ان اف تی کریپتوپانکس (CryptoPunks) توسط یک حساب پیشنهاد ۶ میلیون دلاری دارد

NFT ها برای ماندن در اینجا هستند.CryptoArt داغتر از همیشه است. CryptoPunks رکوردها را می شکند.

با نزدیک شدن به حراج Christie’s ، تقاضا برای NFT های اصلی افزایش می یابد. امروز ، یک حساب ناشناس و اخیراً ایجاد شده پیشنهاداتی به ارزش ۳،۰۳۴ ETH برای ۱۶ CryptoPunks قرار داده است. با قیمت فعلی ، ۶۳۰۹،۴۷۶.۳۳ دلار است. این واقعیت باعث جذابیت بیشتر داستان می شود: تاکنون هیچ یک از پیشنهادات پذیرفته نشده است.

قرارداد CryptoPunks که به عنوان NFT اصلی شناخته می شود ، در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۷ ایجاد شد. این پروژه شامل ۱۰.۰۰۰ واحد است. هر کدام یک تصویر ۲۴ ۲۴ ۲۴ پیکسل ، ۸ بیتی هستند. سازندگان آنها را اینگونه توصیف می کنند: “یک کار کاملاً دیجیتالی ، شامل تصویر شخصیت ها و سازوکارهای بلاکچین برای مالکیت و حراج.”

جان واتکینسون و مت هال مولد شخصیت های پیکسلی عمدتا خودکار ایجاد شدند. در همان ابتدا ، آنها آزاد بودند. برای ادعای CryptoPunk تمام کاری که شما باید انجام دهید این بود که برای تأمین انرژی معامله گاز Ethereum لازم را پرداخت کنید.

در هفته اول فقط ۲۰ یا ۳۰ خانه جدید پیدا کردند. با این وجود ، داستانی در مورد این پروژه نوشت و در عرض چند ساعت همه از بین رفتند. به جز ۱.۰۰۰ سازنده ای که برای خودشان کنار گذاشته اند.

بزرگترین خانه حراج در جهان فروش ۹ قطعه از آن به قیمت ۷.۰۰۰.۰۰۰ دلار است. نه تنها بزرگترین ، یکی از معتبرترین ها. نامی محبوب در دنیای هنر. این برای کل بازار NFT به چه معناست؟

Christie’s 21st Century Evening Sale در ۱۳ مه در نیویورک برگزار می شود.

تجزیه و تحلیل پیشنهادات ۶ میلیون دلاری امروز

حتی اگر به نظر می رسد پیشنهادها بیهوده باشند ، اما یک نکته استراتژیک در مورد آنها وجود دارد. این حساب ایجاد شده اخیرا در توییتر بخاطر انتخاب CryptoPunks بسیار ستایش شده است . اما مسئله این است که به نظر می رسد این فرد ناشناس بازار را می شناسد.

البته ۶ میلیون دلار زیاد است ، اما اگر قیمت های فروش را بررسی کنید داستان دیگری ظاهر می شود. خریدار ناشناس هر بار کمتر از قیمت درخواستی پیشنهاد می دهد. و در مورد پیشنهادی که برای فروش نبودند ، پیشنهادات شخص مطمئناً از پیشنهادات قبلی بیشتر بود ، اما نه با مبلغی دیوانه وار. خریدار ناشناس می داند که چه کاری انجام می دهد و دارندگان CryptoPunk نیز همین کار را می کنند ، زیرا آنها فروشی ندارند.

به حساب Artchick.eth توییتر بروید و به طور زنده از CryptoPunks Discord گزارش دهید ، “از زمان اعلام فروش پانک Christie’s در ۲ ساعت گذشته ۲۰۰ پانک فقط با چندین میلیون دلار خریداری شده اند.” به گفته وی ، یک پانک زامبی نادر با قیمت ۸۰۰K دلار فروخته شد. همین امر آن را به یکی از بالاترین فروش های تاریخ CryptoPunk تبدیل کرده است.

در یک پست وبلاگ از سال ۲۰۱۹ با عنوان “CryptoPunks Two Year Anniversary” ، سازندگان پروژه گفتند: “ما بسیار خوشحالیم که می توانیم CryptoPunks را دو سال پس از معرفی آنها همچنان قوی نگه داریم. نمی توانیم صبر کنیم ببینیم در سال سه و بالاتر چه اتفاقی می افتد! “

امروزه ، ما می دانیم چه اتفاقی افتاده است. و همه چیز تازه شروع شده است.

منبع : bitcoinist

ایران_بلاکچینرمزارزکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment