گزارش شده است که Bitmain سفارشات استخراج Bitcoin را به حالت تعلیق درآورد

Bitmain با به تعویق انداختن فروش ، کمک می کند تا استخراج کنندگانی که از صنعت خارج می شوند قیمت های بهتری برای تجهیزات استخراج دریافت کنند.

گفته می شود که غول استخراج کننده چینی Bitmain در تلاش است تا به شرایط بازار در میان یک سرکوب بزرگ در فعالیت استخراج رمزنگاری توسط مقامات محلی پاسخ دهد.

براساس گزارش روز چهارشنبه آژانس خبری چین Sina Finance ، Bitmain برای جلوگیری از ضرر مشتریان در میان فروش گسترده در بازار ثانویه ، فروش جهانی دستگاه های استخراج جدید Bitcoin (BTC) را متوقف کرده است.

بلومبرگ گزارش داد ، Bitmain قصد دارد با به تعویق انداختن فروش ، استخراج کنندگانی را که از صنعت خارج می شوند ، به قیمت های بهتر تجهیزات استخراج کمک کند و از شرکت در برابر کاهش بیشتر قیمت محافظت کند. سخنگوی Bitmain گفت که این شرکت پشتیبانی خود را از تحویل در آینده دستگاه های مورد استفاده برای استخراج التکوین های کوچکتر ادامه خواهد داد. نماینده در مورد زمان انتظار Bitmain برای از سرگیری تحویل جهانی نقطه ای توضیح نداد.

آرتور لی ، بنیانگذار استارتاپ استخراج با پشتیبانی Bitmain Sai Technology ، فشار گسترده فروش ماینرهای سطح بالای Bitmain را در بازار دست دوم برجسته کرد. برخی از دستگاه های شاخص استخراج Bitmain و رقیب Whatsminer اکنون با هر هش در هر ثانیه حدود ۱۵۰ یوان (۲۳ دلار) به فروش می رسند ، در حالی که آوریل که بیتکوین به بالاترین رقم بالاتر از ۶۴۰۰۰ دلار رسید ، از ۶۰۰ یوان (۹۳ دلار) کمتر است.

کاهش شدید قیمت ماینر بیتکوین ASIC در راستای افت عمده قیمت پردازنده های گرافیکی Nvidia است که اغلب برای استخراج ارزهای رمزپایه مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، در ماه ژوئن برخی از قیمت های کارت گرافیک در چین در وب سایت های تجارت الکترونیکی داخلی به اندازه دو سوم کاهش یافت.

گفته می شود Bitmain در حال بررسی اقدامی در خارج از کشور است. به گفته روزنامه نگار چینی کالین وو ، این شرکت از نقل مکان کامل در خارج از کشور در روز سه شنبه خبر داد.

منبع : cointelegraph

استخراجبیتکوینبیتمین
Comments (0)
Add Comment