کاردانو در آستانه یک مرحله مهم ، آیا ADA حرکت بزرگی انجام خواهد داد؟

پس از رویداد کاردانو ۳۶۰ ، توسعه دهنده پلت فرم Input Output Hong Kong (IOHK) خلاصه ای از نکات کلیدی را منتشر کرده است. IOHK علاوه بر نمایش دموی مبادله غیرمتمرکز مانند Uniswap که در Plutus اجرا می شود ، تاریخ “D-Day” را تأیید کرد.

توسعه دهنده کاردانو که قرار است در تاریخ ۳۱ مارس برگزار شود , اعلام کرد که در این تاریخ کنترل کامل تولید بلوک را به اپراتورهای استخر سهام جامعه تحویل خواهند داد. بنابراین ، پارامتر D ، معیاری که مرکزیت کاردانو را اندازه گیری می کند ، به ۰ کاهش می یابد. IOHK اعلام کرد:

تأیید D-DAY: امروز ، ما فقط یک پیشنهاد به روز شده را به بلاکچین کاردانو ارسال کرده ایم و مسئولیت کامل تولید بلوک را در تاریخ ۳۱ مارس به جامعه اپراتور استخر سهام واگذار کرده ایم.

بنابراین ، پذیرش تمرکز زدایی کامل. شبکه کاردانو بیش از ۳۷۵،۰۰۰ نماینده و ۲۳۵۰ استخر ثبت شده دارد. بلاکچین کاردانو ، که در سال ۲۰۲۰ به یک پروتکل اجماع مبتنی بر Proof-of-Stake مهاجرت کرده است ، در آخرین دوره قبل از مرحله عطف است. چارلز هوسکینسون ، مخترع کاردانو اظهار داشت: “یک سفر جهنمی بود”.

IOHK اظهار داشت که بیش از ۱۲۰۰ توسعه دهنده در حال ایجاد برنامه های کاربردی برای کاردانو هستند و انتظار دارند با LLVM افزایش یابد که “جهانی بودن” قراردادهای هوشمند مستقر در این سیستم عامل را فراهم می کند.

انتظار می رود پلوتوس ، پلتفرم قرارداد هوشمند در سومین رویداد Cardon’s Hard Fork Combinator Alonzo مستقر شود. این در ماه ژوئن رخ خواهد داد ، به دنبال آزمایش Plutus که قرار است در ماه های آینده انجام شود. علاوه بر این ، سیلوو پتریسسکو و جرارد مورونی ، مدیر عملیات و استراتژی IOHK ، یک برنامه مشارکت را فاش می کنند:

استراتژی شریک در واقع یک عنصر اصلی استراتژی گسترده تر ما است که استراتژی تمایز برای Plutus است. آنچه ما می خواهیم بدست آوریم این است که اساساً این توسعه دهندگان حرفه ای مکمل کارهایی هستند که برنامه پیشگام برای کمک و انجام آنها به ما کمک می کند. بنابراین ما می خواهیم روند تضمین کیفیت و آزمایش خود را به سمت Hard Fork بعدی سریع دنبال کنیم.

چشم انداز کوتاه مدت ADA

براساس معیار IntoTheBlock خارج از پول در حدود قیمت (IOMAP) ، حدود ۱۴۴۰۰۰ آدرس ۳.۹ میلیارد ADA را در سطوح بین ۱.۱۲ تا ۱.۱۶ دلار خریداری کرده اند. بنابراین ، قیمت ADA سطح پشتیبانی مهمی را در آن منطقه ارائه می دهد.

تحلیلگر جان ایزیج پیش بینی می کند اگر ارز رمزنگاری شده با بستن شکاف در منطقه خرید بیش از حد مورد اشاره ، اعتبار خود را تأیید کند ، افزایش ۲۱ درصدی قیمت ADA به ۱.۳۵ دلار را پیش بینی می کند. ایزیج اظهار داشت:

شاخص مقاومت نسبی (RSI) پس از بهبود از منطقه فروش بیش از حد ، روند صعودی را تقویت کرد. حرکت کاردانو به ۱.۳۵ دلار قطعاً ادامه دارد.

ADA با حد متوسط در نمودار ۲۴ ساعته ، با قیمت ۱۸۸ دلار معامله می شود. طی هفته های گذشته ، ADA احساس عمومی بازار را دنبال کرده و ۸.۳٪ ضرر داشته است.

منبع : Newsbtc

ایران_بلاکچینرمزارزکاردانوکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment