داده های زنجیره ای حاکی از دست داشتن استخر استخراج چینی در سقوط قیمت بیتکوین میباشد

ارز رمزنگاری غیرمتمرکزی مثل بیتکوین ، ممکن است قربانی یک تلاش دامپینگ متمرکز تنظیم شده باشد. طبق داده های CryptoQuant ، یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین مستقر در کره جنوبی ، استخراج کنندگان بیتکوین در استخر استخراج چینی F2pool فروش گسترده ای را آغاز کردند; که در ادامه ان قیمت ارز بیتکوین تقریباً ۲۰ درصد در کمتر از ۲۴ ساعت سقوط کرد.

خروج بیتکوین از F2Pool به همه مبادلات. منبع: CryptoQuant

اشباع ارائه بیتکوین با فروش استخر f2pool (استخر استخراج چینی)

مدیر عامل CryptoQuant، Ki-Young Ju مجموعه ای از هشدارهای نزولی را که هنگام شروع سقوط بیتکوین در اوایل جمعه دریافت کرده بود، لیست کرد. طبق اطلاعات وی ، شاخص موقعیت ماینرها بالاتر از ۲.۵ بود و این نشان دهنده رشد واحدهای بیتکوین است که ماینرها از کیف پول خود منتقل می کنند. در همین حال، میزان ورودی معاملات CryptoQuant’s All Exchange Transaction Bitcoin  افزایش یافت و F2pool را به عنوان یک سپرده گذار اصلی بیتکوین نشان داد.

آقای Ju اضافه کرد: “تخلیه ممکن است از استخراج کنندگان بیتکوین در  F2Pool  آغاز شده باشد.” ”۵۶۹ نفر بیتکوین را در یک بلوک (۱۰ دقیقه) سپرده گذاری کردند و ۷۸ ماینر بیتکوین را در یک بلوک (۱۰ دقیقه) سپرده اند. “

ماینرها معمولاً جوایز بیتکوین BTC خود را برای تأمین هزینه های عملیاتی خود (از جمله قبض های برق ، اداره تجهیزات و نگهداری) می فروشند. بسیاری از آنها ترجیح می دهند بخشی از دارایی های بیتکوین خود را برای اینده در اختیار داشته باشند ، در نتیجه عرضه ارز رمزنگاری شده را به مارکرهای خرده فروشی محدود می کنند. این ، به نوبه خود ، به عنوان شاخصی برای تعیین جهت گیری کوتاه مدت بیتکوین عمل می کند.

بیتکوین حدود ۳۲ درصد از بالاترین رکورد خود در حدود ۴۲۰۰۰ دلار پایین آمد. منبع:  BTCUSD on TradingView.com

به عنوان مثال ، اگر استخراج کنندگان در هنگام تقاضای بالاتر ، بیتکوین کمتری را به خرده فروشی عرضه کنند ، قیمت ارز رمزنگاری شده رو به بالا است. به همین ترتیب ، اگر ماینرها شروع به فروش بیشتر بیتکوین در بازار آزاد کنند ، این اغلب تقاضا را پشت سر گذاشته و منجر به پیشنهادات پایین تر قیمتی برای ارز رمزپایه می شود.

منبع : bitcoinist

ارزدیجیتالارزرمزنگاری شدهاستخراجبیتکوینبیتکوین دلارکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment