بیتکوین به رقابت با پی پال درآمد با سرمایه ۱۷۰میلیون دلاری.انفجار در راهه؟

پس از آنکه Square ، رقیب خدمات پرداخت PayPal ، سرمایه گذاری های اخیر خود را در این ارز رمزپایه اعلام کرد ، بیتکوین تحت بهبودی کمی قرار گرفت.

 شرکت معروف توییتر Jack Dorsey’s م۱۷۰یلیون دلار توکن بیتکوین با نرخ متوسط ​​۵۳۱۲۵ دلار خریداری کرد.  همراه با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری آن در ارز رمزنگاری شده ، آخرین خرید BTC تقریباً پنج درصد از کل ذخایر نقدی Square ، معادل نقدی و اوراق بهادار قابل فروش از ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ را نشان می دهد.

 بازپرداخت BTC / USD

 بیت کوین پس از سرمایه گذاری Square تقریباً ۵ درصد ظاهر شد و قبل از اصلاح متوسط ​​قبل از جلسه اروپا ، در بالاترین قیمت روز ۵۱،۳۹۸ دلار قرار گرفت.  ارز رمزنگاری شده در سطح حمایتی نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج سبز) قرار داشت که پس از دو روز فروش بی وقفه ، روند بهبودی آن را بیشتر تقویت کرد.

https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/?exchange=COINBASE

تصویر بالا در بازار مورد توجه قرارگرفت، سرمایه گذاری ها در فضای بیتکوین، شرکت های بیشتری را به خرید Cryptocurrency سوق می دهند. چه چیزی آنها را جنجالی می کند تورم بالاتر و دلار آمریکا است که به دلیل سیاست های پولی فدرال رزرو شده و بسته های محرک گسترده ای ایالات متحده است. بحران نقدینگی بیتکوین Vijay Boyatati، یک حامی قدیمی بیتکوین ، اشاره کرد که اگر نه برای خریداران جدید بدون شرکت های که در معرض بازار در نظر گرفته شده است، در آینده به عنوان ذخایر نقدی خود را از بین می برد.

گفت: “مهم است که درک کنیم که این خرید ها، یک بار نیست،” در اوایل چهارشنبه گفت. “آنها یک روند در تخصیص بخشی از تمام جریان نقدی آینده به بیتکوین، که به آرامی، اما قطعا تامین قابل توجه قابل جذب و قیمت بالاتر است.”

بن لیلی، یک اقتصاددان کریپتو، همچنین در مورد یک بحران نقدینگی در بازار بیتکوین در یکی از خبرنامه های اخیر خود بحث کرد. تحلیلگر خاطرنشان ساخت که شرکت هایی از جمله تسلا، میکروستراتژی، سرمایه گذاری های سنگین، اسکوئر و دیگران، در ماه های اخیر، در معادن های بیشتری بیتکوین بمب گذاری کرده اند.

منبع : bitcoinist

ارزدیجیتالارزمجازیبیتکوینکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment