با توجه به ۱۴ روز اخطار برای قطع عملیات ، Binance در مالزی ممنوع شد

صرافی رمزنگاری Binance با اعلامیه ای برای توقف ارائه خدمات خود در این کشور ارائه کرده است.

مالزی آخرین تئاتر نظارتی است که پس از Binance برگزار شد زیرا مقامات این کشور غول مبادلات را به ادامه فعالیت غیرقانونی در این کشور متهم کردند.

براساس اطلاعیه منتشر شده در روز جمعه ، کمیسیون اوراق بهادار مالزی با توبیخ عمومی علیه Binance ، خواستار توقف فعالیت صرافی و کلیه نهادهای آن در این کشور شد.

SC اظهار داشت که Binance علیرغم هشدارهای قبلی در مالزی به فعالیت خود ادامه داد. در واقع ، در ژوئیه سال ۲۰۲۰ ، Cointelegraph گزارش داد که Binance اجازه فعالیت در مالزی را ندارد.

در آن زمان ، SC “لیست هشدار سرمایه گذاران” را منتشر کرد که شامل چندین صرافی دارایی دیجیتال است و بدون مجوز قانونی از سوی نهادهای نظارتی مالزی در این کشور خدمات ارائه می دهند.

Binance از روز سه شنبه ۱۴ روز کاری دارد تا بتواند سفارشی را که شامل غیرفعال کردن وب سایت و برنامه های تلفن همراه آن است و همچنین قطع هرگونه کمپین رسانه ای برای خدمات خود در کشور ، انجام دهد.

در این اطلاعیه همچنین اجباری شد که مدیر عامل شرکت Binance ، آقای Changpeng Zhao ، از انطباق کامل با دستور اطمینان حاصل کند. تنظیم کننده اوراق بهادار مالزی همچنین از شهروندان خواست تا از تجارت با صرافی های رمزنگاری که در این کشور به طور غیرقانونی فعالیت می کنند ، منصرف شوند.

در پاسخ به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر ، سخنگوی صرافی توضیح داد که Binance.com در مالزی فعالیت نمی کند ، افزود:

“Binance در کار با تنظیم کننده ها در جهت پیمایش در صنعت در حال ظهور رویکرد مشترک دارد و ما تعهدات مربوط به انطباق را بسیار جدی می گیریم. ما فعالانه در جریان تغییر سیاست ها و قوانین در این فضای جدید هستیم.

اخبار منتشر شده از مالزی درباره Binance تنها آخرین اقدامات نظارتی گسترده ای است که بطور خاص در غول مبادلات انجام شده است. از هشدارها گرفته تا تحقیقات و اکنون ممنوعیت های آشکار ، به نظر می رسد این سیستم عامل ها تحت نظارت ناظران مالی در سراسر جهان قرار دارند.

در اوایل ماه ژوئیه ، تنظیم کننده مالی ایتالیا با اعلام هشدار علیه Binance ، اظهار داشت که این پلتفرم مجاز به ارائه خدمات در این کشور نیست. به غیر از ایتالیا ، کشورهایی مانند آلمان ، لهستان ، ژاپن ، تایلند ، سنگاپور ، ایالات متحده و انگلستان و غیره نیز هشدارهایی در مورد Binance داده اند.

Binance ، به نوبه خود ، اقدامات خود را برای کاهش اوضاع انجام داده است ، مدیر عامل آن قول داده است در میان برنامه های توسعه بیشتر حتی در سراسر جهان با تنظیم کنندگان کار کند. همچنین در این صرافی با محدودیت های برداشت برای کاربرانی که هنوز پروتکل های تأیید هویت پلتفرم را تکمیل نمی کنند ، در سیاست های مختلف تغییرات زیادی ایجاد شده است.

در همین حال ، صرافی همچنین از برنامه های خود برای توقف تجارت مشتقات رمزنگاری در اروپا خبر داده است ، این کار از آلمان ، ایتالیا و هلند آغاز می شود.

منبع : cointelegraph

باینانسرمزنگاریمالزی
Comments (0)
Add Comment