برادران وینکلووس : حجم بازار بیتکوین از طلا بیشتر خواهد شد

دوقلوهای Winklevoss از شرکت کنندگان در جشنواره Fintech سنگاپور خواسته اند تا درباره بیتکوین اطلاعات کسب کنند و ببینند که به زودی حجم بازار بیتکوین از طلا بیشتر خواهد شد.

کامرون و تایلر وینکلووس ، سرمایه گذاران پیشگام بیتکوین که در ۷ دسامبر در جشنواره Fintech 2020 سنگاپور سخنرانی کردند ، پیش بینی های قبلی مبنی بر اینکه قیمت بیتکوین (BTC) در نهایت بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار است ، را دوباره تأیید کردند.
این دوقلوها خاطرنشان کردند که پیش بینی ۵۰۰۰۰۰ دلاری آنها با این فرض به حقیقت می پیوندد که سقف بازار بیتکوین ۴۰ برابر افزایش می یابد تا در آینده از مرز ۹ تریلیون دلار طلا عبور کند.

کامرون به “میزان قابل توجه چاپ پول” در رژیم های بدهی و فیات و نگرانی های مربوط به تورم اشاره کرد که تقاضا برای “دارایی های سخت” مانند طلا و بیتکوین را افزایش می دهد.
کامرون اظهار داشت که بیتکوین مزایای قابل توجهی نسبت به طلا به عنوان یک کالای پولی مانند سهولت انتقال و مصونیت در برابر نیروهای خارجی که بر میزان تولید آن تأثیر دارد ، ارائه می دهد و قطعا حجم بازار بیتکوین از طلا بیشتر خواهد شد.
این دوقلوها علی رغم فعالیتهای سرسختانه خود ، خاطرنشان کردند که بخش رمزنگاری، پیشرفت جغرافیایی کاملاً ناهمواری را دیده است ، عدم وضوح نظارتی، مانع رشد تجارت و خدمات پیرامون این فناوری، در بسیاری از اقتصادهای در حال ظهور است.
با این حال ، آنها با اشاره به برنامه توسعه صرافی در مناطق در حال ظهور ، به وعده فن آوری بانکداری بدون بانک در جهان اشاره کردند.
این زوج طرفدار قانونگذاران بودند که از سند نظارتی برای کاهش موانع مواجهه با شرکت های تازه کار با رمزنگاری استفاده می کنند . کامرون اظهار داشت:


“اپل از یک گاراژ در Silicon Valley شروع به کار کرد ،  فیس بوک در یک اتاق خوابگاه شروع به کار کرد […] شما باید مراقب باشید موانع آنقدر بزرگ نباشند که بسیاری از مردم نتوانند در این فضا نوآوری کنند.”


تایلر همچنین “سخنان تحریک آمیز” جامعه رمزنگاری در مورد توانایی بیتکوین برای منسوخ کردن بخش میراث فرهنگی را رد کرد و اظهار داشت که رشد صنعت رمزنگاری منوط به همکاری با بانک ها است:

“باید یک پل ارتباطی بین باند ها و این دنیای جدید رمزنگاری ایجاد کنید و برای این کار به بانک نیاز دارید. “
با وجود سال بسیار فوق العاده برای بیتکوین ، کامرون پیش بینی می کند این بخش ” تازه آغاز شده است”

تایلر با بیان اینکه:
“به بیتکوین و رمزنگاری توجه کنید و خود را آموزش دهید ، زیرا این بزرگترین پول و انقلاب تکنولوژیکی از زمان خود اینترنت است. این یک مد نیست ، اینجاست که بماند – و پول ، اینترنت و دنیای اطراف شما را متحول خواهد کرد. و تازه شروع شده است. “

منبع : cointelegraph

بانک هابیتکوینتایلر وینکلووسدوقلوهای وینکلووسطلاکامرون وینکلووسکسب و کار
Comments (0)
Add Comment