معرفی توکن های Chiliz PSG – JUV در Lunchpool توسط باینانس

این اولین نقطه عطف مشارکت استراتژیک بلند مدت بین باینانس و چیلیز است. صرافی باینانس کریپتوکارنسی، یک همکاری استراتژیک با ورزش و سرگرمی Chiliz اعلام کرده است.

۱۴ دسامبر در یک پست، صرافی اعلام کرد که ، به عنوان اولین نقطه عطف این همکاری ، هواداران Chiliz برای باشگاه های فوتبال (Paris Saint Germain (PSG  و (Juventus  (JUV آخرین مواردی هستند که در پلتفرم Lunchpool آن معرفی می شوند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، سیستم عامل Launchpool به کاربران تا حداکثر ۳۰ روز برای بهره برداری از دارایی های پاداش خاص اجازه برداشت می دهد ، درست قبل از ذکر آن دارایی ها در منطقه باینانس.
در این لیست ها ، از ۱۵ دسامبر ساعت ۰۰:۰۰ به وقت محلی ، کاربران می توانند Binance Coin (BSB) ، Binance Dollar (BUSD) و Chiliz (CHZ) را در برابر PSG یا JUV قرار دهند.

سپس باینانس در ساعت ۰۶:۰۰ UTC در ۲۱ دسامبر جفت های تجاری بین هر یک از توکن های BSB ، BUSD و CHZ را باز می کند.
باینانس یک سرمایه گذار اولیه در پلتفرم Chiliz بود و این آخرین اطلاعیه چشم انداز همکاری برای آینده بلند مدت را ترسیم می کند.
مدیر عامل شرکت باینانس ، CZ ، ادعا می کند که این پلتفرم “دارای پتانسیل زیادی در آوردن رمزنگاری به مخاطبان اصلی است ” ، در حالی که الکساندر دریفوس مدیر عامل Chiliz توضیح داد:


“این مشارکت جدید واقعاً چشم انداز اصلی ما در زمینه توکن سازی صنعت ورزش و سرگرمی طی ۵-۷ سال آینده را تضمین می کند.”


Chiliz  به طور فعال در حال امضای مشارکت با تیم های مهم فوتبال همراه با سایر امتیازات ورزشی مانند UFC بوده و قصد دارد تا تعداد بیشتری شریک دیگر را نیز در اختیار داشته باشد.

منبع : cointelegraph

ارز دیجیتالارزرکزنگاریباینانسبیتکوینپاداشپلتفرمتوکنچیلیزکریپتوکارنسیکسب و کارلانچپول
Comments (0)
Add Comment