قیمت DASH با افزایش ۱۰۰٪ در چند روز روند صعودی ارزهای حریم خصوصی مثل Monero و Zcash; را تقویت کرد

سکه های حریم خصوصی مانند Monero ، Dash  و Zcash شروع به نشان دادن نشانه هایی از زندگی می کنند. به نظر می رسد قدرت بازار ارزهای رمزپایه در حال گسترش به سکه های حریم خصوصی است. اقدام آرام بیتکوین (BTC) معمولاً یک دوره شدید را برای افزایش آلتکوین ها تعیین می کند، جایی که چندین گروه سکه می توانند صعودی شوند.

یکی از این بخشها، بخش سکه حریم خصوصی است. به عنوان مثال، Monero (XMR)  هفته گذشته بیش از ۵۰٪ رالی داشته است. در همین حال، Dash  (DASH)  با افزایش ۱۲۵ درصدی بیش از دو برابر شده است در حالی که  Zcash (ZEC)  در همان مدت ۷۰ درصد رالی یافته است.

Monero  از روند نزولی خارج می شود

نمودار ۱ هفته ای XMR / USD. منبع : TradingView

قبل از رالی، XMR  از اتر (ETH) عقب بود زیرا ساخت و ساز کاملاً مشابه این دو است. پس از یک دوره انباشت دو ساله، سرانجام قیمت ETH در ابتدای سال ۲۰۲۱ صعود کرد.
چنین شکستهایی غالباً با یک تلنگر حمایت / مقاومت (S / R) روبرو می شوند و پس از آن قیمت دارایی اساسی می تواند به هم پیوسته باشد. این منطقه تلنگر S / R  برای قیمت Monero با جعبه سبز مشخص شده است که پشتیبانی پیدا شده است. این منطقه حمایتی حفظ شد و قیمت XMR با شتاب به سمت منطقه مقاومت بعدی در حدود ۳۰۰ دلار ادامه یافت.

نمودار ۱ هفته ای XMR / BTC. منبع: TradingView

نمودار هفتگی جفت ارز BTC Monero نمای کاملاً متفاوتی را نشان می دهد ، زیرا همچنان در روند نزولی قرار دارد. بنابراین ، ممکن است رالی در جفت XMR / BTC در افق باشد. به طور خاص ، شکست بالای ۰.۰۰۶ sats احتمالاً منجر به روند صعودی بیشتر خواهد شد.

DASH  راه را پیش می برد

نمودار ۱ هفته ای DASH / USD. منبع: TradingView

غالباً ، هنگامی که یک سکه از یک قطعه شروع به کار می کند، سکه های دیگر نیز این الگو را دنبال می کنند. چنین ارتباطی را می توان بین Dogecoin (DOGE) ، XLM و XRP یافت ، زیرا اینها اغلب حرکات یکدیگر را ادامه می دهند و سکه های حریم خصوصی مثل XMR ، DASH و ZECهیچ تفاوتی باهم ندارند.
به عنوان مثال Dash نیز از یک دوره انباشت دو ساله استفاده کرده است. تا زمانی که Dash پشتیبانی از منطقه ۱۵۰-۱۷۰ دلار را حفظ کند، ادامه روند ۵۵۰-۶۰۰ دلاری روی میز است.

نمودار ۱ هفته ای DASH / BTC. منبع: TradingView

جفت DASH / BTC نیز مثل XMR ضعیف به نظر می رسد. شکست در بالای ناحیه مقاومت بحرانی ۰.۰۰۷ sats  به تولید حرکت رو به بالا کمک می کند. اگر آن سطح شکسته شود و برای پشتیبانی تغییر کند، ادامه حرکت به سمت ۰.۰۱۶-۰.۰۱۸ منطقه sats محتمل است.
چنین سطح افزایشی همچنین با روند صعودی بیشتر در جفت دلار همراه خواهد بود زیرا سطح بعدی مقاومت بین ۵۵۰-۶۰۰ دلار یافت می شود.

Zcash  نیز قدرت خود را نشان می دهد

نمودار ۱ هفته ای ZEC / USD. منبع: TradingView

Zcash  سومین سکه بزرگ حریم خصوصی است که همچنین ساختار نمودار مشابهی را نشان می دهد. قیمت ZEC از یک دوره انباشت طولانی مدت و چند ساله شروع شد و منطقه ۸۰ دلاری را برای حمایت از قیمت دور کرد.
با این تلنگر S / R ، قیمت به ۱۶۰-۱۷۰ دلار رسید ، منطقه بعدی مقاومت. تا زمانی که Zcash بالای ۱۰۰-۱۲۰ دلار نگه دارد ، منطقه مقاومت ۳۵۰-۳۸۰ دلار پس از آن هدف منطقی بعدی می شود.

نمودار ۱ هفته ای ZEC / BTC. منبعTradingView:

اما دقیقاً مانند سایر سکه های حفظ حریم خصوصی ، جفت ارز BTC هنوز در تلاش است تا شکسته شود. سطح بحرانی برای Zcash 0.0036-0.0041 سات است. اگر آن سطح شکسته شود ، منطقه ۰.۰۰۸ sats باید سطح بعدی دفاع برای خرس ها باشد.
بنابراین ، سکه های حریم خصوصی شروع به بیدار شدن می کنند ، که قدرت مناسب را نشان می دهد ، اما احتمال افزایش بیشتر وجود دارد ، به ویژه در جفت های BTC ، که ممکن است از روند نزولی طولانی مدت آنها خارج شود. با این حال ، سطحهای حساس مقاومت باید برای پشتیبانی پشتیبانی شوند. اگر این اتفاق بیفتد ، سکه های حفظ حریم خصوصی برای “فصل آلترناتون” خود وضعیت خوبی دارند که به ویژه در ماه های گذشته برای بخش DeFi خوش یمن بوده است.

منبع : cointelegraph

آلتکوین هابازارهاتحلیل بازارتحلیل قیمتحزیم خصوصیدش کوینزی کشمونرو
Comments (0)
Add Comment