Neo ( نئو ) به اختصار NEO

NEO یک شبکه باز برای اقتصاد هوشمند.

Neo ( نئو ) به اختصار NEO یک سیستم عامل منبع باز و جامعه محور است. هدف این پروژه بهره برداری از \”مزایای ذاتی فناوری بلاکچین برای تحقق دنیای دیجیتال بهینه شده در آینده\” است.

نئو  در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد قبلا ً اسم این پروژه Antshares بود و به یک مدل دوتایی منحصر به فرد با توکن های NEO و GAS  تکیه می کرد. در حالی که NEO رمزنگاری اختصاصی شبکه است ، از توکن GAS یا گاز  برای انجام معاملات روی بلاکچین نئو استفاده می شود و با نگه داشتن NEO در کیف پول ها توزیع می شود.

فناوری Neo از dBFT2.0بعنوان یک الگوریتم اجماع بهره می برد و شامل پشتیبانی از NeoVM یک ماشین مجازی سبک ، کراس پلت فرم و مقیاس پذیر با پشتیبانی از قرارداد هوشمند است. سایر ویژگی های بلاکچین شامل عناصری مانند NeoID (یک پروتکل هویت غیر متمرکز) و NeoFS ( یک راه حل ذخیره سازی شیء توزیع شده برای برنامه های داده روی زنجیره ای)است.

انتظار می رود Neo3 را در سال ۲۰۲۰ معرفی کنند تا توان عملیاتی بالاتر ، افزایش پایداری و امنیت ، سیستم بهینه سازی قراردادهای هوشمند و یک زیرساخت های بسته بندی شده را برای تقویت پشتیبانی از توسعه دهندگان و پشتیبانی شرکت ها داشته باشد.

همچنین در سایت این پروژه امده است :

Neo یک پلتفرم منبع باز و جامعه محور است که از مزایای ذاتی فناوری بلاکچین برای تحقق دنیای دیجیتال بهینه سازی شده آینده استفاده می کند.یک الگوریتم اجماع با پایداری بالا ، TPS بالا و نهایتا تک بلوک دارد.یک ماشین مجازی سبک ، کراس پلت فرم و مقیاس پذیر دارد. سیستم قرارداد هوشمند و پشتیبانی از چند زبان مختلف برنامه نویسی را شامل میشود.

این سیستم شامل یک مدل اقتصادی مبتنی بر توکن های دوگانه که حاکمیت و سودمندی درون زنجیره ای را بهینه می کند و یک اوراکل داخلی که قراردادهای هوشمند را برای دسترسی به منابع خارجی امکان پذیر می کند.

سایت رسمی NEO جهت دریافت اطلاعات بیشتر

NEOنئو
Comments (0)
Add Comment