تغییرات باینانس ,رفع اشکال مونرو,برنامه های مسترکارت و اخبار پیرامون آن

رویترز به نقل از مدیرعامل باینانس چانگ پنگ ژائو گزارش داد که باینانس می خواهد ستادهای منطقه ای ایجاد کند و توسط نهادهای نظارتی محلی به عنوان یک موسسه مالی شناخته شود ، زیرا صرافی از مدل غیرمتمرکز قبلی خود خارج می شود.
بورس بولیش با پشتیبانی بسیار سنگین و هنوز راه اندازی نشده ، یک برنامه آزمایشی خصوصی ۷ هفته ای با دارایی های رمزنگاری شبیه سازی شده و پول کاغذی اعلام کرده است که به آنها امکان می دهد قبل از راه اندازی به دنبال بازخورد و تجربیات کاربر خود باشند. برای تشویق به شرکت ، آنها در مجموع ۵۷۵،۰۰۰ دلار جایزه نقدی برای سه شرکت کننده واجد شرایط که در بازی های برجسته تجارت کاغذی رقابت می کنند ، اعطا می کنند.
به گزارش South China Morning Post ، اپراتورهای صرافی رمزنگاری Huobi و OKCoin شرکت های تابعه مربوط به خود را در پکن در میان سرکوب رمزنگاری چین بسته اند.

توسعه دهندگان Monero (XMR) هشدار دادند که “یک اشکال قابل توجه در الگوریتم انتخاب Monero مشاهده شده است که ممکن است بر حریم خصوصی تراکنش شما تأثیر بگذارد. باینانس در حال پیگیری است.

اخبار پذیرش باینانس

Mastercard برنامه جدید مشارکت جهانی راه اندازی Start Path را که اختصاص به پشتیبانی از دارایی های دیجیتال ، بلاکچین و ارزهای رمزپایه با رشد سریع است ، راه اندازی کرد. آنها گفتند که بانیان مشارکت در این برنامه برای حل بسیاری از نکات درد از جمله رمزگذاری دارایی ، دقت داده ها ، امنیت دیجیتال و دسترسی بی وقفه بین اقتصاد سنتی و دیجیتال هستند.
پروژه نقدی دیجیتال Dash (DASH) از راه اندازی DashDirect ، یک برنامه خرده فروشی که اجازه می دهد DASH در زنجیره های مختلف با بیش از ۱۵۵،۰۰۰ مکان بازرگان در فروشگاه و بیش از ۱۲۵ خرده فروش آنلاین در ایالات متحده استفاده شود ، خبر داد.
AS Roma (ASR) ، یک باشگاه فوتبال حرفه ای ایتالیا ، و Zytara Labs ، یکی از شرکت های تابعه fintech Zytara Inc ، گفتند که آنها با حمایت بنیاد DigitalBits ، یک قرارداد همکاری سه ساله محصول انحصاری ۴۲ میلیون دلار امضا کرده اند. شرکا گفتند که آنها از بلاکچین DigitalBits برای ایجاد دارایی های دیجیتال مبتنی بر بلاکچین ASR در میان اهداف دیگر استفاده می کنند.

Andreessen Horowitz (a16z) گفت که این یک دور سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری در Valora ، یک کیف پول رمزنگاری همراه اول است. آنها افزودند: این بیش از ۲۰۰ هزار کاربر با تعادل دارد و ماهانه ۵۳ هزار کاربر فعال در بیش از ۱۰۰ کشور جهان دارند.

اخبار NFT

هاروی فینکلشتاین ، رئیس پلت فرم تجارت الکترونیکی Shopify ، اعلام کرد که شرکت وی اکنون به بازرگانان موجود در بستر خود اجازه می دهد توکن های غیرمثلی (NFT) را به طور مستقیم به مشتریان خود بفروشند. اولین فروشگاه مورد پشتیبانی فروشگاه Chicago Bulls NFT خواهد بود.
این صرافی گفت: موزه ارمیتاژ روسیه نسخه های مجازی از پنج شاهکار مشهور خود را در ماه آگوست در بازار Binance NFT به فروش می رساند. این مجموعه متشکل از آثاری مانند مدونا لیتا (لئوناردو داوینچی) ، جودیت (جورجیونه) ، یاس بنفش (وینسنت ون گوگ) ، ترکیب VI (واسیلی کاندینسکی) و گوشه باغ در مونتگرون (کلود مونه) است.
یاهو ژاپن از مشارکت با شرکت مخابراتی LINE Corporation از طریق شرکت تابعه شرکت LVC خود برای راه اندازی خط NFT ها ، براساس بلاکچین اختصاصی LINE ، خبر داده است. برنامه NFT برای تجارت در YAHUOKU! ، سرویس حراج آنلاین ارائه شده توسط Yahoo! ژاپن ، زمستان امسال آغاز می شود.
Splinterlands ، یک بازی کارت بازرگانی مستقر در NFT ، گفت که فروش خصوصی توکن آینده Splintershards (SPS) را با خالص ۳.۶ میلیون دلار به پایان رسانده است. دور بودجه شامل تعدادی از سرمایه های بومی رمزنگاری و بازیگران اکوسیستمی ، مانند Animoca Brands ، Gate.io ، Polygon (MATIC) و دیگران بود.

اخبار DEFI

آندره کرونژ ، بنیانگذار امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بنیانگذار Yearn Finance (YFI) ، مفهوم Forex ثابت را معرفی کرده است ، روشی برای آوردن مکانیسم های ارزی به بخش حال حاضر هیچ تاریخ راه اندازی وجود ندارد و وی افزود که این سیستم هنوز آزمایشی و بدون حسابرسی است.

منبع : cryptonews

باینانسرمزنگاری
Comments (0)
Add Comment