آدرسهای فعال بیتکوین و حجم معاملات آن هم اکنون در بالاترین سطح تاریخی خود قرار دارند

حجم معاملات و آدرسهای فعال بیتکوین از آخرین رکورد قبلی خود در بازارصعودی  سال ۲۰۱۷ نیز پیشی گرفته است و داده ها به برخی از تحلیلگران اطمینان داده اند که روند صعودی بیتکوین هنوز تمام نشده است.

منبع :  CryptoCompare 

داده های CryptoCompare  نشان می دهد که حجم معاملات بیتکوین در هشت صرافی بزرگ ردیابی شده در CoinDesk 20 از ۱۱ میلیارد دلار گذشته است که یک رکورد جدید در تاریخ نسبت به رکورد قبلی در بازار صعودی رمزنگاری ۲۰۱۷ است.

Bendik Norheim Schei ، رئیس پژوهش در Arcane Research ، به CoinDesk  گفت: ” مهمترین و بزرگترین نشانه این است که صنعت چه اندازه بزرگتر و بالغ تر است و پول بیشتری در این مبادلات جریان دارد.” “بسیار خوب است که حجم بالاتری را مشاهده می کنید ، که بازار را کارآمدتر می کند.”

طبق گفته Schei ، نوسانات بیش از حد ناشی از فروش روز دوشنبه ،تغییرات مربوط به بخشی از تازه واردان به بازار بود.

وی گفت: “مقداری از این حجم قطعاً مربوط به سرمایه گذاران جدید و بی تجربه است که برای اولین بار وارد بازار می شوند و هنگام شروع افت قیمت وحشت زده می شوند.” “این اصلاحات حتی در بازار گاوی نیز ضروری است.”

در همان زمان ، طبق آمارهای Glassnode ، تعداد آدرسهای فعال بیتکوین نیز رکورد قبلی خود را در ۸ ژانویه شکسته است.

تعداد آدرسهای فعال بیتکوین.
منبع:Glassnode

بر اساس اطلاعات BPI CoinDesk ، قیمت بیتکوین ۳۴.۰۱۱.۸۹ دلار معامله شد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱.۱۰ درصد افت داشته است. برخی اظهار داشتند که آخرین فروش بازار به دلیل برخی از سودهای کوتاه مدت سرمایه گذاران نهادی بوده است ، زیرا قیمت ها در هفته گذشته بسیار بالا رفته است.

بسیاری گفته اند که بازارهای صعودی (گاوی) بیتکوین از سال ۲۰۲۰ تاکنون عمدتاً توسط نهادهای سنتی در آمریکای شمالی هدایت می شود، و این نشان می دهد که رشد قابل توجه بازار آتی بیتکوین در CME ، عمدتا در خدمت سرمایه گذاران نهادی است.

منبع : coindesk

آدرسهای فعالارزدیجیتالارزهای رمزنگاریبازار گاویبیتکوینحجم معاملاتسرمایه گذاران نهادیقیمت بیتکوینکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment