کوینبیس coinbase در پی افزایش سرمایه گذاری به دنبال مشتریان سازمانی می رود

این شرکت اعلام کرد که غول مبادلات رمزنگاری کوینبیس مستقر در ایالات متحده در حال گسترش پیشنهاد خود برای سرمایه گذاران سازمانی با خدمات کارگزار برتر ، Coinbase Prime است و از موفقیت قبلی خود در جذب بیش از ۸۰۰۰ مشتری در ماه مارس گذشته استفاده می کند.

امروز ما با راه اندازی نسخه بتا Coinbase Prime ، راه حل کاملاً یکپارچه کارگزار اصلی ما که خدمات حضوری در کلاس ، تجارت پیشرفته ، تجزیه و تحلیل داده ها و خدمات برتر را ارائه می دهد ، ما تعهد خود را برای خدمت به بازار سازمانی در حال رشد دو برابر می کنیم.” Greg Tusar ، معاون رئیس جمهور در امور نهادی Coinbase گفت:

این سرویس که با نام تجاری Coinbase Institutional توسعه یافته است ، جدا از صرافی است و هدف آن جلب رضایت روزافزون سرمایه گذاران نهادی است.

Coinbase در نامه ای در ۱۳ مه به سهامداران گفت که ، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ ، مشتریان سازمانی ۱۲۲ میلیارد دلار دارایی در سیستم عامل خود ایجاد کردند ، بیش از سرمایه گذاران خرده فروشی که ۱۰۱ میلیارد دلار حساب داشتند. این بدان معنی است که سرمایه گذاران نهادی حدود ۵۵٪ از کل دارایی های کوینبیس را در سه ماهه گذشته نشان می دهند.

به گزارش Coinbase ، “حجم معاملات سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ ۳۳۵ میلیارد دلار بود که تقریباً ۱۲۰ میلیارد دلار آن خرده فروشی و ۲۱۵ میلیارد دلار آن نهادی بود.”

این صرافی گفته است که از طریق Coinbase Prime طیف وسیعی از ویژگی های جدید را برای مشتریان سازمانی معرفی می کند ، از جمله:

انتقال “یکپارچه” بین سردخانه جداشده و تراز تجاری آن ؛
دسترسی به بیش از ۱۰ مکان برای ایجاد نقدینگی عمیق ؛
مسیریابی سفارش هوشمند که به صورت خودکار سفارش مشتری را با قیمت مناسب به محل برگزاری می رساند.
الگوریتم های توسعه یافته برای به حداقل رساندن تأثیر بازار و لغزش.
گزارش های دقیق تجزیه و تحلیل هزینه تجارت برای اطمینان از شفافیت نحوه انجام معاملات.
نقش های کاربر بهبود یافته ، مجوزهای ریز ریز و حساب های فرعی.
ویژگی های بومی رمزنگاری شده از قبیل staking و حاکمیت آن؛
پشتیبانی از تیم پوشش ، مدیریت حساب و تجارت بورس.

در همین حال ، تلاش های قبلی Coinbase برای جلب مشتری نهادی به همان اندازه موفقیت آمیز نبود. در اواخر سال ۲۰۱۸ ، صرافی تصمیم گرفت صندوق شاخص Coinbase خود را که سبدی از دارایی های دیجیتال ذکر شده در سیستم عامل بود.

در آوریل سال جاری ، بورس اوراق بهادار عمده ای را هنگام انتشار عمومی در بورس سهام Nasdaq از طریق عرضه مستقیم سهام (DPO) سهام خود تحت نماد “سکه” اعلام کرد.

این قیمت با ۳۸۱ دلار آغاز شد و تقریبا به ۴۳۰ دلار رسید ، در حالی که طبق آخرین اطلاعات Nasdaq ، بسته شدن قبلی آن ۲۴۲ دلار بود.

به تازگی ، Coinbase گفته است که قصد دارد تا با پایان دادن به سرمایه گذاران رمزنگاری برای انتخاب آن از سایر سیستم عامل های تجاری ، تعداد کاربران خود را تا ۹ میلیون نفر افزایش دهد.

منبع : cryptonews

ایران_بلاکچینسرمایه گذاری
Comments (0)
Add Comment