استخراج بیتکوین در سال ۲۰۲۱: رشد صنعت ، سود صعودی ، انرژی های تجدید پذیر و مقررات

محدودیت ها در تامین سخت افزار ایجاد مانع میکنند. نکته اصلی برای ماینرها ، آماده شدن برای افت احتمالی قیمت بیتکوین خواهد بود. سال ۲۰۲۱ ممکن است ادغامی در بخش استخراج به وجود آورد. هیچ نوآوری عمده ای در فن آوری در این بخش پیش بینی نشده است. استخراج بیتکوین (BTC) برای چند سال سودآوری کمی داشته است. پس از اوج های قیمت در اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸ ، سودآوری در مارس ۲۰۲۰ کاهش یافت و به ازای هر ۱ THAS قدرت استخراج به ۰.۰۶۹۳ دلار در روز رسید (که در ژانویه ۲۰۱۸ ۳.۱۳۹ دلار بوده است).

با این حال ، اواخر سال ۲۰۲۰ بازار صعودی (گاوی) ، قیمت بیتکوین را به شدت افزایش داد و با آن سود استخراج به طور پیوسته تا ۰.۲۲۲ دلار افزایش یافته است ، که حدود ۲۰۰ درصد از هاوینگ بیتکوین در ماه مه رشد کرده است. با توجه به اینکه تحلیلگران ادعا می کنند قیمت بیتکوین راهی برای افزایش ندارد ، اینکه به نظر می رسد به طور مداوم ۲۰۲۱ بهتر از ۲۰۲۰ است ، برای ماینرها دلگرم کننده است. این همان چیزی است که تقریباً همه افراد در صنعت استخراج تخمین می زنند ، زیرا امار جمع شده در این صنعت توسط Cryptonews.com نشان میدهد که آنها انتظار دارند این بخش به شدت در سال ۲۰۲۱ گسترش یابد. با اینکه سال جدید معادن استخراج را با نوآوری های فنی آغاز می کند ، ممکن است که شاهد تغییر تدریجی منابع انرژی تجدیدپذیر و همچنین ظهور مقرراتی باشیم که به طور خاص معادن استخراج بیتکوین را بررسی می کند.

رشد قیمت بیتکوین = رشد استخراج

با توجه به افزایش قیمت بیتکوین در مدت زمان مشابه بیش از ۲۳۰٪ ، افزایش ۲۰۰ درصدی سودآوری استخراج از ماه مه رقم قابل توجهی است. این شواهد کاملاً محکمی است که نشان می دهد با وجود هاوینگ سال ۲۰۲۰ ، افزایش قیمت بیتکوین همچنان باعث سودآوری استخراج می شود. به عبارت دیگر ، با فرض اینکه قیمت بیتکوین مثلاً تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰,۰۰۰  دلار افزایش یابد، صنعت استخراج به صورت موازی گسترش می یابد.

منبع : cryptonews

ارزدیجیتالارزرمزنگاریاستخراجاستخراج بیتکوینبیتکوینپیش بینیرمزاکریپتوهاوینگ
Comments (0)
Add Comment