رکورد توئیت درمورد بیتکوین با انفجار قیمتی آن شکسته شد

ایلان ماسک بیتکوین را به اوج جدیدی در توییتر رسانده است. فعالیت رسانه های اجتماعی برای بیتکوین (رکورد توئیت درمورد بیتکوین) پس از تایید گسترده مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک ، در بالاترین سطح خود قرار دارد.
Joshua Frank ، در گفتگو با Cointelegraph ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ارائه دهنده داده های رمزنگاری TIE ، اظهار داشت که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳،۰۰۰ توییت از طریق “حساب های غیر ربات” ارسال شده است.
رکورد جدید بالاتر از ۱۴۰،۰۰۰ قبلی از ۳ ژانویه ۲۰۲۱ است.

حجم تاریخی BTC:توئیتر: The Tie

در ۸ فوریه ، اخباری مبنی بر اینکه تسلا ، سازنده وسایل نقلیه الکتریکی ، بیتکوین را به ترازنامه خود افزوده است ، قیمت های بازار را به بالاترین حد خود رساند. قیمت BTC در معاملات اولیه آسیا در ۹ فوریه به بالاترین قیمت خود در حدود ۴۷،۵۰۰ دلار رسیده است.
فرانک افزایش تعاملات اجتماعی را به عنوان گواه احساس صعودی در میان بازرگانان خرده فروشی توصیف کرد:

“من فکر می کنم که قطعا مشخص است که خرده فروشی اینجاست. ما شاهد موجهای بسیار گسترده ای در سراسر توئیتر، در فعالیت های توئیتر، فعالیت های تجاری و حرکت قیمت برای آلتکوین ها هستیم ، که موسسات آنها را لمس نمی کنند. جنبش امروز را می توان کاملاً به ایلان ماسک نسبت داد. “

به نظر می رسد توئیت ایلان ماسک توجه جامعه رمزنگاری توئیتر را به دور از CME برای پیش بینی قراردادهای آتی Ether در تاریخ ۸ فوریه جلب کرده است . Joshua Frank خاطر نشان کرد که حجم توئیت Ether پس از اینکه اخیراً به بالاترین رکورد خود رسیده است، به نصف کاهش یافته است. (رکورد توئیت درمورد بیتکوین).

منبع : cointelegraph

آلتکوین هاارزرمزنگاری شدهایلان ماسکبیتکوینتوئیتر
Comments (0)
Add Comment