۱۸۵ میلیون دلار Luna در ماه گذشته با افزایش تعداد کاربران Terra سوزانده شد

نماد LUNA بومی Terra طی هفت روز گذشته ۷۹.۶۶ درصد افزایش یافت زیرا پروتکل توسعه یافته توسط شرکت کره ای Terraform Labs از Polygon (MATIC) پیشی گرفت و سومین ارزش کل قفل شده (TVL) را در بین بلاکچین ها ثبت کرد.

LUNA ، که بخشی از یک سیستم متعادل کننده الگوریتمی است که برای تثبیت قیمت استیبل کوین های پروتکل استفاده می شود ، امروز در بالاترین سطح خود (ATH) معامله شد و قیمت آن به ۳۳،۳ دلار رسید.

اکوسیستم Terra منفجر شده

در صورت نیاز به کاهش یا افزایش عرضه استیبل کوین ، پلتفرم بلاکچین تجارت بین LUNA و Terra را تشویق می کند و در حال حاضر با افزایش قیمت توکن بومی بیش از ۴۶۰% در ۳۰ روز گذشته ، شاهد افزایش هستیم.

Terra با ۶،۲۱ میلیارد دلار TVL ، بعد از Ethereum (ETH) و Binance Smart Chain سومین بلاکچین شد.

لیستهای مبادله عمده به عنوان Wrapped LUNA (WLUNA) ، یک توکن ERC-20 که قصد دارد Terra (LUNA) را در بلاکچین اتریوم و TerraUSD (UST) ، یک Terra که به دلار آمریکا متصل شده است ، معرفی کند ، رشد پایه کاربران Terra را به میزان قابل توجهی افزایش داد. هر دو در Coinbase Pro قابل معامله شدند.

کرم چاله ، لنگر ، کلمبوس -۵

راه اندازی اخیر Wormhole ، یک پروتکل “پل” که Solana (SOL) و دیگر شبکه های بلاکچین ، از جمله Terra را متصل می کند ، که به منظور تسهیل دارایی های توکن شده ، از جمله توکن های غیرمثلی (NFTs) ، حرکت یکپارچه بر روی زنجیره ها را آغاز کرد ، انفجار را آغاز کرد.

اخیراً ، اتریوم می تواند به عنوان وثیقه در پروتکل Anchor ، یک بستر وام دهی و پس انداز در اکوسیستم Terra استفاده شود.

اخبار مربوط به دروازه جدیدی برای کاربران Ethereum که می توانند با Anchor ارتباط برقرار کنند ، TVL پروتکل را از ۱.۷ میلیارد دلار به ۲.۷ میلیارد دلار در تنها چهار روز افزایش داد ، که نشان دهنده تقاضای TerraUSD است ، که می تواند در برابر bETH ، نسخه پیچیده ای از مشتق stETH وام گرفته شود. برای اتریوم ۲.۰

با افزایش تقاضا برای TerraUSD ، تعداد بیشتری از توکن های LUNA می سوزند و قیمت آن را بالا می برند. اما برای افزایش شدیدتر ، در هفته های آینده ، بستر بلاکچین به منظور ارتقاء شبکه تحت عنوان “Columbus-5” است.

پس از راه اندازی ارتقاء پیش بینی شده ، تعداد زیادی از پروژه های جدید در Terra پخش می شوند و بسیاری از برنامه ها منتشر می شوند.

منبع : cryptoslate

ارزدیجیتالترارمزارزرمزنگاریلونا
Comments (0)
Add Comment