باینانس صرافی رمزنگاری اندونزی را با در نظر گرفتن IPO پشتیبانی میکند

Tokocrypto صرافی مستقر در جاکارتا سرمایه گذاری نامعلومی را از Binance در ماه مه سال ۲۰۲۰ دریافت کرد.

Nikkei روز چهارشنبه گزارش داد ، Tokocrypto صرافی رمزنگاری مستقر در جاکارتا در حال بررسی اولین فعالیت خود در بازار عمومی است.

مدیر عامل TokoCrypto ، پانگ ژو کای گفت: “من می گویم دو سال زیرا ما باید حداقل بیش از دو سال قبل از لیست کردن سودآور باشیم. ما الان سودآور هستیم. تمرکز اصلی ما در Tokocrypto توسعه تجارت بیشتر ، گسترش فعالیت های ما در مناطق بیشتری از اندونزی و ایجاد جریان اصلی رمزنگاری در کشور است. “

او اضافه کرد : “از نظر ارزیابی ، صحبت در مورد IPO زودرس است که هنوز دو یا سه سال در جاده ها باقی مانده است ، اما یک مرجع نزدیک Coinbase از ایالات متحده است در حال حاضر ، ما در حال نظارت بر بازار ، مقیاس تجاری ، ساخت تیم و محصولات هستیم “

صرافی

Tokocrypto در سال ۲۰۱۸ توسط وزارت بازرگانی اندونزی توسط آژانس تنظیم مقررات معاملات آتی کالا یا همان Bappebti شناخته شد.

Tokocrypto با بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان ، Binance ارتباط دارد ، و یک سال پیش شرکت اندونزیایی سرمایه گذاری نامعلومی از Binance دریافت کرد. Tokocrypto همچنین اوایل امسال فروش توکن Tokocrypto (TKO) خود را در Binance آغاز کرد. سال گذشته ، این شرکت همچنین صرافی رمزنگاری ارتقا یافته را که توسط Binance Cloud طراحی شده است ، راه اندازی کرد.

اندونزی اخیراً علیرغم اینکه دولت پرداخت های مبتنی بر رمزنگاری را ممنوع کرده است ، به عنوان کانون اصلی فعالیت ارزهای رمزنگاری در حال ظهور است. هفته گذشته ، یک سیستم عامل محلی تجارت رمزنگاری Pintu ، شش میلیون دلار از سرمایه گذاران از جمله Coinbase صرافی رمزنگاری شده نزدک ، جمع آوری کرد.

منبع : cointelegraph

اندونزیباینانسرمزنگاریصرافی
Comments (0)
Add Comment