بیتکوین و اتریوم مقاومت خود را شکستند ، لینک و یونی سواپ در حال رشد

قیمت بیتکوین پایه ای بالاتر از سطح ۴۵۰۰۰ دلار آمریکا داشت و افزایش جدیدی را آغاز کرد. بیتکوین BTC سطح مقاومت ۴۶،۰۰۰ دلار و ۴۶،۵۰۰ دلار را شکست. در حال حاضر بیش از ۴۷،۰۰۰ دلار معامله می شود و ممکن است در کوتاه مدت کاهش یابد.

به طور مشابه ، اکثر آلتکوین های اصلی علائم افزایش جدیدی را نشان می دهند. ETH توانست از سطح مقاومت ۳،۳۸۰ دلار و ۳۴۰۰ دلار عبور کند. XRP هنوز در تلاش برای افزایش شتاب بالای ۱.۱۰ دلار آمریکا است. ADA در حال نزدیک شدن به سطح ۲.۴۰ دلار آمریکا است.

ارزش کل بازار :

قیمت بیتکوین BTC

پس از تشکیل پایه در حدود ۴۵۰۰۰ دلار ، قیمت بیت کوین به طور مداوم افزایش یافت. بیتکوین BTC مقاومت ۴۶۰۰۰ دلار را شکست و وارد منطقه مثبت شد. حتی از سطح مقاومت ۴۷۰۰۰ دلار و ۴۷۲۰۰ دلار آمریکا صعود کرد. از نظر صعودی ، مقاومت فوری نزدیک به ۴۷،۵۰۰ دلار است. مقاومت عمده بعدی نزدیک به سطح ۴۸۰۰۰ دلار آمریکا است که بالاتر از آن قیمت می تواند شتاب صعودی را به دست آورد.

از سوی دیگر ، حمایت اولیه نزدیک به ۴۶۸۰۰ دلار آمریکا است. اولین حمایت عمده می تواند ۴۶،۵۰۰ دلار آمریکا باشد که در زیر آن قیمت می تواند ۴۶،۰۰۰ دلار تجدید نظر کند.

قیمت اتریوم ETH

قیمت اتریوم نیز یک حرکت صعودی ثابت را بالاتر از سطح ۳۳۵۰ دلار آمریکا آغاز کرد. ETH سطح مقاومت ۳،۳۸۰ دلار و ۳۴۰۰ دلار را شکست. قیمت آن به ۳۴۵۰ دلار افزایش یافت ، جایی که با فروشندگان روبرو شد. اگر یک شکاف بالاتر از سطح ۳۴۵۰ دلار آمریکا وجود داشته باشد ، قیمت می تواند بیشتر از موانع ۳۵۰۰ دلار افزایش یابد.

در صورت اصلاح نزولی ، قیمت ممکن است قیمتهای نزدیک به سطح ۳۳۶۵ دلار آمریکا را پیدا کند. به نظر می رسد پشتیبانی اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۳،۳۲۰ دلار آمریکا شکل می گیرد.

قیمت ADA ، LTC ، DOGE و XRP

کاردانو (ADA) در تلاش است تا افزایش جدیدی را از سطح ۲.۴۵ دلار شروع کند. اولین مقاومت عمده نزدیک به سطح ۲.۵۰ دلار آمریکا است. سطح محوری بعدی ۲.۵۵ دلار آمریکا است که بالاتر از آن ممکن است قیمت در آینده نزدیک به سطح ۲.۶۵ دلار افزایش یابد. در غیر این صورت ، می تواند ۲.۲۵ دلار آمریکا را دوباره لمس کند.

Litecoin (LTC) توانست بالاتر از سطح ۱۸۰ دلار آمریکا قرار بگیرد. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۱۸۵ دلار آمریکا است. مقاومت اصلی نزدیک به ۱۸۸ دلار است ، که بیش از آن قیمت می تواند دوباره ۲۰۰ دلار آمریکا را مشاهده کند.

Dogecoin (DOGE) در تلاش است تا از سطح ۰.۲۴۰ دلار آمریکا بازیابی کند. اولین مانع کلیدی ۰.۲۵۰ دلار است. بسته شدن بالاتر از سطح ۰.۲۵۰ دلار آمریکا می تواند افزایش ۰.۲۶۵ دلار را آغاز کند. مقاومت عمده بعدی نزدیک به ۰.۲۸۰ دلار است.

قیمت XRP بالاتر از سطح پشتیبانی ۱.۰۵ دلار آمریکا است. به نظر می رسد قیمت در حال آماده شدن برای وقفه ای بالاتر از سطح ۱.۱۰ دلار آمریکا است. اگر قیمت مقاومت ۱.۱۲ دلار را کاهش دهد ، می تواند حرکت مداوم به سمت ۱.۲۰ دلار داشته باشد.

سایر بازارهای آلتکوین امروز

بسیاری از آلتکوین ها بیش از ۱۰ درصد افزایش یافتند ، از جمله HBAR ، CRV ، XEC ، AAVE ، SUSHI ، IOST ، PERP ، COMP ، SNX ، UNI ، THETA ، LINK ، ICX و RUNE. از این تعداد ، HBAR بیش از ۲۶ درصد افزایش یافت و سطح ۰.۵ دلار آمریکا را شکست. در همین حال ، LINK به ۳۰ دلار رسید ، در حالی که UNI از ۲۵ دلار فراتر رفت.

به طور کلی ، قیمت بیتکوین در منطقه مثبت بالای ۴۷۰۰۰ دلار معامله می شود. اگر قیمت بیتکوین بالای ۴۶۰۰۰ دلار ثابت بماند ، ممکن است به ۴۸۰۰۰ دلار یا حتی ۴۸۵۰۰ دلار افزایش یابد.

منبع : cryptonews

بیتکوینرمزنگاریلینکیونی سواپ
Comments (0)
Add Comment