افت قیمت بیتکوین به دلیل فروش ماینرها ; وحشت، بازارها را در بر گرفت

افت قیمت بیتکوین در اوایل روز دوشنبه د ، بدلیل غدم توانایی برای ایجاد جایگاهی بیش از 40,۰۰۰ دلار در آخر هفته . طی ۲۴ ساعت گذشته ، این ارز رمزنگاری شده بیش از  8,000  دلار سقوط کرد و به ۳۲,۴۰۰ دلار کاهش یافته است ، که بیش از ۲۰ درصد کاهش از سطح ۴۰,۸۰۰ دلار در اواخر روز یکشنبه (UTC) داشته است. بالاخره این ارز رمزنگاری شده در حالی که تقریباً به حدود ۳۵،۳۸۰ دلار تغییر قیمت داده بود،ثابت شد. همچنان ۱۳.۶٪ در ۲۴ ساعت کاهش یافت.

بر اساس داده های CoinDesk ، قیمت ها در ۸ ژانویه به بالاترین رکورد ۴۱،۹۶۲ دلار رسیده و هفته گذشته با ۱۵ درصد سود ، چهارمین افزایش هفتگی دو رقمی خود را به پایان رسانده اند.

الکس کروگر تاجر تحلیلگر ارشد به CoinDesk گفت: “فروش سنگین در برابر یک بازار بیش از حد تحت فشار، باعث افت قیمت شد” ، و اضافه کرد که مشخص نیست که ماینرها  بودند، یا معامله گران کلان در حال تصفیه موقعیت هستند. داده های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی مستقر در کره جنوبی CryptoQuant نشان می دهد که فروش ماینرها، در کاهش قیمت نقش داشته است.

بیتکوین: شاخص موقعیت ماینر
منبع : CryptoQuant

میانگین ۳۰ روزه شاخص موقعیت ماینر (MPI) – نسبت کل خروجی ماینرها به دلار تقسیم بر میانگین متحرک ۳۶۵ روزه به دلار – روز یکشنبه به ۲.۲۰ افزایش یافت ، بالاترین سطح از ژوئیه ۲۰۱۹ تا به امروز. رقم بالای ۲.۰۰ نشان می دهد که ماینرها در حال فروش هستند.

‘کی یانگ جو ، مدیر عامل CryptoQuant روز یکشنبه توییت کرد:

‘شاخص موقعیت Miner نشان میدهد آنها در حال فروش بیتکوین هستند.

افت قیمت بیتکوین به دلیل فروش ماینرها. مقداری وحشت فروش در بورس رمزگذاری Coinbase مستقر در ایالات متحده مشاهده شد. سفارش فروش ۱۸۰ بیتکوین در Coinbase به سرعت قیمت این رمزارز را ۱۲۰۰ دلار کاهش داد ، همانطور که توسط معامله گرlightcrypto هم به آن اشاره شد.

نمودار بیتکوین (Coinbase)
منبع: TradingView ،lightcrypto

منبع : coindesk

ارزدیجیتالارزهای رمزنگاریبیتکوینقیمت بیتکوینکریپتوکارنسیکوین بیسماینر
Comments (0)
Add Comment