رمزارز رایانه اینترنتی Dfinity به سرعت در ۱۰ رمزنگاری برتر وارد شد

بنیاد Dfinity پس از پنج سال توسعه ، سرانجام رمزارزهای بلاکچین و حاکمیت مورد انتظار خود را راه اندازی کرد.

بنیاد Dfinity ، یک استارت آپ بلاکچین است که هدف آن ایجاد انقلابی در شبکه جهانی وب با ایجاد یک “رایانه اینترنتی غیرمتمرکز” است ، توکن طولانی مدت انتظارش را برای ICP راه اندازی کرده است و پس از یک روز تجارت در میان ۱۰ رمزگذار برتر قرار گرفته است .

این رمزارز برای اولین بار در صرافی رمزنگاری آمریکا Coinbase Pro روز دوشنبه راه اندازی شد. از آن زمان ، سایر سیستم عامل های مهم تجاری مانند Binance ، Huobi Global و OKEx به تدریج پشتیبانی از آن را نیز اضافه کرده اند.

طبق پلت فرم معیارهای رمزنگاری CoinMarketCap ،متوسط قیمت ICP تقریباً بلافاصله پس از راه اندازی به حدود ۷۳۰ دلار رسید – و فقط در مدت ۴۰ دقیقه به ۱۴۶ دلار رسید. اکنون و پس از یک روز آشفتگی معاملات ، قیمت توکن در حدود ۴۰۰ دلار تثبیت شده است

ICP تقریباً به قیمت ۳۷۵ دلار معامله می شود که در روز ۳۳.۴۵ درصد افزایش دارد. با سرمایه نزدیک به ۴۶ میلیارد دلار ، این رمز در حال حاضر در رده ۸ در میان بزرگترین ارزهای رمزپایه قرار دارد و Litecoin را از ۱۰ رتبه برتر خارج می کند.

غیر متمرکز کردن اینترنت

همانطور که CryptoSlate گزارش داد ، سرانجام جمعه گذشته “رایانه اینترنتی” مبتنی بر بلاکچین Dfinity راه اندازی شد. به گفته سازندگان آن ، این شبکه باید به توسعه دهندگان این امکان را بدهد تا “با قرار دادن مستقیم کدهای خود در اینترنت عمومی” وب سایت ها ، سیستم های IT سازمانی ، پروتکل های مربوط به صنعت ، خدمات اینترنت گسترده فوق العاده ، DeFi و NFT ایجاد کنند. “

رایانه اینترنتی نشان دهنده سومین نوآوری بزرگ در بلاکچین پس از بیتکوین و اتریوم است. اولین بلاکچین برای پشتیبانی از نرم افزار قرارداد هوشمند که با سرعت وب اجرا می شود ، تجربه های کاربر را مستقیماً به کاربران ارائه می دهد و ظرفیت محاسبه آن را بدون محدودیت مقیاس می کند. ”دومینیک ویلیامز ، بنیانگذار و دانشمند ارشد Dfinity هفته گذشته توضیح داد.

به عبارت دیگر ، بلاکچین قصد دارد جایگزین اینترنت “سنتی” شود ، به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه ها و وب سایت خود را مستقیماً در شبکه مستقر کنند – بدون نیاز به ارائه دهندگان خدمات ابری ، شرکت های میزبان ، سرورها یا هرگونه کمک اضافی از طرف به اصطلاح “فناوری بزرگ”به نوبه خود ، ICP که یک توکن سودمند است که به دارندگان آن اجازه می دهد تا در مورد تصمیمات و پیشنهادات مختلف در سراسر شبکه رأی دهند و در اداره آن مشارکت کنند. به عنوان مثال ، رمزارز را می توان در بلاک چین Dfinity ایجاد کرد تا “پاداش رأی دادن” تولید کند یا به “چرخه” تبدیل شود تا قراردادهای هوشمند را تأمین کند.

منبع : cryptoslate

ایران_بلاکچیناینترنترمزارزکریپتوکارنسی
Comments (0)
Add Comment