ایلان ماسک: “فقط یک احمق” به دنبال سرمایه گذاری در رمز ارز ها نیست

 ایلان ماسک در ۱۹ فوریه به اظهارات مدیر عامل Binance یعنی Changepeng Zhao به بلومبرگ پاسخ داد که در آن CZ تعجب خود را از اظهارات “gung-ho” مدیر تسلا در مورد Dogecoin اعلام کرد.

ایلان ماسک ، بنیانگذار و مدیر فرضی Dogecoin (DOGE) و تسلا ، اظهار داشت که “فقط یک احمق” با توجه به نرخ بهره فعلی ، امروز به دنبال سرمایه گذاری جایگزین برای ارز فیات نیست.

در طول مصاحبه ،صحبتهای  CZ حاکی از آن بود که تصمیم اخیر تسلا برای سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلار یا ۷.۷ درصد از خزانه خود در بیتکوین (BTC) احتمالاً نشان دهنده حمایت عمیق ایلان ماسک از بیتکوین است.

در توییتر ، ماسک گفت ، “حرکت تسلا به طور مستقیم منعکس کننده نظر من نیست. داشتن اندکی بیت کوین، بهتر از شکل کسل کننده پول نقد است و برای یک شرکت S & P500 به اندازه کافی ماجراجویانه است.

” در پاسخ  ماسک مبنی بر اینکه وی شخصاً به DOGE بیش از BTC احترام می گذارد ، سامسون ماو از Blockstream ، گفت: “شما فقط ناراحت هستید که زودتر خرید نکردید.”

با این حال ، ماسک همچنین اظهار داشت احمقانه است که به دنبال سرمایه گذاری های جایگزین نباشید در حالی که “ارز فیات منافع واقعا منفی دارد”:

 “وقتی ارز فیات منافع واقعی منفی داشته باشد ، فقط یک احمق به جای دیگری نگاه نمی کند. بیتکوین تقریباً به اندازه پول فیات مورد پذیرش است. کلمه جالب جمله “تقریبا” است.

حساب توییتر ایلان ماسک به عنوان کاتالیزوری برای بهبود چشمگیر Dogecoin از پامپ و دامپ ها تحت هدایت گروه r / Wallstreetbets که سکه  را در پایان ژانویه هدف قرار داد.

با این توصیف میلیاردر DOGE این ارز را “رمزارز مردم” توصیف کرد. با این حال  ماسک در ۱۵ فوریه با انتشار توئیتی هشدار داد که عرضه Dogecoin در دست تعداد کمی از نهنگ ها وجود دارد و پیشنهاد می دهد که به دارندگان برتر DOGE پرداخت کنند.

منبع: cointelegraph

ارزرمزنگاری شدهایلان ماسکچانگ پنگ ژائودوج کوینکسب و کار