رکورد جدید؛ قیمت بیتکوین به ۲۴.۵ هزار دلار رسید

در حالی که هودلرها یک سال منحصر به فرد سود آور را جشن می گیرند، با یک برگشت مواجه شدند و به بالاترین قیمت در تاریخ بیتکوین رسیدند. بیتکوین (BTC) در تاریخ ۲۵ دسامبر بار دیگر با حرکت صعودی بخاطر کریسمس، رکورد ۲۴۰۰۰ دلار را شکست.

نمودار شمع ۱ ساعته BTC / USD (Bitstamp) منبع : Tradingview

قیمت بیتکوین در حدود ۲۰۰ دلار از بالاتر از بالاترین رکورد قبلی خود

اطلاعات حاصل از بازارهای کوین تلگراف ، Coin360 و TradingView نشان داد که بیتکوین به طور مکرر مقاومت ۲۴۰۰۰ دلار را در روز کریسمس آزمایش می کند.
بیتکوین در زمان انتشار این خبر ، به بالاترین قیمت یعنی ۲۴۵۰۰ دلار در  رBitstamp رسید.بیتکوین حاضر به انطباق با پیش بینی های نزولی نبود و از پایین ترین سطحهایی که در نتیجه اقدامات قانونی علیه ریپل حاصل شد، شانه خالی کرد.

در زمان فشار، بزرگترین ارز رمزنگاری شده با افزایش نوسانات از ۲۳۹۰۰ دلار گریخت، و بالاترین قیمت خود در تاریخ یعنی ۲۴،۲۱۷ دلار را در معرض  قرار داد.
برای برخی، چنین حرکتی انتظار می رفت، اواخر سال هنگامی که بیتکوین تمایل به تسلط بر آلتکوین ها دارد قبل از اینکه یک معکوس روند در ژانویه اتفاق بیفتد. از طرفداران این نظر می توان به تحلیلگر بازار کوین تلگراف ، مایکل ون دو پوپ اشاره کرد.


“سلطه بیتکوین در دسامبر سالهای گذشته در حال از بین رفتن است. هر سال این اتفاق می افتاد. ” “احتمال تکرار این امر قابل توجه است، به ویژه با ترکیب این مسئله با احساس فعلی در آلتکوین ها”

آلتکوین ها پس از دادخواست ریپل

با آغاز تعطیلات ، خریدهای بزرگ از سرمایه گذاران نهادی کمتر امکان پذیر بود، اینها امکان تخلیه نقدینگی و افزایش عملکرد قیمت را حتی بیشتر میکنند.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، میکرواستراتژی ، که دارایی بیش از ۷۰،۰۰۰ بیتکوین دارد ، نشان داد که به جای حرکت بازار با مبلغ کل، مقادیر کمی را بر اساس فرکانس بالا خریداری کرده است.
در همین حال ، آلتکوین ها نیز در روز کریسمس در حال افزایش هستند، با بازگرداندن اتر به (ETH) ۶۰۰ دلار و ریپل ، تازه از افت ۶۰ درصدی ترس از دعوی ، به ۰.۳۵ دلار بازگشت.

منبع : cointelegraph

اتریومارزدیجیتالارزهای رمزنگاریبیتکوینرمزارزریپلقیمت بیتکوینکریپتو
Comments (0)
Add Comment