پادکست چین پاد (اپیزود ۳ پاییز ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با چین پاد پاییز اپیزود ۳ . سلام خدمت شما هستیم با اپیزود دوم پاییز ۹۹ برنامه چین پاد امروز ۱۵/۷/۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۶ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم (بهترین  ها) به بررسی ارزهایی ترند و پر سر و صدا در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ در بخش چهارم ( تحلیل هفته ) به بررسی وتحلیل ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ بخش پنجم هر هفته ( چی خوبه؟ ) هست که به معرفی  پروژه های جدید و قوی در مارکت رمز ارزها میپردازیم/ و نهایتا بخش ( از من بپرسید ) بخش ششم ما هست که به سوالات پرتکرار شما پاسخ خواهیم داد. پس باما همراه باشید.

با ما همراه باشید با چین پاد پاییز اپیزود ۳

چه خبر

اول خبرای استخراجی هفته

درآمد ماینرهای اتریوم بیشتر از ماینرهای بیت کوین است

سپتامبر ۲۰۲۰ ؛ درآمد ماینرها از محل کارمزد تراکنش‌ها:

اتریوم: ۱۶۶ میلیون دلار

بیت کوین: ۲۶ میلیون دلار

حوزه دیفای باعث شد تا کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم از شبکه بیت کوین عبور کند.

کاهش قدرت هش در چین

چین هنوز بر فضای استخراج بیت کوین تسلط دارد، اگرچه اخیراً درصد هش ریت استخراج بیت کوین در این کشور از حدود ۶۵ درصد در اوایل سال ۲۰۲۰ به حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است، زیرا مزارع استخراج چینی در موقعیت بسیار دشوار و سختی هستند و دولت در حال ارسال سیگنال‌های مختلفی است که بیت کوین ممکن است به عنوان بخشی از کارزار تبلیغات برای حمایت از یوان دیجیتال مورد حمله قرار گیرد.

در همین حال ایالات متحده، روسیه، ایسلند، آسیای میانه و آمریکای جنوبی و سایر مناطق شاهد رشد مداوم استخراج هستند، زیرا استخراج کنندگان از انرژی فراوان و ارزان در این مناطق بهره می‌برند و عمدتاً بسته به موقعیت مکانی خود از برق آبی، برق بادی یا نفت و گاز استفاده می‌کنند.

یکه تازی یونی‌سواپ ؛ حجم معاملات این صرافی غیرمتمرکز به ۱۵.۳۷ میلیارد دلار رسید

اطلاعات شرکت تحلیلی Dune Analytics نشان می‌دهد صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ در ماه سپتامبر ۱۵.۳۷ میلیارد دلار معاملات را پردازش کرده است. در این مدت، حجم معاملات صرافی کوین بیس ۱۳.۶ میلیارد دلار بوده است.

ارز دیجیتال آتاری ماه آینده عرضه می‌شود

به گزارش کوین دسک، توکن‌های آتاری روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده‌اند. کار بر روی این توکن‌ها نیز از سال ۲۰۱۸ آغاز شده است. از این توکن‌ها قرار است به‌عنوان یک روش پرداخت استفاده شود.

کرونا، ترامپ، هک کوکوین و بیتمکس؛ قیمت بیت کوین پایدارتر از هر زمان دیگری

درکل بی‌خبری، خوش‌خبری است و برای نمودار قیمت مناسب است. بیت کوین هم طی هفته گذشته، عملکرد خاصی را به نمایش نگذاشت. تنها چیزی که در این میان غافل‌گیرکننده بود، افت‌نکردن بیت کوین در هفته‌ای بود که تنها یکی از حوادث رخ‌داده در آن، در سال‌های گذشته می‌توانست تأثیری چشم‌گیر بر قیمت این ارز دیجیتال بگذارد.

مدیرعامل صرافی کوکوین: هکرها شناسایی شدند/ ۲۰۴ میلیون دلار بازگردانده شد

جانی لی (Johnny Lyu) مدیرعامل صرافی کوکوین (KuCoin) اعلام کرد که ۲۰۴ میلیون دلار از مجموع دارایی دیجیتال به سرقت رفته از این صرافی ارز دیجیتال ، بازگردانده شده است. متهمان هک صرافی KuCoin شناسایی شده‌اند و پلیس اقدامات لازم برای دستگیری این متهمان را آغاز کرده است.

بانک مرکزی اروپا: باید آماده عرضه ارز دیجیتال یورو باشیم!

به گزارش «The Block»، در این گزارش ۵۰ صفحه‌ای، از یوروی دیجیتال به‌عنوان مکمل سیستم مبتنی بر پول نقد یاد شده است و نه جایگزینی برای آن. کارگروه ارشد یوروسیستم تدوین این گزارش را بر عهده داشته و شورای سیاست‌گذاری بانک مرکزی اروپا نیز آن را تأیید کرده است.

با ما همراه باشید با چین پاد پاییز اپیزود ۳

بهترین ها

معرفی  ارزهای ترند و پر سر و صدا در هفته ای که گذشت

کی چی میگه چین پاد پاییز اپیزود ۳

ویتالیک بوترین: فاز صفر اتریوم ۲ به زودی عرضه می شود

ویتالیک بوترین یکی از بنیانگذاران شبکه بلاک چین اتریوم اخیرا توییتی را منتشر کرده و در آن اطلاعات جدیدی را در مورد بروزرسانی شبکه اتریوم به اشتراک گذاشته است. او مجددا تایید کرد که شاردینگ اتریوم لغو نشده است و مقیاس پذیری بالا در شبکه اتریوم با استفاده از ویژگی شاردینگ و رول‌آپ در فاز ۱ آن امکان‌پذیر است. او در مورد زمان دقیق اجرایی شدن این برنامه صحبتی نکرده است

بلومبرگ: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می رسد

بلومبرگ در خبرنامه ارز دیجیتال اخیر خود بیان کرده است که بیت کوین تمایل به افزودن صفر به قیمت خود دارد. بلومبرگ در این خصوص خاطرنشان کرد که قیمت این ارز دیجیتال در گذشته طی کمتر از ۴ سال از ۱۰۰۰ به ۱۰,۰۰۰ دلار رسید.

سخنگوی صنعت برق: برق نیروگاه ها برای استخراج رمز ارزها به فروش می رسد

سخنگوی صنعت برق، از انتشار آگهی مزایده فروش برق حاصل از تولید توربین‌های انبساطی نیروگاه‌های رامین اهواز و شهیدمنتظری اصفهان برای استخراج رمز ارزها خبر داد.

وی استخراج رمز ارزها و فروش برق مورد نیاز آن را یکی از راه‌های کسب درآمد در حوزه برق برشمرد.

با ما همراه باشید با چین پاد پاییز اپیزود ۳

تحلیل هفته چین پاد پاییز اپیزود ۳


ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند:

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)

روند بلندمدت قیمت بیت کوین با توجه شیب صعودی میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (MA ۲۰۰ – خط قرمز در تصویر) همچنان صعودی باقی مانده است. به‌هرحال در کوتاه‌مدت، شیب افقی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه میانی خود، تعادل میان عرضه و تقاضا را نشان می‌دهد.

درحال‌حاضر قیمت بیت کوین در چند روز گذشته در محدوده ۹,۸۳۵ الی ۱۱,۱۷۸ دلار محصور شده است. شکست قیمت (بریک اوت) به بالا یا پایین این محدوده نشان از آغاز حرکت رونددار بعدی دارد.بین ماه‌های مه و ژوییه، قیمت در یک محدوده فشرده به‌مدت تقریباً ۸۰ روز گیر کرده است. فاز فعلی تحکیم قیمت نیز تا به اینجا، ۳۰ روز به طول انجامیده است. با توجه به اصل تکرار تاریخ انتظار نوسانات قیمت را در محدوده مذکور طی چند روز آینده خواهیم داشت. بنابراین بهتر است معامله‌گران منتظر شکسته‌شدن این محدوده باشند.

چی خوبه؟

معرفی پروژه

بستر نرم افزاری استیبل کوینهای الگوریتمی.

 Terra ( ترا ) به اختصار LUNA یک پلتفرم الگوریتمی کوین های پایدار است که بر روی زیرساخت بلاکچین اثبات سهام (PoS) ساخته شده با Tendermint کار می کند.

LUNA  توکن پلتفرم Terra است و در صدور stablecoin (TerraSDRs) ، به عنوان یک مکانیسم ثبات قیمت و همچنین برای کنترل و مدیریت شبکه استفاده می شود.

به منظور تثبیت ارزش TerraSDRs با ارزهای قابل ترجیح مربوطه ، کاربران می توانند در ازای TerraSDR و برعکس ، توکن های LUNA را بازخرید کنند.

مکانیسم ثبات Terra به فعالیت های داوری توسط کاربران بستگی دارد. به عنوان مثال ، هنگامی که قیمت TerraKRW (TerraSDR که به قیمت ون کره وصل شده است) به ۰.۹۵ می رسد: ۱.۰۰ در برابر ون کره در بازارهای ثانویه ، کاربران می توانند ۱۰۰ TerraKRW  را با ۹۵ KRW در بورس خریداری کنند و این توکن ها را در سیستم عامل Terra برای LUNA خریداری کنند. اگر قیمت ۱ TerraKRW بالاتر از ۱ KRW باشد ، کاربران می توانند TerraKRW را بر روی پلتفرم Terra خریداری کرده و در صرافی ها با سود به فروش برسانند.

پروتکل Terra تلاش می کند تا در هر شرایط اقتصادی – با استفاده از هزینه های معامله و نرخ سوختن LUNA – با تعادل عرضه ۱ میلیارد LUNA به عنوان اهرم هایی برای مخالفت با تغییر در پاداش های استخراج واحد ، پاداش های قابل پیش بینی برای شرکت کنندگان شبکه به دست آورد.

از من بپرسید

  1. قرارداد هوشمند ترون

خب این برنامه هم تمام شد.شما میتونید برنامه مارو از سایت ایران بلاکچین به ادرس irblc.com irblc.com  و یا از سند کلود ،ایتیونز و تمام فیدکچرهاش از جمله  کستباکس، اورکست، پادبین،شنوتو، پادکست گو، پادکست ادیکت و … دنبال کنید.

تا برنامه ی بعدی بدرود

منبع : cointelegraph

پادکستچین پاد
Comments (0)
Add Comment