بیتکوین بی ثباتی کمتری نسبت به بسیاری از سهام دارد

به نظر می رسد آخرین تحقیقات Van Eck تلاش در جهت آرام کردن ترس سرمایه گذاران در مورد بیتکوین و همچنین SEC است. روز جمعه ، شرکت مدیریت سرمایه گذاری Van Eck تحقیقات جدیدی منتشر کرد که نشان می دهد نوسانات کمتری در قیمت بیتکوین نسبت به یک چهارم تا یک سوم سهام ذکر شده در S&P 500 وجود دارد. بیتکوین بی ثباتی کمتری نسبت به بسیاری از سهام دارد.

یک صادر کننده آلمانی محصولات بورسی گفت: ” اگرچه مدت هاست بیتکوین به عنوان “دارایی نوپا و بی ثبات در خارج از بازارهای سهام و سرمایه سنتی” در نظر گرفته می شود ، اما واقعیت نشان می دهد معاملات ارزهای رمزنگاری جهان نوساناتی قابل مقایسه با بزرگترین شرکتهای جهان دارد.

Van Eck گفت ، اساساً از ابتدای سال تا به امروز ، ۲۹٪ از سهام S&P 500 نوسانات قیمتی ناپایدارتری نسبت به ارز دیجیتال را تجربه کرده اند ، در حالی که ۲۲٪ همین کار را به صورت ۹۰ روزه انجام داده اند.

این تحقیق همچنین میگوید ، با توجه به اینکه پیشنهادات شاخص Van Eck عمدتا در یک کلاس دارایی قرار دارد که مدتهاست  بیتکوین رقیب طلا محسوب می شود. از حدود ۵۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت Van Eck ، بیشتر آنها مربوط به صندوق های طلا است و این شرکت هم اولین صندوق سهام طلا را در سال ۱۹۶۸ تاسیس کرد (INIVX) و هم اولین شرکت انباشت طلای ETF را که در حال حاضر بسیار محبوب است (GDX ).

علیرغم تأکید آنها بر شمش ، با این حال Van Eck هرگز برای جستجوی بیتکوین خجالت زده نبوده است. زیرا بیتکوین بی ثباتی کمتری نسبت به بسیاری از سهام دارد این شرکت در حال حاضر یک کالای قابل معامله در بورس و بیتکوین را به سرمایه گذاران نهادی ارائه می دهد و پیش از این درخواست هایی را برای ارائه Bitcoin ETF  به SEC ارسال کرده است. این شرکت همچنین اخیراً گزارشی صادر کرده و استدلال می کند که سرمایه گذاران نهادی باید در نظر داشته باشند که بیتکوین را در لیست خود داشته باشند.

شاید ، با توجه به موانع نظارتی Van Eck در آخرین فعالیت ETF بیتکوین ، ممکن است هدف از این تحقیقات بیشتر اطمینان از عدم ترس افراد از SEC باشد تا سرمایه گذارانی که تا به امروز اشتیاق قابل توجهی برای اوراق بهادار تحت حمایت بیتکوین نشان داده اند؛بیش از پیش تمایل نشان دهند.

منبع : cointelegraph

#قیمت بیتکوینبیتکوینتجارتثباتسهامطلانوسان
Comments (0)
Add Comment