ، به عنوان یک مبادله ، و برای دریافت تخفیف در هزینه ها استفاده شود. ۸۰ درصد هزینه های معامله و برداشت در توکن SXP بصورت خودکار روی زنجیره سوزانده می شوند.

این پروژه در ۱۲ آگوست سال ۲۰۱۹ از طریق فروش توکن های خصوصی و عمومی ۱۲.۰۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

ماموریت پروژه SXP

Swipe  قصد دارد با اتصال شبکه های پرداخت موجود به ارزهای رمزپایه ، جریان اصلی سرمایه گذاری در امور مالی را وارد کند.

گزاره ارزش پروژه

پرداخت آنی به کاربران امکان می دهد تا ضمن استفاده از کارتهای سنتی اعتباری ویزا ، ارزهای رمزگذاری شده را در Swip Wallets خود واریز کنند ، که به آنها امکان دسترسی سریع به پولهای فیات را می دهد.

نکات برجسته و کلیدی پروژه SXP

تبدیل سریع: تبدیل ارزهای رمزنگاری شده در زمان واقعی انجام می شود و طی چند ثانیه تصویب می شود.

مقیاس پذیری: کارت کشویی ویزا در هر مکانی کار می کند که امکان پرداخت ویزا را فراهم می کند.

امنیت: کلیه داراییهای کاربر با بیمه نگهبانی ذخیره می شوند و این بستر دارای مجوز سطح امنیت داده کارت صنعت پرداخت (‘PCI DSS’) گواهی سطح ۱ است.

کاربر دوستی: دارندگان کارت نیازی به تبدیل رمزنگاری به فیات به صورت دستی ندارند ، زیرا شبکه از قبل منابع مالی برای همه تبدیل ها را فراهم می کند.

کاهش نرخ تورم در توکن: هنگامی که کاربران از شبکه Swipe استفاده می کنند و از SXP روی زنجیره استفاده می کنند ، ۸۰ درصد هزینه های معامله و برداشت به طور مستقیم توسط قرارداد هوشمند سوخته می شوند.

مشارکتهای تجاری و پیشرفت توسعه تجارت SXP

: Coinbase  یک سرویس حضانت تنظیم شده برای انواع ارزهای رمزنگاری شده و استیبل کوین ها است.. Swipe و Coinbase یک رابطه استراتژیک برای ارائه راه حل های حضانت برای کاربران ایجاد کرده اند.

BitGo: BitGo پلت فرم کیف پول و متولی چند امضایی است. Bitgo پشتیبانی از معامله چند سیگ برای Swipe را فراهم می کند ، در حالی که Swipe خدمات نگهبانی Bitgo را ارائه می دهد.

CertiK: CertiK یک شرکت حسابرسی تأیید شده رسمی است که در فناوری بلاکچین تخصص دارد Swipe و CertiK با هم کار می کنند تا مؤلفه های مختلف شبکه Swipe و همچنین به طور صحیح قراردادهای هوشمند را قبل از استقرار شبکه اصلی مورد بررسی قرار دهند.

Link : Chainlink  یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که به قراردادهای هوشمند امکان دسترسی ایمن به فیدهای داده های خارج از زنجیره ،  API های وب و پرداخت های بانکی سنتی را می دهد. این مشارکت به Swipe اجازه می دهد تا به اوراکلهای غیرمتمرکز قیمتهایChainlink دسترسی پیدا کند.

سایت رسمی SXP جهت اطلاعات بیشتر

  • سلب مسئولیت: مطالب بیان شده در این مقاله به هدف معرفی پلتفرم  مذکور  بیان شدند و به هیچ عنوان نباید توصیه‌ای برای سرمایه گذاری و فعالیت در این پروژه  در نظر گرفته شوند. مسئولیت هر گونه سود و ضرر ناشی از فعالیت در پروژه  نام برده شده به عهده خود کاربران است و ایران بلاکچین مسئولیتی درباره این مسائل نخواهد داشت.
  • هیچ وقت  برای سرمایه‌گذاری مخارج زندگی روزانه خود را وارد بازار مالی و سهام نکنید.
  • جهت ورود به بازار و تهیه سرمایه اولیه  اقدام به فروش اموال خود نکنید.
  • همه میدانیم  احتمالا ریسک کردن باعث موفقیت خواهد شد ولی هیچ وقت با تمام سرمایه خود ریسک نکنید.
  • هرگز بیشتر از ۲۰% وجه خود را وارد سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک نکنید.
  • یک شبه پولدار شدن به کمک سایتهای سرمایه گذاری اینترنتی غیر ممکن است.
  • همیشه در بازارهای مالی سرمایه خود در بین چندین سبد یا همان چندین سایت معتبر پخش کنید.
  • توجه کنید که اگر سایتی سود شما را یکبار واریز کرد دلیلی بر واریز مجدد سود به شما ندارد!
  • اگر به هر دلیلی فکر میکنید که نمیتوانید ریسک بپذیرید از سرمایه گذاری اینترنتی در سایت های معرفی شده بشدت پرهیز کنید.

منبع : باینانس

SwipeSXPسوایپ
Comments (0)
Add Comment