کاردانو در حجم معاملات به بالاترین سطح خود رسید و از اتریوم پیشی گرفت

امروز برای کاردانو یک روز با ارزش بوده است. در بازار اخیر گاو رمزنگاری دستگیر شد ، رمزارز ، ADA ، امروز عصر با یک قیمت جدید جدید ۱.۳۸ دلار روبرو شد. این مسأله تقریباً ۲۶۰۰٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ، همانگونه که مساری پیگیری کرده است.

در واقع ، این نقطه عطف خبرهای خوبی را برای پلتفرم قرارداد هوشمند به همراه دارد. طی ۲۴ ساعت گذشته ، افزایش علاقه به کاردانو باعث شده حجم معاملات داخلی آن به ۱۹.۸ میلیارد دلار برسد و از ۱۳.۲ میلیارد دلار Ethereum عبور کند و پس از بیتکوین با ۲۷.۲ میلیارد دلار دوم باشد.

تمام این فعالیت ها باعث شده است که محدودیت بازار ADA از BNB و USDT فراتر رود و پس از بیتکوین و اتریوم به سومین رتبه در بازار برسد.

کاردانو که در ابتدا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد ، توسط بنیانگذار Ethereum چارلز هوسکینسون ، از طریق شرکت خود Input Output Hong Kong (IOHK) و بنیاد کاردانو ایجاد شد. اگرچه او قبلاً نسبت به ارزش ADA ابراز بی تفاوتی کرده بود ، اما به نظر می رسد هاسکینسون در توییتر موفقیت های کاردانو را جشن می گیرد.

کاردانو به عنوان یک بستر قرارداد هوشمند

موفقیت اخیر Cardano با توجه به کمبود پروژه های مهم با استفاده از بلاکچین ، تعجب آور است. اگرچه از نظر حجم معاملات از Ethereum پیشی گرفته است ، اما Ethereum با توجه به برنامه های مبتنی بر بلاکچین محبوبیت بیشتری دارد. این سوال را در ذهن ایجاد می کند ، آیا کاردانو می تواند این موفقیت را بدون dApps حفظ کند تا آن را به عنوان بستری برای توسعه دهندگان قانونی کند؟

با این وجود ، ممکن است کمبود برنامه های اصلی Cardano به دلیل تبلیغات اخیر اجرای آزمایشی ADA تغییر کند. کمبود حجم قبلی Cardano ممکن است به عنوان بازدارنده ای برای توسعه دهندگانی که به دنبال بستری برای خود هستند عمل کرده و در نهایت با اطمینان از محبوبیت شبکه Ethereum جلب شود.

یک توسعه دهنده ممکن است زنجیره هوشمند Binance (BSC) سازگار با EVM را نیز در نظر بگیرد که موفقیت اخیر را در حوزه قراردادهای هوشمند پیدا کرده است. BSC به دلیل محبوبیت خود در برنامه های بزرگتر اخیر با وجود محدودیت بازار بسیار کمتر از کاردانو قابل توجه است.

این افزایش قیمت باورنکردنی ممکن است به عنوان یک سنسور “مرغ و تخم مرغ” به دلیل کمبود dApp به دلیل حجم و محبوبیت کمتر ، به دلیل عدم وجود dApp های اصلی در شبکه کاردانو ، به عنوان یک راه حل عمل کند. این بازار گاو نر ممکن است نه تنها ارزش آینده ADA ، بلکه استفاده آینده کاردانو به عنوان یک بستر قرارداد هوشمند را زیر سوال ببرد.

منبع : bitcoinist

کاردانو
Comments (0)
Add Comment