آنالیزر بلومبرگ قیمت بیتکوین را در آینده نزدیک ۵۰،۰۰۰ دلار پیش بینی میکند

کانال سیگنال رایگان تلگرام فیوچرز ارزدیجیتال و فارکس

سقوط اخیر قیمت بیتکوین از رکورد آن در حدود ۴۲۰۰۰ دلار ، حداقل به گفته تحلیلگر بلومبرگ ، کاری نکرده است که جهت گیری صعودی آن را متزلزل کند.

در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد ، Mike McGlone، استراتژیست ارشد کالاها نوشت که قیمت ارز رمزپایه برجسته یعنی بیتکوین می تواند در روزهای آینده به ۵۰ هزار دلار برسد. وی بیتکوین را به دلیل توانایی خود در حفظ محدوده ۳۰،۰۰۰ – ۴۰،۰۰۰ $ در آخرین حرکت عقب نشینی فراخواند ، و خاطرنشان کرد که به ویژه ۳۰،۰۰۰ دلار به عنوان یک پایگاه پشتیبانی قوی برای جذب سرمایه گذاران نهادی عمل می کند.

آقای McGlone توضیح داد: “حدود ۳۰،۰۰۰ دلار آستانه حمایت از موج فزاینده سرمایه گذاران نهادی و پذیرش جهانی به عنوان ذخیره ارزش است.” “مشاهدات ما نقطه عطف عبور از میانگین متحرک ۲۰ هفته ای بالای ۲۰،۰۰۰ دلار را نشان می دهد ، که ما آن را به عنوان یک سطح نزولی شدید در صورت وقوع خطر ریزش شبیه به سه ماه اول سال ۲۰۲۰ می دانیم.”

پیشنهاد ADIEU  و طلا (تحلیلگر بلومبرگ)

در مورد آنچه سرمایه گذاران نهادی را به بیتکوین نزدیک کرده است ، آقای McGlone “شواهد زیادی” را نشان می دهد که حرکت وجوه زیادی از طلا به بازارهای رمزپایه را نشان می دهد.

نرخ غیرعادی کم بهره ، افزایش نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی و تخفیف کمی جهانی ، قدرت زیادی را در قیمت بیتکوین ایجاد کرد. ارز رمزنگاری شده با محدودیت عرضه فقط ۲۱ میلیون میباشد و افزایش چشمگیری در تقاضای خود به عنوان یک دارایی امن داشته است.

بیتکوین از اواسط ماه مارس 3858 دلار تا 988 درصد رشد کرد. 
منبع: BTCUSD در TradingView.com
بیتکوین از اواسط ماه مارس ۳۸۵۸ دلار تا ۹۸۸ درصد رشد کرد.
منبع: BTCUSD در TradingView.com

در همین حال ، سرمایه گذاران سنتی، طلا را انتخاب کردند که ارزش آنها نیز در برابر ترس از تورم به بالاترین رکورد در سال ۲۰۲۰ رسیده است.

آقای McGlone (تحلیلگر بلومبرگ) خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران نهادی از طریق Grayscale Bitcoin Trust  شروع به جلب توجه در بازار بیتکوین می کنند. صندوق مستقر در نیویورک سرمایه گذاران را قادر می سازد تا در تماس اسان برای خرید بیتکوین قرار گیرند در حالی که از چالش های خرید ، ذخیره و نگهداری مستقیم آن جلوگیری می کنند.

منبع : bitcoinist

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.