رابرت کیوساکی از بزرگترین سقوط جهان هشدار داد در عین حال پبشنهاد خرید بیتکوین داد

رابرت کیوساکی ، نویسنده مشهور و یکی از سرمایه داران بزرگ جهان ، در مورد بزرگترین سقوط جهان هشدار می دهد و بیتکوین را به عنوان یکی از راه های آماده سازی برای بدترین شرایط توصیه می کند.

به همین دلیل است که نویسنده پدر پولدار ، پدر بیچاره بهترین ارز رمزنگاری شده را با توجه به محدودیت بازار توصیه می کند و بزرگترین سقوط جهان ممکن است به دنبال داشته باشد.

بهترین زمان برای آماده شدن برای سقوط قبل از سقوط است. بزرگترین سقوط تاریخ جهان در راه است. خبر خوب بهترین زمان برای ثروتمند شدن ، هنگام این اتفاق است. خبر بد اینه که حادثه بعدی یک حادثه طولانی خواهد بود. تا می توانید طلا ، نقره و بیتکوین بیشتری تهیه کنید. مراقب باشید.

کیوساکی: بهترین زمان برای آماده سازی قبل از سقوط است

اقتصاد روی یخ نازک است. شوک های عرضه در کالاها و کالاهای مصرفی باعث تورم در سراسر جهان شده است و تنها چیزی که از بازار پشتیبانی می کند تلاش های محرک بانک های مرکزی و دولت ها است. اما چه اتفاقی می افتد که عمل تعادل و شعبده بازی متوقف میشود و همه چیز خراب میشود؟

این همان چیزی است که رابرت کیوساکی ، نویسنده کتاب پرفروش مالی ، پدر پولدار ، پدر بیچاره ، درباره آن هشدار می دهد. کیوساکی می گوید که “بزرگترین سقوط جهان” در راه است و زمان آماده شدن برای آن اکنون است نه وقتی که اینجا است.

سقوط اخیر بازار رمزنگاری یک نمونه ایده آل است. بیشتر بازار هرگز شاهد آمدن آن نبودند ، اما عقاید واضح بود. احساسات پرشور بود ، ارز رمزپایه پیشرو با سقف بازار ۲۰۰٪ نسبت به سال افزایش داشت و نزدیک به دو ماه کامل بدون افزایش قیمت های جدید گیر کرده بود.

آمادگی برای سقوط این پرواز در اواسط آوریل می توانست مانع از خسارات قابل توجه ماه مه شود که اکنون یکی از خونین ترین ماههای ثبت شده است. اما چگونه می توان برای چنین فروپاشی فاجعه ای آماده شد که می تواند کل اقتصاد جهانی را تحت تأثیر قرار دهد؟ البته بیتکوین بخرید.

برای بزرگترین سقوط جهان با بیتکوین ، طلا و نقره آماده شوید

کیوساکی مجدداً از سرمایه گذاران متمایل به بیتکوین ، طلا و نقره حمایت می کند. نویسنده چندین سال است که سه دارایی کمیاب را تبلیغ می کند و شرط بندی او در بیتکوین دقیق بود در حالی که طلا و نقره از اواسط سال گذشته راکد بودند.

وقتی پول محرک بازارها را فراگرفت و سرمایه گذاران را به سمت رشد بیش از ارزش سوق داد ، فلزات داغ یکبار سرد شدند اما با افزایش ریسک ، چرخش سرمایه از رشد به ارزش وجود دارد و در نتیجه طلا و نقره می تواند به زودی بدرخشد.

موقعیت بیتکوین در همه اینها خیلی مشخص نیست ، زیرا ارز رمزپایه در کنار سهام و سایر دارایی های در حال رشد به شدت افزایش یافته است. با چرخش به ارزش ، آیا BTC عقب می ماند و این دلیل واقعی روند نزولی اخیر است؟

اگر بازار سهام دچار یک سقوط بزرگ شود ، تریلیون دلار می تواند به دنبال مکانی دیگر برای پارک سرمایه باشد و این امر می تواند منجر به هزینه دیگری برای رمزنگاری شود اما فقط برای کسانی که اکنون مانند کیوساکی آماده می شوند.

منبع : bitcoinist

بیتکوینرابرت کیوساکیریزش
Comments (0)
Add Comment