تتا فیول THETA FUEL به اختصار TFUEL چیست؟

THETA FUEL سوخت شبکه تتا


رمز ارز THETA FUEL ( سوخت تتا ) به اختصار THETA توکن عملیاتی (یعنی ‘ گاز ‘) پروتکل تتا است. برای تکمیل معاملات مانند استقرار یا تعامل با قرارداد هوشمند استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر یک گره رله یک جریان ویدئویی را برای طرف مقابل فراهم کند ، می تواند TFUEL کسب کند ، که بعداً می تواند برای پلت فرم ویدیویی برای محتوای پریمیوم ، اشتراک ها و غیره هزینه شود.
طبق گفته تیم تتا ، متوسط ​​هزینه مبادله می تواند حداقل ۱۰-۶ TFUEL باشد. عرضه توکن TFUEL در سطح پروتکل تنظیم شده و در ابتدا هدف قرار گرفته است که تورم سالانه ۵٪ باشد.
در کنار رله ها ، گره های اعتبار سنج و نگهبان نیز ممکن است TFUEL را به عنوان پاداش بلوک بدست آورند. TFUEL جدید متعاقباً بر اساس وزن سهام توزیع می شود. به عنوان مثال ، اگر یک گره ۵MM را از کل ۵۰۰ میلی THETA مخلوط کند ، ۱٪ از TFUEL جدید ایجاد شده در هر بلوک را کسب می کند.

نوآوری تتا قرار است صنعت ویدئویی آنلاین امروز را به همان میزان که پلتفرم یوتیوب در سال ۲۰۰۵ با ویدئوهای سنتی انجام داد ، مختل کند. یکی از بزرگترین چالش های ما هزینه های بالای ارسال فیلم به نقاط مختلف جهان بود و این مشکل استیو چن ، یکی از بنیانگذاران YouTube می گوید ، فقط با پخش فیلم های HD ، ۴K و کیفیت بالاتر بزرگتر می شود. “من هیجان زده هستم که بخشی از تکامل بعدی فضای پخش باشم ، و به تتا کمک می کنم تا یک شبکه غیر متمرکز همتا به همتا ایجاد کند که بتواند تحویل ویدیو را با هزینه کمتر ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت اصلی مراجعه فرمایید

ارزدیجیتالتتا فیولرمزنگاریکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment