رمز ارزها PayPal ، Square و Visa را به جریانهای جدید درآمد رساندند

انتظار می رود سرمایه گذاری های رمزنگاری استراتژیک تأثیر کوتاه مدت محدودی بر نمایه های اعتباری شرکت هایی مانند PayPal ، Visa ، Square و Mastercard داشته باشد. با در نظر گرفتن سرمایه اندک مستقر شده و زمان طولانی رمپ ، شرکت معتبر رتبه بندی اعتبار Fitch Ratings گفت علاوه بر این ، اضافه کردن ظرفیت های رمزنگاری جریان های افزایشی درآمد را برای این شرکت ها باز می کند ، حتی اگر بازگشت سرمایه به مرور زمان و خطرات انطباق همچنان نامشخص باشد.

از میان چهار شرکت ، فقط PayPal دارای رتبه بندی عمومی است و رتبه بندی BBB + / Stable آن برنامه های این شرکت را برای توسعه قابلیت های رمزنگاری خود در برمیگیرد.

وی افزود: “این شرکت در نظر دارد تا در ۲۹ میلیون کاربر خود که در اواخر سه ماهه اول ۲۰۲۱ از ایالات متحده شروع بکار کردند ، پرداخت با کریپتو را شروع کرده و سپس در سطح بین المللی ان را گسترش دهد. این یکی از اولین موارد استفاده در دنیای واقعی و غیر تجاری در مقیاس گسترده برای رمزنگاری در ایالات متحده است ، اما در نهایت استفاده از طرف مصرف کننده موفقیت آن را ثابت می کند. “

در ماه اکتبر گذشته ، PayPal سرویس سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده خود را راه اندازی کرد و کاربران آمریکایی را قادر به خرید و فروش رمزنگاری مستقیم در کیف پول های دیجیتال PayPal خود کرد. همچنین ، همانطور که هفته گذشته گزارش شد ، PayPal “احتمالاً” مسیر تسلا در خرید بیت کوین (BTC) را دنبال نخواهد کرد – اما از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا به مشتریان خود اجازه دهد چکمه های خود را با پیشنهادات مربوط به رمزنگاری پر کنند.

در همین حال ، Square توانایی معامله بیت کوین را در Cash App خود در سال ۲۰۱۷ اضافه کرد و در حال تحقق بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سود ناخالص سالانه از تجارت بیتکوین است.

منبع : cryponews

اسکوئربیتکوینپی پالتسلاسرمایه گذاریکریپتوکارنسیمسترکارتویزا کارت
Comments (0)
Add Comment