دادگاه های ایالات متحده SEC را از مشاهده اسناد حقوقی Ripple مربوط به XRP منع می کنند

درخواست SEC برای دسترسی به ارتباطات حقوقی Ripple رد شد ، اسناد درخواستی توسط وکلا محافظت شده .

اقدام جدید کمیسیون امنیت و تبادلات ایالات متحده (SEC) برای دسترسی به ارتباطات حقوقی Ripple Labs در مورد وضعیت نظارتی XRP رد شد.

قاضی منصوب شده اظهار داشت که ارتباطات درخواستی توسط وکلا محافظت می شود.

SEC ایالات متحده در ماه دسامبر گذشته شکایتی را علیه Ripple مطرح کرد و ادعا کرد که فروش XRP آن پیشنهاد امنیتی ثبت نشده به ارزش بیش از ۱.۳۸ میلیارد دلار است. پرونده حقوقی هنوز در مرحله کشف است زیرا هر دو طرف در مورد اطلاعات درگیر هستند.

اما این بار ریپل استراحت کرد چون قاضی دادگاه سارا نتبرن تصمیم خود را به نفع متهم گرفت. قاضی دسترسی SEC به یادداشت های حقوقی درخواستی را رد کرد ، با این استدلال که آنها توسط حق وکلا محافظت می شوند:

وی گفت: “ریپل ادعا می کند که ارتباطات درخواستی SEC توسط حق الزحمه وکلا محافظت می شود که از آن سلب نشده است.”

دفاع عادلانه Ripple

در تاریخ ۷ ماه مه ، SEC اقدام به اعتراض به دفاع مثبت Ripple کرد که از نظر قانونی ناکافی است ، و تلاش می کند ادعا کند که این شرکت با طرح دفاع از حق خود برای مشاوره صرف نظر کرد.

دفاعیات ریپل در برابر اتهامات SEC بر اساس این ادعا است که آژانس نتوانسته است به شرکت در مورد این واقعیت که ارز رمزنگاری شده آنها امنیتی نیست ، هشدار دهد.

پیش از این شرکت گفت: “در ادعای این دفاع ، ریپل ادعا می کند که اقدامات و بی عملی SEC نتوانسته است به اطلاع فعالان بازار برسد که آژانس XRP را به عنوان امنیت در نظر گرفته است.”

با این حال ، حتی اگر تصمیم دادگاه دسترسی SEC به مشاوره حقوقی Ripple را رد کرد ، قاضی هیچ موضع گیری در مورد قابل دفاع بودن دفاع Ripple نداشت.

وی گفت: “دادگاه هیچ موضعی در مورد اینکه آیا ادعای دفاع Ripple قابل تشخیص است یا خیرخواهانه است ، اتخاذ نمی کند”

“من فقط به این سوال رسیده ام که آیا Ripple وضعیت ذهنی خود را ارائه می دهد یا مشاوره فقط با طرح دفاع و از امتیاز خود صرف نظر می کند. نتیجه می گیرم که چنین نیست. “

در همین حال ، به نظر می رسد که احساسات بلند مدت Ripple به طور مداوم در حال تغییر است ، اما بخش مهمی از برنامه آن در اختیار SEC است.

هفته گذشته ، مدیرعامل Ripple ، برد گارلینگهاوس ، در مصاحبه ای در جریان کنفرانس مجازی Consensus 2021 گفت که هرگونه طرح پیشنهادی عمومی (IPO) در انتظار است تا زمانی که شرکت پرونده قضایی خود را با SEC حل و فصل کند ، تأکید کرد که آنها همان کسی هستند که پیشنهاد عمومی Ripple را تأیید می کنند..

منبع : cryptoslate

ایالات متحدهایران_بلاکچیندادگاهکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment