پادکست چین پاد (اپیزود ۲ تابستان ۹۹)

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شنوندگان عزیز؛سینا فخارچیان هستم از رادیو چین پاد ایران بلاکچین و در چند دقیقه اینده همراه شما خواهم بود با پادکست چین پاد این هفته…سلام خدمت شما هستیم با اپیزود دوم تابستان ۹۹ برنامه چین پاد امروز ۱۸/۶/۹۹ هست و در ابتدا میخوام یکسری توضیحات اولیه در مورد کلیات این پادکست خدمتتون عرض کنم .پادکست چین پاد شامل ۶ بخش  متنوع میشه /بخش اول (چه خبر) بررسی رویدادها و اخبار مهم هفته گذشته هست/ بخش دوم (بهترین و بدترین) به بررسی ارزهایی با بیشترین بازدهی و ربزش در هفته ای که گذشت خواهیم پرداخت / بخش سوم (کی چی میگه) هست  که بررسی صحبتهای مهم کارشناسان رو نقد میکنیم/ در بخش چهارم ( تحلیل هفته ) به بررسی وتحلیل ارزهایی میپردازیم که در هفته پیش رو باید حواسمون بهشون باشه/ بخش پنجم هر هفته ( چی خوبه؟ ) هست که به معرفی ۴ پروژه جدید و قوی در مارکت رمز ارزها میپردازیم/ و نهایتا بخش ( از من بپرسید ) بخش ششم ما هست که به سوالات پرتکرار شما پاسخ خواهیم داد. پس باما همراه باشید

بخش ۱ چین پاد

چه خبر

مایکروسافت درباره یک بدافزار ویندوزی مرتبط با ارزهای دیجیتال هشدار داد

به گزارش کوین تلگراف، این بدافزار جدید که آنوبیس (Anubis) نام گرفته از کدهای منشعب‌شده از یک بدافزار قدیمی به نام (Loki) استفاد می‌کند.

مدیرعامل توانیر: طرح «برق امید» فرصتی برای استخراج ارزهای دیجیتال است

شرکت‌های استارتاپ می‌توانند با سرمایه گذاری در کاهش برق مصرفی مشترکان خانگی، از میزان برق صرفه جویی برای استخراج رمز ارز بهره بگیرند که باعث کاهش هزینه‌های استخراج این نوع ارز نیز خواهد شد.

افزایش ۲۳ درصدی درآمد جهانی ماینینگ در ماه گذشته

درآمد ماینرهای بیت کوین در ماه اوت (۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور) با افزایشی ۲۳ درصدی همراه شده است. افزایش کارمزدهای شبکه بیت کوین به‌دلیل رشد حجم تراکنش‌های درون‌زنجیره‌ای و مقاومت بیت کوین در برابر سقوط به زیر آستانه ۱۱,۰۰۰ دلار در طول کل ماه، از جمله دلایل عمده این اتفاق است.

درآمد روزانه ناشی از کارمزدهای تراکنش‌های شبکه اتریوم در عرض تنها یک روز، بیش از دو برابر شده است و این روند کماکان ادامه دارد.

با ما در چین پاد همراه باشید.

تمام شرکت‌های فین‌تک در ۱۰ سال آینده از بلاک چین استفاده خواهند کرد

بیشتر پروژه‌های حوزه فین‌تک  کشاورزی، در طول ۱۰ سال آینده یا تماما با تکیه بر بلاک چین و دفتر کل توزیع‌شده ایجاد می‌شوند یا به‌شکلی گسترده از آنها بهره خواهند گرفت.

حجم معاملات ماهانه روی صرافی‌های غیرمتمرکز به ۱۱ میلیارد دلار رسید

گفتنی است پروتکل‌های یونی‌سواپ و کرو (Curve) به‌ترتیب با اختصاص ۵۸ و ۱۶ درصد از حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز در ماه اوت، پیشتاز این حوزه هستند.

معرفی توکن WBTC ؛ توکن با پشتوانه بیت کوین در شبکه اتریوم چیست؟

یکی از مشکلات شبکه بیت کوین زمانبر بودن تراکنش‌هاست. ارسال رمزارز بیت کوین ممکن است از چندین ساعت تا چندین روز طول بکشد. اما استفاده از توکن WBTC این زمان را بسیار کاهش داده است. اما کاربرد اصلی این توکن ایجاد ارتباط بین دو شبکه بزرگ بلاکچین بیت کوین و شبکه بلاک چین اتریوم است. توکن WBTC پلی میان این دو شبکه است. این توکن به دارندگان بیت کوین این امکان را می‌دهد که از امکانات شبکه اتریوم نیز استفاده کنند، بدون اینکه حتی یک واحد اتر خریداری کنند. امکاناتی همچون استفاده از کیف پول اتریوم، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و از همه مهمتر قرارداد هوشمند

بخش ۲ چین پاد

بهترین و بدترین  ها

معرفی ۵ ارز ارزهایی با بیشترین بازدهی و ریزش در هفته ای که گذشت

بخش ۳ چین پاد

کی چی میگه:

پیتر شیف مخالف سرسخت بیت کوین: من درمورد بیت کوین اشتباه می کردم

پیتر شیف، یکی از طرفداران سرمایه‌گذاری بر روی طلا که صحبت‌های زیادی در خصوص مخالفت با بیت کوین انجام داده است، بیان کرد که نقص‌هایی در پیش‌بینی خود داشته است و پس از رکوردشکنی قیمت طلا در ماه گذشته تایید کرد که بیت کوین بی‌ارزش نخواهد شد.

نظر من درباره طلا درست بود اما درباره بیت کوین اشتباه کردم. بیت کوین توانسته است از سطح مقاومتی عبور کند و تا قیمت ۱۲,۰۰۰ دلار برسد. بخش عمده‌ای از این موضوع به لطف افزایش قیمت طلا و تبلیغات انبوه خرید بیت کوین توسط گری‌اسکیل (Grayscale) بود.

با ما در چین پاد همراه باشید.

جیم راجرز سرمایه‌گذار بزرگ آمریکایی: در نهایت چیزی جایگزین دلار خواهد شد

از دیرباز تا به امروز، دلار آمریکا به‌عنوان سالم‌ترین و استوارترین ارز در جهان شناخته می‌شده است، اما طوفان تغییرات در حال وزیدن و برهم‌ریختن چارچوب‌های سنتی پیشین است.

بخش ۴ چین پاد

تحلیل هفته
ارزهای دیجیتالی که معامله‌گران در این هفته باید زیر نظر بگیرند:

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین، در سه روز گذشته به زیر ۱۰,۰۰۰ دلار رسید و این نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالای قیمتی اقدام به فروش بیت کوین کرده‌اند.

اگر گاوها موفق نشوند که قیمت را بالای ۱۰,۴۰۰ دلار حفظ کنند، احتمالا خرس‌ها آن را به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲۰۰-day simple moving average)، یعنی ۹,۰۷۸ خواهند رساند.

این سطح حمایتی بسیار مهم است و باید حفظ شود، زیرا اگر قیمت بیت کوین از این سطح پایین‌تر بیاید، سطوح حمایت بعدی ۸۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ دلار خواهد بود.

با این حال اگر قیمت به بالای ۱۰,۶۲۵ دلار برسد، احتمالا تا ۱۱,۰۰۰ دلار افزایش یافته و روند نزولی به پایان خواهد رسید.

تحلیل قیمت اتریوم (ETH)

اتر، در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) از سطح حمایت ۳۶۶ دلار پایین‌تر آمد و اخیرا سعی دارد که روند خود را بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه، یعنی ۳۰۴ دلار، حفظ کند

خرس‌ها تلاش خواهند کرد که رالی را در سطح ۳۷۷/۰۵۳ دلار ، یعنی فیبوناچی اصلاحی ۳۸/۲ درصدی متوقف کنند. اگر قیمت از این میزان و تا ۳۰۸/۳۹۲ دلار پایین‌تر بیاید، احتمالا شاهد سقوط آن تا ۲۸۸ دلار خواهیم بود.

با این وجود اگر گاوها بتوانند قیمت را بالای ۳۶۶ دلار حفظ کنند احتمالا خریداران بیشتری را جذب خواهد کرد و روند صعودی اتر برگردد.

میانگین متحرک پرنوسان نشان می‌دهد که این کاهش قیمت، فقط یک اصلاح کوتاه مدت است و در میان مدت روند هنوز به نفع گاوها است.

تحلیل قیمت لینک (LINK)

لینک در ۵ سپتامبر(۱۵ شهریور)، به سطح ۹/۱۰ دلار سقوط کرد، که دقیقا بالاتر از سطح حمایت مهم ۸/۹۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه، یعنی ۸/۶۹ دلار است و اگر از این سطح حمایت برگردد، یعنی گاوها به صورت تهاجمی در سطوح پایین قیمتی اقدام به خرید کرده‌اند.

در حال حاضر، گاوها سعی دارند که قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۲/۲۹ دلار) برسانند. بالاتر از این سطح و پس از رسیدن به ۱۲/۸۹ دلار، خرس‌ها دوباره سعی می‌کنند که روند را برگردانند و اگر موفق شوند می‌توانند آن را به زیر حمایت ۸/۹۰ دلار برسانند.

با این وجود اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای ۱۲/۸۹ دلار برسانند، احتمال ادامه روند تا خط نزولی وجود خواهد داشت و برگشت روند از این سطح می‌تواند منجر به یک رالی تا ۱۷/۷۷۷۷ دلار شود.

با ما در چین پاد همراه باشید.

تحلیل قیمت نئو (NEO)

خرس‌ها، موفق نشده‌اند قیمت این رمزارز را زیر سطح ۱۶/۷۲۴۴۱ دلار حفظ کنند که نشان می‌دهد گاوها در این رقابت تسلیم نشده‌اند.

شیب میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۴/۹۸) و ۱۰۰ روزه (۱۲/۸۹)، در حال بالا رفتن است که نشان می‌دهد روند میان مدت گاوی باقی می‌ماند. با این وجود، بعید است که خرس‌ها بدون جنگ منصرف شوند و تلاش خواهند کرد در سطوح فیبوناچی ۳۸/۲ و ۵۰ درصدی، یعنی ۱۸/۷۵۳۳۲ و ۱۹/۵۳۰۹۹ دلار، مقاومت سختی ایجاد کنند.

اگر گاوها، مجدداً در سطح قیمت پایین بعدی یعنی ۱۶/۷۲۴۴۱ دلار به صورت تهاجمی خرید کنند، احتمالا این رمزارز یک کف کوتاه مدت را مشاهده خواهد کرد. بر خلاف این فرض، اگر خرس‌ها بتوانند قیمت را به زیر ۱۶,۷۲۴۴۱ برسانند و حفظ کنند، اصلاح قیمتی می‌تواند تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سپس ۱۰۰ روزه ادامه پیدا کند.

تحلیل قیمت نم (XEM)

رمزارز نم، در تلاش است تا دوباره قیمت ۰/۱۰۲۳۴۷۵ دلار که دقیقا زیر سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصدی و پایه روند صعودی پیشین که اواخر ماه ژوئن (تیر ماه) آغاز شد را به دست آورد؛ این نشان می‌دهد که گاوها در حال خرید هستند.

بازگشت قیمت احتمالا با مقاومت ۰/۱۴۱۳۵۳۱ دلار روبرو خواهد شد، که بالاترین قیمت روزانه در ۵ سپتامبر است. اگر گاوها، بتوانند قیمت را به بالاتر از این سطح برسانند، احتمالا شاهد یک ری‌تست تا ۰/۱۶۹۰۶۵۵ دلار خواهیم بود.

با این وجود اگر نم سقوط کند و به زیر ۰/۱۰ دلار برسد، اصلاح قیمت تا سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱/۸ درصدی، یعنی ۰/۰۸۹۰۱۲۰ دلار ادامه خواهد یافت و کاهش قیمت به زیر این سطح حمایت، نشانه بدی خواهد بود.

بخش ۵

چی خوبه؟

بلا – BELLA

بانکداری رمزنگاری برای همه با یک کلیک.

Bella  ( بلا ) به اختصار BEL یک رابط کاربری جمع شده برای پروتکل های موجود در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. پروتکل بلا که توسط تیم پروژه ARPA ساخته شده است ، قصد دارد تجربه کاربری پروتکل های موجود دیفای  را ساده کند و به کاربران اجازه می دهد دارایی های خود را مستقر کرده و با سهولت درآمد کسب کنند.

کوساما – kusama

یک شبکه بدون  نیاز به  مجوز برای آزمایشات مرتبط با Polkadot.

Kusama ( کوساما ) به اختصار KSM یک شبکه غیرمتمرکز است که هدف آن تبدیل شدن به محلی برای آزمایش با تغییرات قابل توجه در Polkadot است.

یک تفاوت اساسی بین کوساما و پولکادوت این است که کوساما پارامترهای حاکمیتی را اصلاح کرده است که امکان ارتقا سریعتر شبکه را فراهم می کند ، با هفت روز رای گیری در مورد همه پرسی ها و هشت روز برای اجرای آن ارتقا پس از رای گیری.

سوشی سوپ – SUSHI SWAP

یک سیستم عامل تأمین نقدینگی

SushiSwap  ( سوشی سوپ )  به اختصار SUSHI یک سیستم تأمین نقدینگی امور مالی غیرمتمرکز دیفای  (DeFi) است که هدف آن تکامل  Uniswapیونی سوپ است.

در ابتدا ، برای تشویق به تأمین نقدینگی ، تأمین کنندگان نقدینگی می توانند با قرار دادن توکن های Uniswap Liquidity Pool (LP) در مجموعه اولیه استخرهای موجود ، نشانه های SUSHI را بدست آورند.

دیفای مانی – DEFI.MONEY

هارد فورک  yearn.finance برای تأمین نقدینگی و استراتژی های تولید محصول.

DFI.Money  ( دیفای مانی ) به اختصار YFII یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز دیفای (DeFi) است که هدف آن ساخت محصولات با تأمین نقدینگی جمع شده ، معاملات اهرمی ، ساخت بازاریابی خودکار و موارد دیگر است.

بخش ۶

از من بپرسید:

توصیف کلاهبرداری بانک اف ترون

بعنوان طرح هرمی-پانزی

منبع : COINTELEGRAPH

Comments (0)
Add Comment